Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute. |
08-07-07, 14:58
|
#1
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 55
|
ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
salutare
am un volvo s60 t5 turbo, dar care nu trage asa cum trebuie.Am fost la volvo la reprezentanta sa ii fac test si aia mi-au pus numai prostii pe devize, printre care si debitmetrul.Eu l-as cumpara si maine daca as stii ca e 100 % el.
Problema consta in cuplul scazut la turatie mica, desi pe cartea tehnica este de 340 nm pe la 2000 de ture, urca mai greoi in ture, deci ca si cum nu ar avea 250 de cai.De precizat ca ea tot fuge cu 250 , 99 % din masinile din trafic nu imi stau in fata, dar simt motorul cam pe la 150-180 de cai.
ce dracu sa fac, la cine sa ma duc sa imi masoare debitmetrul?
orice idee fezabila si care ma ajuta sa o rezolv se premiaza cu o bere
mersi
__________________
volvo s60 t5 250 cp
|
|
|
08-07-07, 16:38
|
#2
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 571
Member of: [RENAULT] [Echipa de sprijin]
|
Re: ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
sa il pui pe un dyno test? nustiu daca e cea mai buna solutie dar poti incerca
|
|
|
08-07-07, 20:25
|
#3
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 55
|
Re: ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
e o idee insa pe dyno imi poate confirma ca nu merge in parametrii ei, lucru care deja il stiu.
doar dc dyno nu iti spune si altceva....
danke
|
|
|
10-07-07, 18:22
|
#4
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 55
|
Re: ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
sau mai bine zis , cine stie care sunt efectele debitmetrului bulit?
|
|
|
10-07-07, 21:49
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
Quote:
Originally Posted by Bizdos
sau mai bine zis , cine stie care sunt efectele debitmetrului bulit?
|
Reprize slabe,pierdere de putere,consum marit,uneori fluctuatii de turatie in relanti.
Scoate mufa de la debitmetru si vezi cum se comporta motorul.
|
|
|
11-07-07, 01:09
|
#6
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 326
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
99 % din masinile din trafic ) cred ca ai dat numai peste daci si cielo
ma rog debimetru daca era iti mergea putin inecata masina iti consuma enorm juca turatia mai poate sa fie vreun regulator de presiune ....daca nu ma insel
__________________
BMW E46
|
|
|
11-07-07, 01:58
|
#7
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 55
|
Re: ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
99 % din masinile normale de pe strada nu au pretentii de mari sportive, la ele m-am referit
turatia cateodata este instabila, regulatorul de presiune l-am schimbat.consumul este normal pentru ea, intre 14-15 cu aerul conditionat pornit mereu, 9 in afara, la un mers de 140-160.
am scos mufa de la debitmetru si nu mai trage la fel de bine dupa 3000 de ture, pe langa faptul ca are ceva intreruperi in acceleratie.Stiu ca , calculatorul alege valori implicite cand debitmetrul e scos.Tocmai faptul ca am vazut ca debitmetrul functioneaza m-a pus pe ganduri in a-l schimba.
ideea e ca reprizele sunt proaste si in turatii joase desi cuplul masinii este de 380 nm la 2000 de ture.performantele ei sunt, cel putin declarate de 6.5 sec la 1000 km/h, si dupa masuratori iese pe la 9.Stiu ca empiric, insa e un punct de pornire de unde mi-am dat seama ca nu e in regula.
Am avut un mesaj de eroare care a disparut subit- emission system service required.
Alte idei, sau experiente personale asemanatoare?
|
|
|
11-07-07, 18:26
|
#8
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 55
|
Re: ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
am auzit o varianta si de furtun de vacuum spart, la turbina.
stie careva de asta?
|
|
|
11-07-07, 20:24
|
#9
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
Sonda lambda,catalizatorul infundat, vacuum-ul de la actuatorul wastegate nu cred ca-i sarit si daca ar fi,in nici un caz nu ai avea pierderi ,ci ....posibil mai rau .Alte vacuumuri ar fi cel de la regulatorul de relanti,unde furtunul poate fi crapat (unele firme pun un furtun de tot ***-ul acolo,considerand ca daca prin circula aer nu va fi afectat de caldura disipata de chiulasa).
