Quote:
Originally Posted by Bmwaldo
stii ce face filtrul pe un motor M ? NIMIC, poate chiar iti mai i-a din cai ... cip filtru si evacuare .. adica tu te referi la un cip de 2-3 lei, un filtru din targ de 300 de mii si o toba finala ( adica evacuare pt multi ) . GRESIT
Poti scoate un cuplu mai bun dintr-un chip facut de cineva care stie cu ce se mananca treaba asta, o admisie ( NU doar filtrul ) si ca " evacuare " ar trebui un traseu din serpi pana in spate .
Oricum ... sfaturi si idei sunt ... dar asa sa ne laudam fara sa dovedim ca avem m3 .......
|
Imi cer scuze ca nu am fost mai explicit catre un user BMW Driver si ca anume postul meu scris in fuga si nu prea explicit te-a ofensat in asa fel incat sa ma ataci

.
In primul rand ca sa pot sparge orice urma de banuiala in explicatia mea sustin urmatoarea : un posesor de M Power stiu foarte bine cat de mult tine la o asemenea bijuterie.E ca un copil pentru el.Este o bucurie cand investitia in asa masina pentru persoana data nu mai este luata in calcul ca e scumpa atat timp cat investitia data ii aduce avantaje si nu ii face rau "copilului" lui.Chestiile scrise mai sus de tine gen "chip de 3 lei,filtru de targ" nici pe aproape nu au fost in vizorul meu.Nu se discuta aici despre o masina ordinara sau o marca ordinara,se discuta de ceva mai special.Special pentru mine inseamna - piese alese cu grija,epuizarea tuturor resurselor pentru a alege un rezultat cat mai binevol,dat fiind ca suntem in Romania chiar daca este o masina "veche" intretinerea,asigurarea,impozitul care se ridica la nivelul unei masini noi de lux nu fac nici cel mai mic ravagiu in sentimentele proprietarului etc.Fac urmatoarele afirmatii dupa ce am discutat cu un anume posesor de M3 E36 si am studiat asa mai cu spionaj masina.Imi pare rau ca am scapat virgula si ca anume cand am zis ca nu depaseste mult se referea strict la evacuare.M3 care l-am vazut avea toata evacuarea cap-coada schimbata si cel mai de admirat a fost insusi calitatea lucrarii care dupa mine consider ca a costat o gramada de bani(nu stiu cat a dat pe evacuare,dar consider ca dat mult).De unde eu nu stiu?! cand userul hommer va apela sa-si faca o evacuare cap coada i se va face "pielea gaina" de un pret care ar putea sari cu mult sau poate chiar cu de peste asteptarile lui.
Modificarile care mi le-a spus (anume filtru,chip,avacuare - posibil sa fi fost si alte modificari care a "omis" sa le spuna) si inca anume si victoriile impotriva M3 E46 si M5 E39 (asa sustine proprietarul) am dedus ca anume elementele enumarate intr-adevar au adus un spor de performnata.Cred ca pana aici s-a inteles in totalitatea si anume pozitiv ce am vrut sa spun.
Cat depspre ultima parte a postului tau : respectele mele pentru ca esti posesor de BMW dar... nici eu nu vad unde am afirmat ca anume am M3.