Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute. |
12-05-05, 07:41
|
#1
|
Crazy Drivers Members
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of: [Moderators] [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [Toyota]
|
Cum montez toba?
Vreau sa imi cumpar astazi o toba BORLA pentru masina. Singura problema este ca nu are nici un element de prindere.
Cum trebuie prinsa pe masina?
Cu coliere metalice si cauciuc sau trebuie sudata.
Multumesc anticipat pentru ajutor.
P.S.
Va rog sa ma ajutati ca vreau ca sambata sa o am pusa pentru a pleca la Iasi la Legale.
|
|
|
12-05-05, 07:47
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
|
neatza...
pai in nici un caz nu cred ca ar fi ok pt mashina ta sa o sudezi.... incearca, cu coliere de metal+cauciuc...
|
|
|
12-05-05, 08:02
|
#3
|
Crazy Drivers Members
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of: [Moderators] [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [Toyota]
|
La asta m-am gandit si eu. Dar am spus sa intreb mai intai ca sa nu fac o prostie.
Merci mult.
|
|
|
12-05-05, 08:03
|
#4
|
Crazy Drivers Members
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of: [Moderators] [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [Toyota]
|
Si sa nu uit.
Trebuie coliere speciale sau caut in comert de astea universale?
|
|
|
12-05-05, 08:23
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
|
eu intotdeauna am cautat racordurile de cauciuc sa fie cele specificate in catalog.
acum... tobele mele au \"urechi\" metalice deja instalate pe ele, deci nu mai trebuia sa cumpar decat racordurile de cauciuc...
iti dai seama ca si cauciucul respectiv e oarecum facut pentru fecare tip de toba (fii sigur ca daca il pun pe al meu de la kadett sa iti tina toba ta la 200 cp in forja maxima, atunci mai mult ca sigur o sa-ti culegi esapamentul de pe jos..
deci: sfatul meu: ia-ti racorduri de cauciuc conform catalog... oricum platesti cu 10-20k lei mai mult, deci nesemnificativ
__________________
www.mavturism.ro
STEP ON IT & FLY TO HEAVEN...
Proud owner of SAAB...car for the moment, planning for a plane...
|
|
|
12-05-05, 08:25
|
#6
|
Crazy Drivers Members
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of: [Moderators] [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [Toyota]
|
cu cea mai mare placere as face asa. Dar nici codul tobei nu il stiu si nici de unde as putea sa iau cauciucurile conf catalog. Cel care a adus toba a adus-o de afara si nu a adus decat toba. De asta trebuie sa ma gandesc la o improvizatie solida.
|
|
|
12-05-05, 08:30
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
|
deci... TEORETIC, daca nu modifici toata galeria, acele racorduri de cauciuc se vor prinde:
1. de caoserie
2. de toba
in principiul nu ar trebui sa fie foarte diferit de un racord \"de serie\" pt mashina ta, in sensul ca tot de aceeasi ureche de pe caroserie in agatzi, diferind numai urechea de pe toba.
iar ca sa iti iasa ceva frumos, eu as lua toba veche in mana, + toba noua (nu e din carbon, nu-i asha) shi as merge la un sudor meseriash, cu scule profi, sa imi puna \"urechile\" noi exact in pozitia celor vechi.
|
|
|
12-05-05, 08:32
|
#8
|
Crazy Drivers Members
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of: [Moderators] [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [Toyota]
|
e din inox
complet. Nu stiu daca sudura nu ii afecteaza integritatea tobei
ca nu e greu sa rezolv problema asta. Am chiar sudor bun pentru asta.
|
|
|
12-05-05, 08:41
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
|
teoretic si practic, daca e sudorul ok, atunci nu iti va gauri nici toba, nici galeria. ca idee, eu am schimbat saxofonul+intermediara la kadettul meu cu unele borla, carora a trebuit sa le lipesc 2 urechi de prindere... f simplu: sudor bun, scule cu argon, rezultatul: super meserie. totul e sa stie meserie baiatul si scule bune (daca are un aparat d'ala cu arc electric de pe vremea lui bunicu, shi se apuca cu sudura cu electrod clasic, se lipeste electrodul, etrc, etc) atunci ... might be some problems..
