Ipoteza: motor Z20LET, soft EDS stage3, turbina K04E, injectoare 575, intercooler FMIC, HKS SSQV, bujii Iridium.
Presiunea maxima de referinta dictata de noul soft motor ar fi de cca 1.2bar constant cu un overboost de 1.3-1.5bar. De cateva zile, masina face varfuri de presiune de 1.15 si scade apoi brusc in 0.7, stabilizandu-se acolo. Uneori, de la 0.7 stabilizat mai face 1.1bar, apoi iar scade.
Ce s-a verificat si s-a eliminat:
1. fisura in furtun admisie- eliminata
2. valva de recirculare turbo - blocata pe inchis
3. reglaj waste-gate - refacut conform fabrica
4. valva control turbo - eliminata prin montarea unui boost controller manual
5. ranforsare actuator turbina cu un arc - fara rezultate
6. debitmetru - inlocuit cu unul similar, fara rezultate
Masina se comporta la fel. Din nefericire nu am tech2 sa il pun pe masina.
Va rog sa va dati cu parerea.