Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 30-06-05, 13:52   #1
nxtaz
Old School Cars

Stage 5
 
nxtaz's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,568
Member of:
[Moderators]
[Fiat]
[Old School Cars]
[Echipa de sprijin]
Default Masina sau eu (sau presiunea din roti) sunt de vina?

Hmm....ma simt cam naspa...dar...trebuie sa o zic..
Azi-noapte, am facut cateva liniutze cu niste prieteni, unul cu Cielo si unul cu nova (Eu am supernova clima).Cel cu Cielo asteptam sa ma faca pt ca are si chip-tuning si zice el ca a ajuns pe la vreo 90 CP.Problema nu este aici...ci la cel cu nova...m-a facut si era si pe gaz . Am mai facut cu el inainte si il faceam, dar a marit debitu si....
Nu stiu ce face diferentza cutia de viteze sau soferul..pt ca pot spune ca treapta I si a II a stau in fatza lui..dar intr-a II ajung la 6000 si nu mai trage...si sunt nevoit sa dau a III a pe cand lui inca ii trage intr-a II a si ma ia..tot timpul ma ia cand schimb a III a, el ramane intr-a II si ma depaseste. El are si avantajul ca nu are limitatator (carburator) pe cand la DSN stie toata lumea ca are limitator..dar nu am ajuns la 6200 unde intra in functiune..... Astept critici la adresa mea sau/si a masinii...sunt dezamagit (

P.S. am uitat sa va mai dau cateva detalii. El s-a tinut mai bine de Cielo si masina mea a fost in service..anul trecut si a cam stat ceva timp dar nu pt probleme la motor.Credeti ca e posibil sa fi schimbat ceva cei de la service? (a stat 2 luni in service pt ca nu gaseau coducta de la aer conditionat ) a fost lovita si asta a fost piesa care s-a lasat asteptata ...si a venit o data cu OPC-u
nxtaz is offline   Reply With Quote
Old 30-06-05, 20:16   #2
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

dupa cate stiu eu motoru de 1,6 de nova cu carburatorul pus la punct trage f bine si nu ma surprinde ceea ce spui.
mie la supernova imi limita pe la 5500. chestia cu gazuu...hmm nu cred ca a fost el chiar corect sa se dea pe gaz.
in legatura cu puterea mergi si tu la un dynotest si vezi ce zice
COObra is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 09:05   #3
guest

Stage 4
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 292
Default Re:

si inchide aerul ala conditionat
guest is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 12:12   #4
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Default

din cate shtiu eu pe carburatzie ... n`are limitare logic si se duce mai sus k tine dar punel ` sa se faca pe benzina si o sa vezi diferentza .. daca da gazu mai tare e logic k te face ..
__________________
Nu sunati , ies eu din cand in cand

Psycho is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 12:28   #5
nxtaz
Old School Cars

Stage 5
 
nxtaz's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,568
Member of:
[Moderators]
[Fiat]
[Old School Cars]
[Echipa de sprijin]
Default

aerul era oprit..stiam ca ia din putere.
Limitarea se poate scoate si fara chip-tuning ?
acum ma inteleg relativ bine cu cei de la service..ar putea ei sa imi faca asta? pt ca bani de chip tuning nu am
nxtaz is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 13:10   #6
guest

Stage 4
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 292
Default Re:

daca ai injectie electronica, limitarea este in ECU. se poate modifica cu chip, sau cu powerbox (alt ECU inaintea celui normal, care-l \"minte\").
guest is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 14:51   #7
ariel

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 969
Default

de curiozitate macar,te-ai uitat si tu sa vezi ce are sub capota cel pe gaz???????????????????
ariel is offline   Reply With Quote
Old 01-07-05, 18:33   #8
nxtaz
Old School Cars

Stage 5
 
nxtaz's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,568
Member of:
[Moderators]
[Fiat]
[Old School Cars]
[Echipa de sprijin]
Default

da m-am uitat..nu are modificari.
Chiar daca e motor de dacie (cel de pe nova) e totusi de 1.6 l si are carburator dublu corp deci..ceva potential are.
nxtaz is offline   Reply With Quote
Old 02-07-05, 22:26   #9
nxtaz
Old School Cars

Stage 5
 
nxtaz's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,568
Member of:
[Moderators]
[Fiat]
[Old School Cars]
[Echipa de sprijin]
Default

am uitat inca un detaliu: folosesc SUPER 100.
nxtaz is offline   Reply With Quote
Old 12-07-05, 20:03   #10
nxtaz
Old School Cars

Stage 5
 
nxtaz's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 1,568
Member of:
[Moderators]
[Fiat]
[Old School Cars]
[Echipa de sprijin]
Default

cred ca am descoperit care era \"buba\" (SPER !!!) am verificat presiunea in roti si pe spate aveam intr-o roata 1 B si in cealalat 1.5 B. La jumatate din cat e recomandat.
Stiu ca asta mi-a fost in dezavantaj...dar....in ce masura?
Cat de mult influenteaza presiunea din roti rezultatul ??
nxtaz is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -