Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 12-05-05, 07:41   #1
SV-05-YBG
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
SV-05-YBG's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Cum montez toba?

Vreau sa imi cumpar astazi o toba BORLA pentru masina. Singura problema este ca nu are nici un element de prindere.

Cum trebuie prinsa pe masina?

Cu coliere metalice si cauciuc sau trebuie sudata.

Multumesc anticipat pentru ajutor.

P.S.
Va rog sa ma ajutati ca vreau ca sambata sa o am pusa pentru a pleca la Iasi la Legale.
__________________
Toyota Supra MKIII 3000 tubo 6 linie 238 + CP
poate mai mult pe viitor ..... cine stie ...... in lucru ... a fost

Benelli Tornado Tre 900 cmc in linie - 141 Cp - 180 kg - RWD (1 tire)

Honda Civic 1994 ..... work in progress .... cand or fi bani


Rover 820 Ti .....
SV-05-YBG is offline   Reply With Quote
Old 12-05-05, 07:47   #2
the_mav

Stage 5
 
the_mav's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
Default

neatza...
pai in nici un caz nu cred ca ar fi ok pt mashina ta sa o sudezi.... incearca, cu coliere de metal+cauciuc...
the_mav is offline   Reply With Quote
Old 12-05-05, 08:02   #3
SV-05-YBG
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
SV-05-YBG's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default

La asta m-am gandit si eu. Dar am spus sa intreb mai intai ca sa nu fac o prostie.

Merci mult.
SV-05-YBG is offline   Reply With Quote
Old 12-05-05, 08:03   #4
SV-05-YBG
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
SV-05-YBG's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default

Si sa nu uit.

Trebuie coliere speciale sau caut in comert de astea universale?
SV-05-YBG is offline   Reply With Quote
Old 12-05-05, 08:23   #5
the_mav

Stage 5
 
the_mav's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
Default

eu intotdeauna am cautat racordurile de cauciuc sa fie cele specificate in catalog.
acum... tobele mele au \"urechi\" metalice deja instalate pe ele, deci nu mai trebuia sa cumpar decat racordurile de cauciuc...
iti dai seama ca si cauciucul respectiv e oarecum facut pentru fecare tip de toba (fii sigur ca daca il pun pe al meu de la kadett sa iti tina toba ta la 200 cp in forja maxima, atunci mai mult ca sigur o sa-ti culegi esapamentul de pe jos..

deci: sfatul meu: ia-ti racorduri de cauciuc conform catalog... oricum platesti cu 10-20k lei mai mult, deci nesemnificativ
__________________
www.mavturism.ro
STEP ON IT & FLY TO HEAVEN...
Proud owner of SAAB...car for the moment, planning for a plane...
the_mav is offline   Reply With Quote
Old 12-05-05, 08:25   #6
SV-05-YBG
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
SV-05-YBG's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default

cu cea mai mare placere as face asa. Dar nici codul tobei nu il stiu si nici de unde as putea sa iau cauciucurile conf catalog. Cel care a adus toba a adus-o de afara si nu a adus decat toba. De asta trebuie sa ma gandesc la o improvizatie solida.
SV-05-YBG is offline   Reply With Quote
Old 12-05-05, 08:30   #7
the_mav

Stage 5
 
the_mav's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
Default

deci... TEORETIC, daca nu modifici toata galeria, acele racorduri de cauciuc se vor prinde:
1. de caoserie
2. de toba
in principiul nu ar trebui sa fie foarte diferit de un racord \"de serie\" pt mashina ta, in sensul ca tot de aceeasi ureche de pe caroserie in agatzi, diferind numai urechea de pe toba.
iar ca sa iti iasa ceva frumos, eu as lua toba veche in mana, + toba noua (nu e din carbon, nu-i asha) shi as merge la un sudor meseriash, cu scule profi, sa imi puna \"urechile\" noi exact in pozitia celor vechi.
the_mav is offline   Reply With Quote
Old 12-05-05, 08:32   #8
SV-05-YBG
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
SV-05-YBG's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default

e din inox

complet. Nu stiu daca sudura nu ii afecteaza integritatea tobei
ca nu e greu sa rezolv problema asta. Am chiar sudor bun pentru asta.
SV-05-YBG is offline   Reply With Quote
Old 12-05-05, 08:41   #9
the_mav

Stage 5
 
the_mav's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
Default

teoretic si practic, daca e sudorul ok, atunci nu iti va gauri nici toba, nici galeria. ca idee, eu am schimbat saxofonul+intermediara la kadettul meu cu unele borla, carora a trebuit sa le lipesc 2 urechi de prindere... f simplu: sudor bun, scule cu argon, rezultatul: super meserie. totul e sa stie meserie baiatul si scule bune (daca are un aparat d'ala cu arc electric de pe vremea lui bunicu, shi se apuca cu sudura cu electrod clasic, se lipeste electrodul, etrc, etc) atunci ... might be some problems..

