La 95-110K km trebuie sa investesti 1000 RON in schimbul de distributie si probabil 1500-1600 RON total cu consumabile. Oficial intervalul de schimb al distributiei e 180.000 km dar cand iei o masina la mana a doua e preferabil sa te asiguri.
Fiecare revizie (15 000 km oficial, preferabil la 10 000 in Bucuresti) duce cam la 600 RON
Daca masina e in stare perfecta, e greu de gasit la 8000 EUR, iar daca esti dispus sa investesti ceva mai mult e cam greu s-o dai la fiare vechi dupa numai 2-3 ani. Si nu se gasesc ca ciupercile dupa ploaie sau ca E36 si E46 dupa un raid al samsarilor, e un model destul de rar, de asta valoarea nu-i scade prea repede (50-60% din pretul original dupa un interval de timp nu tocmai mic)
Puncte tari:
+ motor - capabil, putin consumator daca stii sa-l conduci, foarte usor modificabil;
+ rezistenta caroseriei - garantata 12 ani impotriva ruginii;
+ cutie de viteze foarte bine gandita;
+ design;
Puncte slabe:
- interior din plastic tare si urat, necesita oarecari modificari
- sistemul 4x4 Haldex e greu (130-140 kg in plus fata de modelul FWD) si putin eficient;
- suspensiilor nu le plac denivelarile mici si frecvente, pe piatra cubica iti misca plombele din loc;
- bobinele de inductie trebuiesc schimbate cand iei masina, ca sa fii sigur, au obiceiul sa moara cand nu te astepti
~Nautilus