Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply

Thread Tools
Old 07-08-05, 02:38   #1
Pr0ZaK

Stock

Default F1-help me sunt incepator

Am si eu o Dacie deodata cu mine si m-am gandit sa o personalizez si eu, pentru inceput ma gandesc ca sa incep cu exteriorul si dupaia cu interiorul si mai la sfarsit sa inchei cu motorul. Voi ce imi recomandati? Si cam ce si cum pentru fiecare etapa.

Adica pentru exterior ce sa imi pun inafara de spoilere si praguri?

Pt interior e suficent un volan si ceva muzica?

Si motor ma gandeam sa pun un motor de golf cu cutie de viteze in 5 trepte.

Dati-mi niste sfaturi si eventual niste costuri minimale. La cat ajung? TNX
Pr0ZaK is offline   Reply With Quote
Old 07-08-05, 12:20   #2
Bizonul

Stage 5

Bizonul's Avatar