Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 25-01-11, 10:02   #1
therodot

Stage 1
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 12
Default A6 10 ani 200k

Am si eu o intrebare, poate naiva sau enervanta pentru unii. Trebuie sa imi iau masina, am maxim 6.000 de euro. Cautam o japoneza veche, insa un cunoscut, persoana de maxima incredere, imi poate vinde masina lui, intretinuta cum trebuie si cu grija de lucrul lui. Este vorba de:

- Audi A6 benzina 1.8 (190 de cai, cu un soft in Austria), din 2002, care are venerabilii 200.000 de km in bord reali, verificati si verificabili. Omul i-a schimbat o data ambreiajul si in rest chestiile normale, reviziile. Pretul la care mi-o da este 6.000 de euro.

Am vazut aici, pe forum, ca sunt oameni cu expertiza si in tema, dar mai ales dispusi sa dea un sfat in cunostinta de cauza, bazat pe argumente si pe experienta proprie.

Merita sa dau 6.000 pe el? Pe la 250 k trebuie sa ii mai fac o distributie, plus reviziile de rigoare, evident. In urmatorii 100 k ar mai trebui facute ceva schimbari necesare la masina, di cate stiti voi (am vazut aici un post despre axul cu came, sau asa ceva)? Stiu, 6.000 e o suma mica pentru multi de aici, insa astia sunt banii pe care ii am acum si, desi imi programasem sa imi iau o alta masina peste un an (cand mai strangeam ceva bani), trebuie sa o fac acum (cand am bani mai putini)...

Va multumesc celor care imi vor da un sfat, o opinie, orice, chiar si pentru critici sau micile intepaturi de rigoare pentru o "rabla" ca asta (pe care prefer sa o iau de la cineva cunoscut cu km reali, decat de la un samsar, care sa imi zica un 130 k, cu km dati inapoi).
therodot is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 10:17   #2
WooKezZ

Stage 4
 
Join Date: May 2009
Posts: 188
Default Re: A6 10 ani 200k

parerea mea merita,daca si buzunar de benzina...dupa parerea mea merita este o masina spatioasa fiabila.
spun asta pentru ca un prieten a luat un A4 din 2001 bibelou cu 6000 Fix inmatriculat.
WooKezZ is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 10:52   #3
therodot

Stage 1
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 12
Default Re: A6 10 ani 200k

Quote:
Originally Posted by WooKezZ View Post
parerea mea merita,daca si buzunar de benzina...dupa parerea mea merita este o masina spatioasa fiabila.
spun asta pentru ca un prieten a luat un A4 din 2001 bibelou cu 6000 Fix inmatriculat.
multumesc. am gasit destule sfaturi, dar cei care le-au dat nu stiau pe nimeni cu audi. un amic cu audi mi-a spus cam la fel.
therodot is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 19:05   #4
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: A6 10 ani 200k

Conteaza ce venituri ai.
Masina este deja veche si rulata pe drumurile patriei,asta insemnand ca suspensiile sunt deja obosite.
Fiind o masina premium si suspensiile le are pe masura ,adica complexe ,deci costisitoare.
Pe fata are vreo 12 brate articulate, costul oricaruia cu greu este mai mic de 200 ron.
Pe spate e cam la fel.
__________________
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 25-01-11, 20:10   #5
johhny
Renault Driver


Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 686
Member of:
[4Tuning International]
[RENAULT]
Default Re: A6 10 ani 200k

Axul cu came era problematic la un model de 2.5 tdi, la 1.8 n-am auzit de problema asta.. In general se merita masina, dar nu te astepta sa fie prea economica.
johhny is offline   Reply With Quote
Old 26-01-11, 09:57   #6
therodot

Stage 1
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 12
Default Re: A6 10 ani 200k

Quote:
Originally Posted by turbojack View Post
Conteaza ce venituri ai.
Masina este deja veche si rulata pe drumurile patriei,asta insemnand ca suspensiile sunt deja obosite.
Fiind o masina premium si suspensiile le are pe masura ,adica complexe ,deci costisitoare.
Pe fata are vreo 12 brate articulate, costul oricaruia cu greu este mai mic de 200 ron.
Pe spate e cam la fel.
mamma mia! 48 de milioane suspensii fata-spate.... mda...
unii imi spun sa am grija si la turbina, care cica ar costa destul de mult, la randul ei. asa e?
therodot is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -