[QUOTE=Sorin_whiskeykid]..., dupa ce ii investesc nu o sa imi pot permite sa bag 40 de litrii de benzina in ea lunar
QUOTE]
asta este grav ce spui.Masina inseamna si altceva decit carburantul,adica tot ce inseamna intretinere.Si deoarece se pare ca nu te pricepi sau pina inveti,va trebui sa-ti faca altcineva lucrarile pe masina ,care va trebui platit.
Nu am vazut nicaieri referire la manopera.Si aia costa nu gluma.
1200 euro nu-ti ajung pt. ce vrei tu nici macar de kitch-uri din piata.
Audio :200 CD-player cu mp3 ,un 4X50W,fa un calcul de 80 euro pe boxa ,minim 4 bucati .Ar fi suficient ca sound 200W in Nova.Daca vrei mai mult va trebui ca cheltuiesti si pe antifonare pe linga statie ,2-300 euro,condesator (80-100 euro) ,subwoofer (min.200 euro)
Vopsit "misto " :nici nu avem ce discuta sub 500 euro ,vopsea+manopera.
Roti : 150 euro roata SH,peste 350 euro una noua.Inmultit cu patru ,depaseste bugetul alocat.
Chiptuning : peste 200 euro,care totusi iti va creste consumul cu proportia cresterii de putere.

Un motor de R5, minim 500 euro + minim 500 transplantul (cu adaptarile aferente)
Filtru sport:daca nu este montat unde trebuie,face mai mult rau decit bine,in plus unul de calitate este cca 60 euro.
Tobe sport:daca nu schimbi toata evacuarea cu teava majorata in diametru,toba finala nu face 2 bani in afara de sunet.Pt. estetica o teava finala cromata ajunge.
Kit estetic :categoric peste 500 euro,la care mai adaugam si o manopera de 2-300 euro.