Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-03-04, 09:20   #1
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default Consum de ulei excesiv

Am si eu o problema cu un motor cu turbina.
Turbina e stricata, iar motorul mananca o groaza de ulei
Inlocuirea turbinei va rezolva problema ? sau e dus motorul
un test de copresie nu am apucat sa-i fac.
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 03-03-04, 16:11   #2
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Probabil ca doar turbina e de vina, schimb-o si dup-aia vezi daca mai consuma. Daca motorul e dus, nu consuma \"o groaza\", decat daca e complet varza (sa nu mai traga deloc, sa dea fum mult, sa murdareasca bujiile imediat etc). Cel mai usor e sa ii masori compresia, si asa iti dai seama daca e motorul sau turbina de vina. despre ce masina e vorba ?
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 06-03-04, 13:11   #3
ct77pia

Stage 5
 
ct77pia's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

turbo e dus iar motorul ramine de vazut
scoate furtunul care vine de la turbina si vezi daca are ulei pe el
daca ae schimbo sau o faci
ct77pia is offline   Reply With Quote
Old 08-03-04, 01:32   #4
X-Ray-Eyes
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
X-Ray-Eyes's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[BMW]
Default

Schimba-i evacuarea cu una de la un motor identic dar fara Turbo si vezi daca mai mananca ulei ...
X-Ray-Eyes is offline   Reply With Quote
Old 22-03-04, 15:35   #5
Adrian4X4

Stage 2
 
Adrian4X4's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 46
Default

Turbina e unsa cu uleiul de la motor, si daca sunt futate lagarele, ai toate sansele ca pompa de ulei sa-ti bage cu toata increderea ulei in galeria de admisie.

Ai un mare avantaj la faza asta: aerul o sa intre uns in cilindri, daca aveai vreun dubiu ca nu se inatampla as inainte. Just kidding....

Insa de scos fum trebuie sa scoata la greu, ca doar arde uleiul, nu? si bujiile le gasesti dupa ce sapi in fununginea care le inconjoara.

Parerea mea este sa inlocuiesti turbina veche cat mai repede, sau sa faci rost de o galerie ne turbo, insa odata si odata tot trebuie sa-i pui inapoi turbina, altfel bulesti motorul.
Adrian4X4 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -