Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 17-10-07, 23:03   #1
badboy4life

Stage 3
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 99
Default k-jetronic

Salutare am si eu un audi 100 2.2 turbo an 1990 de 165CP Toate bune si frumoase dar ma cam enerveaza tipul acesta de injectie. Dupa cum stiti injectia are un cap distribuitor iar sub el este clapeta de aer din care se poate regla. Cu un imbus de 5 poti regla cantarul intre aer-benzina. Greseala mea a fost ca am umblat la ea cand am avut o problema la supapa de refulare la turbo iar acum nu stiu cum sa o fac la loc. Daca invarti de imbus in partea stanga cursa clapetei e mai mare deci are mia mult aer si mai putina benzina. In acest moment masina se tureaza ffbine din pozitia de relanti dar la relanti tremura si nu merge rotund iar dimineata trebuie sa o tin putin accelerata pana sa stea de buna voie la relanti. Daca invart in partea dreapta ii fac cursa mai mica = mai putin aer si mai multa benzina. La relanti sta super bine dar nu se tureaza, are ezitari pana la 2000rpm dupaia isi da drumul, iar dimineata sta super boboc la relanti. Mentionez ca am buji, fise, capac delco, calculator ASR, pompa benzina, injectoare noi, filtru aer KN nou si filtru de benzina nou, senzori apa pt relanti soc la rece si multifunctional toate noi. Distributia e verificata e ok pt ca am schimbat totul nou la ea (curea, pompa apa, rola). Poate e cineva expert in injectia asta si ajuta cu info.
badboy4life is offline   Reply With Quote
Old 29-10-07, 13:46   #2
badboy4life

Stage 3
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 99
Default Re: k-jetronic

Quote:
Originally Posted by MerlinSpitfire View Post
Dat fiind anul de fabricatie , exista 2 sisteme : K-Jetronic si KE-Jetronic . Cel de-al 2-lea sistem este asistat electronic in sensul ca regulatorulpresiunii de reactie (o electrovalva ) este comandata de calculator .Care din ele este ? Fa o poza si te pot ajuta
sal, eu am calculator MAC 14 de la Hitachi iar in fata la distribuitor am o elecrovalva care comanda cat debit sa lase pe retur.
badboy4life is offline   Reply With Quote
Old 29-10-07, 20:58   #3
MerlinSpitfire

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 179
Default Re: k-jetronic

Quote:
Originally Posted by badboy4life View Post
Salutare am si eu un audi 100 2.2 turbo an 1990 de 165CP Toate bune si frumoase dar ma cam enerveaza tipul acesta de injectie. Dupa cum stiti injectia are un cap distribuitor iar sub el este clapeta de aer din care se poate regla. Cu un imbus de 5 poti regla cantarul intre aer-benzina. Greseala mea a fost ca am umblat la ea cand am avut o problema la supapa de refulare la turbo iar acum nu stiu cum sa o fac la loc. Daca invarti de imbus in partea stanga cursa clapetei e mai mare deci are mia mult aer si mai putina benzina. In acest moment masina se tureaza ffbine din pozitia de relanti dar la relanti tremura si nu merge rotund iar dimineata trebuie sa o tin putin accelerata pana sa stea de buna voie la relanti. Daca invart in partea dreapta ii fac cursa mai mica = mai putin aer si mai multa benzina. La relanti sta super bine dar nu se tureaza, are ezitari pana la 2000rpm dupaia isi da drumul, iar dimineata sta super boboc la relanti. Mentionez ca am buji, fise, capac delco, calculator ASR, pompa benzina, injectoare noi, filtru aer KN nou si filtru de benzina nou, senzori apa pt relanti soc la rece si multifunctional toate noi. Distributia e verificata e ok pt ca am schimbat totul nou la ea (curea, pompa apa, rola). Poate e cineva expert in injectia asta si ajuta cu info.
Dat fiind anul de fabricatie , exista 2 sisteme : K-Jetronic si KE-Jetronic . Cel de-al 2-lea sistem este asistat electronic in sensul ca regulatorulpresiunii de reactie (o electrovalva ) este comandata de calculator .Care din ele este ? Fa o poza si te pot ajuta
MerlinSpitfire is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -