Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 18-06-09, 16:12   #1
D3lgados

Stock
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2
Question Achizitie auto second hand - max 6000 euro

Salut, a venit si vremea mea sa imi cumpar o masina. Problema ar fi ca sunt cam nehotarat...
M-am gandit la o serie de modele si as vrea sa primesc si eu niste sfaturi daca se poate. Acestea ar fi: Opel Astra (modelul nou-H parca), Renault Megane, Peugeot 307, Wolkswagen Polo, Ford Focus; Si o alta problema ar mai fi si faptul ca sunt cam incepator si nu ma prea pricep ce model ar fi mai fiabil, mai ieftin de intretinut, etc.
M-ar interesa daca puteti sa imi specificati si ce motorizari credeti ca ar fi mai bune pt aceste modele...
Sincer eu mi-as dori sa imi gasesc un opel astra (1.3 cdti, sau 1.7 cdti) - imi place mult modeul acesta de opel.

P.S.:vre-o 200 - 300 de euro as mai putea sa fac rost cu chiu cu vai, dar banii care ii am disponibili v-am spus ar fi cam 6000 de euro.

Astept parerile voastre, Multumesc.
D3lgados is offline   Reply With Quote
Old 18-06-09, 16:17   #2
78KLM

Stage 5
 
78KLM's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 350
Default Re: Achizitie auto second hand - max 6000 euro

Motorul de 1.3 de pe astra are transmisie pe lant , implicit costul de intretinere mai mic..cel de 1.7 avand transmisia pe curea...in plus diferenta de consum desi nu este foarte mare in favoarea celui de 1.3. Astra este unul dintre cele mai fiabile si mai ieftine masini , de aici si votul meu
78KLM is offline   Reply With Quote
Old 18-06-09, 21:10   #3
johhny
Renault Driver


Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 686
Member of:
[4Tuning International]