Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 09-07-08, 03:28   #1
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Ezitare boost in full throttle

Ipoteza: motor Z20LET, soft EDS stage3, turbina K04E, injectoare 575, intercooler FMIC, HKS SSQV, bujii Iridium.

Presiunea maxima de referinta dictata de noul soft motor ar fi de cca 1.2bar constant cu un overboost de 1.3-1.5bar. De cateva zile, masina face varfuri de presiune de 1.15 si scade apoi brusc in 0.7, stabilizandu-se acolo. Uneori, de la 0.7 stabilizat mai face 1.1bar, apoi iar scade.

Ce s-a verificat si s-a eliminat:

1. fisura in furtun admisie- eliminata
2. valva de recirculare turbo - blocata pe inchis
3. reglaj waste-gate - refacut conform fabrica
4. valva control turbo - eliminata prin montarea unui boost controller manual
5. ranforsare actuator turbina cu un arc - fara rezultate
6. debitmetru - inlocuit cu unul similar, fara rezultate

Masina se comporta la fel. Din nefericire nu am tech2 sa il pun pe masina.

Va rog sa va dati cu parerea.
__________________
©jure: MY RENAULT5 AND MY KADETT TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME BEING POOR.

www.completechip.ro
www.anulare-dpf.ro
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 11-07-08, 22:07   #2
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ezitare boost in full throttle

si uite asa mi se confirma parerea deja formata despre forum...cunoscatori,cunoscatori,cunoscatori...
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 11-07-08, 22:09   #3
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ezitare boost in full throttle

pentru cei avizati, am pus tester pe masina in mers...masina nu inchide clapeta in momentul caderilor de presiune ( drive by wire ), deci sa inteleg ca nu e o problema de mers degradat...pur si simplu face un varf de presiune, si apoi cade intr-o valoare f mica.
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 11-07-08, 22:22   #4
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default Re: Ezitare boost in full throttle

pai man eu unu te-as fi ajutat dar nu ma pricep la turbo
si in plus ai zis ipoteza ....
te rog nu iti face idei grsite despre site e si vara si putini intra acum
bafta bine ca ai rezolvat
__________________
Fiat tempra 1.6 ien aprox 110 cai (gone)
Lancia Delta II 1.8 132 hp ..(gone)
Alfa 156 1.8 ts 150 hp (great feeling, gone)
Golf III Rabbit 1.4 mic si rau..(gone )
Honda del Sol 1,6 soch vtec turbo on !!
markizu is offline   Reply With Quote
Old 11-07-08, 23:34   #5
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ezitare boost in full throttle

intelegi gresit...nu am rezolvat nimic...doar am eliminat inca o chestie...iar faza cu "ipoteza" e in felul urmator: orice problema are o ipoteza si o concluzie
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 13-07-08, 19:59   #6
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ezitare boost in full throttle

Boost controlerul ala "mecanic" ar trebui sa aiba un soi de ...ventil..Il are si este functional? Cel mai bine,eu zic sa nu te mai zgarcesti si sa-ti cumperi un ebc cu dual solenoid...nu cred ca nu-ti permiti 200$......hai sa lasam suruburile si sa folosim tehnica mai actuala si in acelasi timp foarte comod de utilizat....
Si mie-mi facea o chestie de genul asta ,imi pleznea capu' de nervi...tocmai cand venise foarte increzator intr-o victorie (foarte putin probabila,fie vb intre noi) un coleg de forum....si-mi venea sa-i dau foc...dar fiind noapte,n-am observat de unde era buba decat a doua zi...de fapt nici atunci n-am observat chiar eu,ci un vecin care a vazut ceva "umed" pe o conducta...unul dintre coturile mele ce ducea la IC, nu mai era tinut in NICIUNUL din cele 2 coliere (stateau acolo de forma) insa nu "pleca" din traseu in boost,fiind tinut de un furtul de la A/C care-l tinea acolo,pe loc.Nici forta(presiunea) care ar fi putut sa-l arunce nu era mare ,pentru ca dadea la greu afara pe langa...mai mult de 0.8 nu faceam...... Dar tu ai spus ca-i eliminata cauza asta deja.....deci...
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 14-07-08, 11:09   #7
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ezitare boost in full throttle

masina nu este a mea,este a unui coleg...

am instalat acel robinet manual pentru a elimina o eventuala proasta functionare a electrovalvei de control presiune turbo...situatia s-a mai ameliorat dupa instalarea acestuia, dar masina tot nu mergea cum trebuie.

voi mai verifica atent locurile prin care poate pierde presiune, desi nu cred ca mai exista...

ma da peste cap si faptul ca masina face uneori presiune in valuri: 1.1, scade 0.6, creste 1.1, scade 0.6...si tot asa...dar asta doar uneori
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 17-07-08, 20:09   #8
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ezitare boost in full throttle

eu am patit la un momendat o faza asemnatoare, daca ma uitam pe loguri vedeam exact ca o sinusoida (valuri) graficul de presiune
1bar - 0.7 - 1 bar - 0.7 ............
ce s-a modificat pt rezolvarea problemei:
1) redesign la modulul de control al presiuni - a mai ameliorat da nu a rez de tot problema, folosesc un boost controler facut de mine si, modul in care am conectat furtunele diametrul lor.... si logica de functionare au trebuit modificate
2) softul, nu ma intreba cum da in principal avansul ajunsese prin balari
3) bujiile, si cand zic bujiile este irelevant faptul ca am luat alt model cat faptul ca am schimbat distanta de la 1.1mm la 0.7-0.9 (undeva pe acolo nu mai stiu exact m-am tot jucat cu ea pana a mers masina cum trebuie) , solutia mai scumpa era pastrarea distantei standard de 1.1 dar schimbarea bobinelor

Last edited by 200SX; 17-07-08 at 20:16.
200SX is offline   Reply With Quote
Old 25-07-08, 09:35   #9
JUPAN_EMY

Stage 5
 
JUPAN_EMY's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,253
Default Re: Ezitare boost in full throttle

B39738 ai mai rezolvat ceva cu ... ?
JUPAN_EMY is offline   Reply With Quote
Old 06-08-08, 15:31   #10
JUPAN_EMY

Stage 5
 
JUPAN_EMY's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,253
Default Re: Ezitare boost in full throttle

... Ezitare boost in full throttle ???
JUPAN_EMY is offline   Reply With Quote
Old 01-09-08, 16:46   #11
Calimero2003

Stage 5
 
Calimero2003's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 853
Default Re: Ezitare boost in full throttle

Am intalni extrem de des aceasta problema ... si pot spune cu o precizie de 80% ca problema este TURBINA.
Acuma ma grabesc si nu am timp sa-ti explic care e cauza.... cum am sa revin acasa am sa iti zic care e problema ( in jur de ora 21)
__________________
E46 323 Turbo - Horsepower Freaks
"I hope you're not going to be an irresponsible driver.
"This thing is scary.
"This thing is serious.
"This thing is fucking sonofabitch.
Calimero2003 is offline   Reply With Quote
Old 01-09-08, 23:39   #12
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ezitare boost in full throttle

care ar fi cauza?
B39738 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -