salut...am cumparat o dacie din 79, dacia nu mai mersese cateva luni bune si tipul mi-a spus ca daca vreu sa curat ceva pe la motor pot curata dar de sistemul de racire sa fiu sigur ca este super oK(are antigel schimat nou, este super), zis si facut nu m-am bagat deloc, dupa 25 de km facuti pe racoare dacia merge foarte bine, dupa alti 25 de km facuti pe canicula asta imi fierbe motorul....ma dau jos, ma uit, incerc sa opresc motorul din contact, nu se opreste, scot borna de la baterie nimiK, scot fisa de la bobona de inductie nimiK, mai scot si capatul celalalt de la fisa nimiK, ce sa fac? ma urc in masina si dau in treapta 1 si o inec sa se opreasca.....in sfarsit s-a oprit, precizez ca mergea la un regim foarte nasol ''tremura'' si se "scutura". Il las un timp sa se mai raceasca, si incerc sa imi reiau drumul pana acasa, aprox 1km, masina porneste destul de greu dar merge....o aduc si o las acolo vreo 2 ore si pe urma ma duc sa vad ce si cum.....in radiator namol foarte mult, pana la urma am ajuns sa schimb garnitura de chioloasa, problema a fost ca aveam apa in cilindrii, statea in camera de ardere, curat tot pun la loc si porneste foarte frumos, motorul merge oK, dar dupa vreo 400 de metrii se aprind becurile de la apa si ulei concomitent, ma opresc vad ce si cum si de atunci am vreo 150 de km tot asa, se aprin se sting clipocesc, habar nu am ce sa le fac. deoarece sunt deranjante...tot imi vine sa opresc sa ma uit la motor. ce as putea sa fac? sa fie o problema pe parte electrica? precizez ca am primul model de bord, fara indicarea temperaturii si al presiunii....ms astept raspuns