DEci parerea mea este ca ,asa cum a spus si BC-ul,ar trebui sa incepi cu lambda (cauta una s-h sau ia cu imprumut de la vreun amic sau te duci la dezm,si spui ca daca o montezi si masina isi revine,o cumpari...daca nu,nu),apoi verifica daca-i infundat cat-ul (aici nu cred ca sunt necesare explicatii )
Succes !
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
|
|
|
11-07-07, 22:17
|
#10
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 55
|
Re: ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
poi ce ma seaca e ca eu am fost la test la volvo si aia mi-au spus de regulator de presiune printre altele, si debitmetru.de lambda nu a spus nimic, desi au facut o lista cu piese in valoare de 240 de milioane...
te rog sa nu ma intelegi gresit, nici pe departe nu incerc sa spun ca ipoteza ta nu e viabila, insa nu stiu ce naiba sa ii mai fac...
regulatorul de presiune l-am schimbat, nu stiu unde as putea gasi sonda lambda sh,
cat despre cat, banuiesc ca primul indiciu daca ar fi infundat e ca s-ar infierbanta peste masura, ceea ce nu am observat.
nu stiu un service unde sa ma duc , si pe responsabilitatea lor sa imi spuna ce piese sa iau, si daca nu e aia sa le dau cu ea in cap
mersi
|
|
|
11-07-07, 22:38
|
#11
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 326
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
deci din cate stiu io daca ceva din circuitul de aer nu isi face treaba le cam da pe toate pe testarele astea penale... ma rog io banuiesc ca mmai mult ca sigur e debimetru pe moarte... pentru ca sonda nare treaba cu turatia motorului si doar ar influenta consumul .. ..in principiu printre altele dar debimetru zic mai mult ca sigur daca ai gasi pe cineva sa faci o proba cu alt debimetru ar fi foarte simplu sau aia de la service sau de la o reprezentanta dai o spaguta lu unu sa til aduca sa faci proba sa vezi sigur ce e.. .
|
|
|
11-07-07, 22:58
|
#12
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
Quote:
Originally Posted by OveR
deci din cate stiu io daca ceva din circuitul de aer nu isi face treaba le cam da pe toate pe testarele astea penale... ma rog io banuiesc ca mmai mult ca sigur e debimetru pe moarte... pentru ca sonda nare treaba cu turatia motorului si doar ar influenta consumul .. ..in principiu printre altele dar debimetru zic mai mult ca sigur daca ai gasi pe cineva sa faci o proba cu alt debimetru ar fi foarte simplu sau aia de la service sau de la o reprezentanta dai o spaguta lu unu sa til aduca sa faci proba sa vezi sigur ce e.. .
|
Pai ...Over,consumul pe care l-ar "influenta" in sensul de a-l creste...ce presupune?..nu cumva un amestec prea bogat,care nicidecum nu-i benefic?...nici pentru performante,nici pentru uzura...
|
|
|
11-07-07, 23:37
|
#13
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 55
|
Re: ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
Lascarica, din experienta mea consumul marit poate sa nu afecteze performantele dinamice, la un amestec prea bogat.
la mine problema nu e de consum, ci de cuplu mai ales, findca puterea cred ca este, atata timp cat propulseaza masina la 250 fara probleme.ideea e ca am cumparat masina de 2 luni, si cand am desfacut filtrul de aer era f murdar si plin de praf si insecte.debitmetrul meu e bosch, cu 3 lamele, si din cate stiu se buleste f usor, mai ales de la praf, corectati-ma dc gresesc.
varianta cu luatul unui debitmetru de la reprezentanta cade ca aia sunt tare , tare uimisti , sa zic asa anagramat.
doar de stiti voi pe cineva care sa faca asta contra unei spagi :P
|
|
|
12-07-07, 00:40
|
#14
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 326
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
nu mai stiu parca se puteau curata astea ... cu un spray ceva ... nu sunt sigur intreaba pe cineva daca se poate incerca optiunea asta ..
|
|
|
13-07-07, 14:33
|
#15
|
Stage 2
Join Date: May 2006
Posts: 55
|
Re: ajutor motor volvo s60 t5 250 cp
been there, done that, nothin' happened.
cred ca daca tot ma invart in jurul cozii o sa ma risc sa iau un debitmetru si asta e...
|
|
|
|
|