Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply

Thread Tools
Old 24-01-06, 10:56   #1
CRYZA_CSL

Stage 2

CRYZA_CSL's Avatar

Default vw corrado G60 sau bme e 36 320i

Va rog sa ma ajutatzi sa iau o decizi pt. ca eu sunt incepator in domeniul tuningului dar shi al forumului. ...vreau daca se poate sa-mi spune-tzı avantaje cat shi dezavantajele pe care la prezinta ambele mashini....eu am la dispozitzie cam 10 000 E pt. a achizitziona mashina shi pt un tuning fınutz..... .in limita bailor bineintzeles....eu ma gandeam la bmw e 36 320i varianta coupe..dar mi-e frica de intrtzinerea ei...adica stiu cat de cat ca piesele de bmw sunt foarte scumpe.....nu vreau sa prear o masina pt. curse sau ceva de genul asta pt. ca sunt incepator shi in ale volanului...vreau doar o mashina care sa ma reprezinte......... multzumesc anticipat
Old 25-01-06, 18:44   #2
Eugen_TL
Renault Driver

Stage 5

Eugen_TL's Avatar

Member of:
[RENAULT]

mai daca ai posibilitatea sa aduci ceva din afara ai putea la banii astia sati iei chiar ceva misto! poti sa te uiti pe www.mobile.de ! / daca nu cauta o masina japoneza ceva ca am inteles ca ele sunt ceva mai ieftine si ca intretinere si ca pret! BMW-ul se stie ca te va cam scutura un pik la buzunar.... acum nustiu ! eu miam spus parerea... poate te ajuta careva care are acest model sau vin altii cu alte pereri
Old 25-01-06, 19:26   #3
corrado-vr6

Stage 5

corrado-vr6's Avatar

Si Corrado te omoara la piese sa shtii. Poate chiar mai bine decat BMW-ul. Dar daca esti hotarat e un G60 la Valcea. Nu stiu exact in ce bani, dar ma pot interesa. Oricum pana in 5000 cred
Old 26-01-06, 22:41   #4
CRYZA_CSL

Stage 2