ATENTIE: orice interventie asupra elementelor de esapament duce automat la pierderea garantiei acestora :P ... daca te afecteaza cumva :P
|
|
|
12-05-05, 08:50
|
#10
|
Crazy Drivers Members
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of: [Moderators] [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [Toyota]
|
mii de multumiri. Ar trebui sa iei un premiu de la 4tuning.
si asta numai pentru cat m-ai ajutat pe mine. Nu mai zic de altii.
poate vom reusi sa ne si vedem ca sa vb si face 2 face.
|
|
|
12-05-05, 08:54
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
|
:P
would be my pleasure... ajung din cand in cand prin barlad, la sf de sapt... maybe, who knows...
ai grija de mashinutza, ca daca tii la ea, o sa ai super satisfactii... in rest, sanatate multa tuturor...
|
|
|
12-05-05, 21:08
|
#12
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of: [Super Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Echipa de sprijin] [2 Roti]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"SV-05-YBG\"
e din inox
complet. Nu stiu daca sudura nu ii afecteaza integritatea tobei
ca nu e greu sa rezolv problema asta. Am chiar sudor bun pentru asta.
|
pentru cele din inox se face sudura speciala .. dar parerea mea e sa foloseshti niste racorduri din cauciuc .. ptr k daca o legi cu sarma o sa zdrangane in cel mai fericit caz .. in cel mai nefericit o sa o pierzi p drum cand o sa rugineaska sarmele ..
cum a zis si SV-05-YBG o comparatzie intre cele 2 tobe pentru amplasarea urechilor ar fii cea mai potrivita ... si cauta un meseriash care sa shtie sa sudeze in INOX
__________________
Nu sunati , ies eu din cand in cand
|
|
|
14-05-05, 09:41
|
#13
|
Crazy Drivers Members
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of: [Moderators] [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [Toyota]
|
am pus aseara toba. Este OK.
Am o singura problema:
este prinsa cu coliere, nu joaca, sta foarte bine, in schimb, spre deosebire de toba veche mi-a topit un pic bara spate acolo unde ating finalele.
Este normal ca o toba sport sa incalzeasca mai mult ca una normala?
De asemenea, mentionez ca nu am mai reusit sa pastrez exact traseul vechi, in loc sa iasa un pic pe laterala stanga acum este ca orice toba normala.
De ce intreb:
este exact la limita scutului de caldura iar rezervorul este din plastic sau fibra de stica, inca nu am reusit sa imi dau seama exact. Si nu de alta dar nu as vrea sa mor pe drum.
multumiri anticipate.
|
|
|
14-05-05, 09:47
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
in mod normal cred ca toba mai sportiva este un pic mai calda pt ca nu mai are toate traseele in ea sa vanture gazele, iar acestea nu ajung sa se mai raceasca inainte de a iesi afara.
in legatura cu rezervorul...in mod normal intre toba si rezervor ar fi trebuit sa ai din fabrica o folie dintr-un material termoizolant. daca nu o mai ai incearca sa faci rost sa o pui la loc, sau vezi ca exista foi de azbest. poti sa iti iei una si sa o pui intre toba si rezervor....un pic mai mare sa ajungi si la caroserie undeva sa o poti prinde (ca nu cred ca vrei sa gauresti nici rezervorul nici toba sa o prinzi)
bafta
|
|
|
14-05-05, 10:00
|
#15
|
Crazy Drivers Members
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of: [Moderators] [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [Toyota]
|
am scutul termic.
Problema este ca toba sta exact la limita, mai raman insa 4-5 centimetri intre toba si rezervor.
la drum nu ar trebui sa fie o problema pentruca exista curentii de aer care racesc. Problema era pentru oras sau stationare.
|
|
|
|
|