ATENTIE: orice interventie asupra elementelor de esapament duce automat la pierderea garantiei acestora :P ... daca te afecteaza cumva :P
the_mav is offline   Reply With Quote
Old 12-05-05, 08:50   #10
SV-05-YBG
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
SV-05-YBG's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default

mii de multumiri. Ar trebui sa iei un premiu de la 4tuning.

si asta numai pentru cat m-ai ajutat pe mine. Nu mai zic de altii.

poate vom reusi sa ne si vedem ca sa vb si face 2 face.
SV-05-YBG is offline   Reply With Quote
Old 12-05-05, 08:54   #11
the_mav

Stage 5
 
the_mav's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 599
Default

:P
would be my pleasure... ajung din cand in cand prin barlad, la sf de sapt... maybe, who knows...
ai grija de mashinutza, ca daca tii la ea, o sa ai super satisfactii... in rest, sanatate multa tuturor...
the_mav is offline   Reply With Quote
Old 12-05-05, 21:08   #12
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SV-05-YBG\"
e din inox

complet. Nu stiu daca sudura nu ii afecteaza integritatea tobei
ca nu e greu sa rezolv problema asta. Am chiar sudor bun pentru asta.
pentru cele din inox se face sudura speciala .. dar parerea mea e sa foloseshti niste racorduri din cauciuc .. ptr k daca o legi cu sarma o sa zdrangane in cel mai fericit caz .. in cel mai nefericit o sa o pierzi p drum cand o sa rugineaska sarmele ..

cum a zis si SV-05-YBG o comparatzie intre cele 2 tobe pentru amplasarea urechilor ar fii cea mai potrivita ... si cauta un meseriash care sa shtie sa sudeze in INOX
__________________
Nu sunati , ies eu din cand in cand

Psycho is offline   Reply With Quote
Old 14-05-05, 09:41   #13
SV-05-YBG
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
SV-05-YBG's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default

am pus aseara toba. Este OK.

Am o singura problema:
este prinsa cu coliere, nu joaca, sta foarte bine, in schimb, spre deosebire de toba veche mi-a topit un pic bara spate acolo unde ating finalele.

Este normal ca o toba sport sa incalzeasca mai mult ca una normala?

De asemenea, mentionez ca nu am mai reusit sa pastrez exact traseul vechi, in loc sa iasa un pic pe laterala stanga acum este ca orice toba normala.

De ce intreb:
este exact la limita scutului de caldura iar rezervorul este din plastic sau fibra de stica, inca nu am reusit sa imi dau seama exact. Si nu de alta dar nu as vrea sa mor pe drum.

multumiri anticipate.
SV-05-YBG is offline   Reply With Quote
Old 14-05-05, 09:47   #14
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

in mod normal cred ca toba mai sportiva este un pic mai calda pt ca nu mai are toate traseele in ea sa vanture gazele, iar acestea nu ajung sa se mai raceasca inainte de a iesi afara.
in legatura cu rezervorul...in mod normal intre toba si rezervor ar fi trebuit sa ai din fabrica o folie dintr-un material termoizolant. daca nu o mai ai incearca sa faci rost sa o pui la loc, sau vezi ca exista foi de azbest. poti sa iti iei una si sa o pui intre toba si rezervor....un pic mai mare sa ajungi si la caroserie undeva sa o poti prinde (ca nu cred ca vrei sa gauresti nici rezervorul nici toba sa o prinzi)
bafta
COObra is offline   Reply With Quote
Old 14-05-05, 10:00   #15
SV-05-YBG
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
SV-05-YBG's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default

am scutul termic.
Problema este ca toba sta exact la limita, mai raman insa 4-5 centimetri intre toba si rezervor.

la drum nu ar trebui sa fie o problema pentruca exista curentii de aer care racesc. Problema era pentru oras sau stationare.
SV-05-YBG is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -