Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 22-03-12, 23:57   #16
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Sfat achizitie

alege pe cel de 1.9 tdi daca are intradevar km reali si este in stare buna!
steffan is offline   Reply With Quote
Old 23-03-12, 07:08   #17
pitulaki91

Stage 4
 
pitulaki91's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 220
Default Re: Sfat achizitie

De ce nu te orientezi la o mazda 3 1.6 diesel sau benzina, mi se par mult mai ok decat golfu, parerea mea acum nu imi sariti in cap.
__________________
[/SIGPIC]Diesel power
pitulaki91 is offline   Reply With Quote
Old 23-03-12, 19:11   #18
cristi1707

Stock
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 2
Default Re: Sfat achizitie

Quote:
Originally Posted by pitulaki91 View Post
De ce nu te orientezi la o mazda 3 1.6 diesel sau benzina, mi se par mult mai ok decat golfu, parerea mea acum nu imi sariti in cap.
M-am gandit inainte de asta si la o mazda 3 , dar reviziile sunt scumpe , am inteles ca piesele vin direct de la mama lor si te costa o gramada transportul si alte lucruri ...

Stau si ma uit sa vad ce pot alege pana in 7500 euro max....
cristi1707 is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 11:30   #19
andreiu21ct

Stage 4
 
andreiu21ct's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 266
Default Re: Sfat achizitie

Injectia pe FSI este mult mai pretentioasa decat cea de pe MPI. Trebuie sa fi mult mai atent la revizii, sa-i "speli" injectia macar odata la 30.000km, si alte detalii pe care nu le cunosc foarte bine. Personal, itir ecomand 1.6mpi(102 cai) - nu ai cum sa dai gres cu el. Motor clasic, cu o fiabilitate dovedita. Poti incerca si un 1.9tdi dar nu stii de ce surprize poti da, mai ales cand deja ajung sau sunt sarite la/de 150.000km. La un MPI nu prea ai ce sa strici, pe cand la un diesel ne-exploatat corespunzator, da!
andreiu21ct is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 14:36   #20
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Sfat achizitie

Quote:
Originally Posted by andreiu21ct View Post
Injectia pe FSI este mult mai pretentioasa decat cea de pe MPI. Trebuie sa fi mult mai atent la revizii, sa-i "speli" injectia macar odata la 30.000km, si alte detalii pe care nu le cunosc foarte bine. Personal, itir ecomand 1.6mpi(102 cai) - nu ai cum sa dai gres cu el. Motor clasic, cu o fiabilitate dovedita. Poti incerca si un 1.9tdi dar nu stii de ce surprize poti da, mai ales cand deja ajung sau sunt sarite la/de 150.000km. La un MPI nu prea ai ce sa strici, pe cand la un diesel ne-exploatat corespunzator, da!
plus ca MPI-ul, in caz ca ai belea cu el, il si repari mult mai ieftin si mai usor!!
steffan is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 16:57   #21
BBK.

Stage 3
 
BBK.'s Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 169
Member of:
[Opel]
Default Re: Sfat achizitie

Incearca un opel astra gtc 1.6 16v 2005(105-115hp) nu cunosc foarte multe in legatura cu fiabilitatea motorului si altele dar daca cineva detine aceste informatii cred ca sunt bine venite pentru el!
BBK. is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 19:14   #22
cristi1707

Stock
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 2
Default Re: Sfat achizitie

Quote:
Originally Posted by andreiu21ct View Post
Injectia pe FSI este mult mai pretentioasa decat cea de pe MPI. Trebuie sa fi mult mai atent la revizii, sa-i "speli" injectia macar odata la 30.000km, si alte detalii pe care nu le cunosc foarte bine. Personal, itir ecomand 1.6mpi(102 cai) - nu ai cum sa dai gres cu el. Motor clasic, cu o fiabilitate dovedita. Poti incerca si un 1.9tdi dar nu stii de ce surprize poti da, mai ales cand deja ajung sau sunt sarite la/de 150.000km. La un MPI nu prea ai ce sa strici, pe cand la un diesel ne-exploatat corespunzator, da!
Am gasit si un model VW Jetta motor 1.6 2008 cu 83500 de km la 7800 de euro , ma gandesc ca poate mai lasa si el ceva din pret .... ce spuneti de masina ?
Are 10 airbag-uri,doua chei,dublu climatronic,radio/CD MP3 cu statie si subwoofer Hertz,servo directie,imobilizator, ESP, faruri bi-xenon, senzori parcare spate, cotiera fata, geamuri electrice, oglinzi reglabile electric si incalzite,priza 230V in consola spate,priza suplimentara 12v...
cristi1707 is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 23:50   #23
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Sfat achizitie

Jetta este practic un Golf cu portbagaj. deci are atuul spatiului mai mare fata de g5, in rest mecanica este aceeasi.

eu zic ca masina suna promitator. acum sa o verifici bine!!
steffan is offline   Reply With Quote
Old 23-04-12, 23:30   #24
cristi1707

Stock
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 2
Default Re: Sfat achizitie

Dar de motoarele de la Golf de 1.4 tsi 122 cp si jetta 1.4 140 cp ? M-am tot uitat si am gasit cam in aceeasi bani 7800 de euro la vreo 60000 km - 70000 de km, golf din 2009 si jetta din 2008 cu 70000 de km.
cristi1707 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -