Salutare am si eu un audi 100 2.2 turbo an 1990 de 165CP Toate bune si frumoase dar ma cam enerveaza tipul acesta de injectie. Dupa cum stiti injectia are un cap distribuitor iar sub el este clapeta de aer din care se poate regla. Cu un imbus de 5 poti regla cantarul intre aer-benzina. Greseala mea a fost ca am umblat la ea cand am avut o problema la supapa de refulare la turbo iar acum nu stiu cum sa o fac la loc. Daca invarti de imbus in partea stanga cursa clapetei e mai mare deci are mia mult aer si mai putina benzina. In acest moment masina se tureaza ffbine din pozitia de relanti dar la relanti tremura si nu merge rotund iar dimineata trebuie sa o tin putin accelerata pana sa stea de buna voie la relanti. Daca invart in partea dreapta ii fac cursa mai mica = mai putin aer si mai multa benzina. La relanti sta super bine dar nu se tureaza, are ezitari pana la 2000rpm dupaia isi da drumul, iar dimineata sta super boboc la relanti. Mentionez ca am buji, fise, capac delco, calculator ASR, pompa benzina, injectoare noi, filtru aer KN nou si filtru de benzina nou, senzori apa pt relanti soc la rece si multifunctional toate noi. Distributia e verificata e ok pt ca am schimbat totul nou la ea (curea, pompa apa, rola). Poate e cineva expert in injectia asta si ajuta cu info.