Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 22-03-04, 12:11   #1
disco3

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 347
Default sfat! ce masina ar fi mai bine sa-mi iau ?

Salut , in jur la 2000 ce masina as putea sa-mi iau numai pt race-uri?
Ideea este ca as vrea sa si pot modifica ulterior la ea destul de multe( ma refer motor, aspect, si nu prea va conta consumul poate fi intre 15-25 l/100km deoarece voi iesi cu ea la final doar cind va cere adrenalina.)Ideea este ca din punct de vedere al pieselor SH stiam ca ursuletul ar fi cel mai avantajos, dar un 205 1.9 GTI 16V parca ar da mai bine, avind in vedere cit cintareste mashinuta, sau un kadet GSI, 16V. , un R5 GTT, Dupa aia as mai avea vreo 1000 sa mai bag in ea.

Voi ce ma sfatuiti, ca nu prea pot sa ma hotaresc. Si parca ursuletii sunt deja prea banali. Oriunde e rost de vreo cursa sunt si n-shpe ursi.
disco3 is offline   Reply With Quote
Old 22-03-04, 15:17   #2
Adrian4X4

Stage 2
 
Adrian4X4's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 46
Default

Ia-ti si tu un Jaguar, ca ursii alearga mai incet ca jaguarii, ai avea castig negresit...

Serios acuma, incearca sa-ti aduci un Golf GTI MK1 1.9 - 8Vsau MK2 - 16v, dar de afara, si sa faci recarosare cu un lighean din tara gata inmatriculat. Cyumnatu-meu asa a facut, si are masinuta de forjat.
Dupa aia daca vrei sa-i mai faci ceva, baga mare....
Adrian4X4 is offline   Reply With Quote
Old 23-03-04, 07:33   #3
disco3

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 347
Default

multumesc mult frate ptr sfat, dar toata operatia asta m-ar cam sari de 2500, una afara sa fie pe la 1000-1500 + drum 500 + lighanul de aici minim 1000 sa cam sare la o sumicica. Asta daca nu mai iei in calcul vama la caroserie si cheltuielile aferente recarosarii, care in total ajung pe la minim 500 ( cu totul)
disco3 is offline   Reply With Quote
Old 23-03-04, 09:15   #4
Adrian4X4

Stage 2
 
Adrian4X4's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 46
Default

Ce spui tu streine, Stefan e departe, bratul....
Intra pe www.mobile.de (e in germana, daca nu intelegi intra prin altavista si solicita traducerea paginii, in engleza)
Ai sa vezi ca Golf 1 GTI gasesti si de la 250 euroi in sus. Drumul pe de alta parte este vreo 200 benzina, daca te duci tu si faci economie la hotel si slte alea te intorci mai ieftin de 500. La vama trebuie sa te duci si sa vorbesti cu un smenar care face de astea si te scoti la vreo 5 000 000 leuti - eu atata am dat pe caroserie de Audi 100 -'86.

Spaga la RAR pt recarosare e 200 euroi si actele p-zise sunt vreo 3.000.000. End of story

PS: vezi cand o aduci nu trebuie sa fie cu numere de ZOLL - ca te-ai ars la vama, platesti cat nu face. Trebuie ca masina sa fie cumparata de un cetatean neamt, care sa-ti dea o procura sa vii cu masina in Romania.
Oricum, daca mai ai intrebari da un telefon 0744514008, te ajut cu cea mai mare placere.
Adrian4X4 is offline   Reply With Quote
Old 23-03-04, 10:13   #5
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

merci mult moshule, de mobile.de stiam problema este ca si acolo la 250 gasesti ceva iar daca vrei ceva mai ceva dai si acolo niste bani in plus ca nici neamtul nu este prost. Am mai avut citeva incercari din astea. Iar o a doua problema ar fi sa gasesti neamtul dispus sa nu o radieze si sa ti-o dea pe procura sa vi cu ea in tara si de abia aici sa ii scoti tu nr si sa i le trimiti impreuna cu actele. Lucru care nu cred ca sunt multi nemti pe care l-ar accepta decit daca ii cunosti cit de cit.
Oricum cred ca o sa te sun sa vorbim ca ideea in principiu nu este rea. Doar ca sunt f. multe variabile in joc.
P.S.: Si ca idee daca e de adus de afara mai repede m-as combina la o japoneza!! CRX V-TEC, CELICA, 300 ZX modelul mai vechi sau oricum pe aci, ca se preteaza mult mai bine la tuning-ul ext. si performantele japonezelor se cam stiu. Eu unul am avut un Accord EX 2.0 I 130CP care m-a spart, si un CIVIC `93 1.5 16V 90CP care cind schimbai intre 6000 si 8000 credeai ca esti pe motor nu intr-o masina.Turometrul era pana la 9000!.Sa nu mai vorbesc de sound !

Mai dati si voi fratilor ideii ca nu de multe ori isi ia omul mashina ptr nebuneli, si daca tot o iau sa nu-mi para rau mai incolo.
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 24-03-04, 18:23   #6
b99sha

Stage 5
 
b99sha's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
Default

Lancia Delta neinmatriculata/labila
Golf 1, 1.8 16v inmatriculat iti dau un nr. de tel. ~15oo~
+ un golf 1, 1.8 16v neinmatriculat, de raliu e la \"Bazar\" - cel al Ceciliei
__________________
...zise el...si mai lua o gura de fan...
b99sha is offline   Reply With Quote
Old 26-03-04, 06:12   #7
disco3

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 347
Default

merci pt. informatie. Gata mi-am luat ceva care promite ... 924.
disco3 is offline   Reply With Quote
Old 31-03-04, 16:09   #8
Adrian4X4

Stage 2
 
Adrian4X4's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 46
Default

924 - Porsche?
Marfa, da si tu cu o poza in noi, ca ne curg balele de curiozitate..
Adrian4X4 is offline   Reply With Quote
Old 31-03-04, 16:18   #9
Adrian4X4

Stage 2
 
Adrian4X4's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 46
Default

ia si citeste
www.924.org
Adrian4X4 is offline   Reply With Quote
Old 05-04-04, 09:39   #10
Adrian4X4

Stage 2
 
Adrian4X4's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 46
Default

Nu ne tine ca pe labagii in tensiune..... da cu poze in noi, zi cat ai dat pe bolid, cat e de vinoasa, alea alea....


Adrian4X4 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -