Quote:
Originally Posted by lagdryan v6
da nu e mare diferenta intre pistoanele de turbo si normale practic(la forma ma refer)
|
Diferente sunt intre ele ...
Daca vrei sa iti bagi nasul in motor , cea mai rapida si eficienta ( zic eu ) modificare pe care poti sa o faci este scobirea pistoanelor si garnitura chiuloasa metalica ... cat mai groasa si dintr-un aliaj care sa reziste ...
Si acea garnitura metalica vezi ca de cele mai multe ori are ringurile separat !
Uite si diferenta dintre pistoanele de Aspirat si cele de Turbo de pe un motor cu aceeashi capacitate cilindrica , aceelasi marca , etc ...
Prima poza este un motor aspirat cu pistoanele montate ...
Urmatoarele 2 prezinta un piston forjat ptr Turbo ...
Ultima poza reprezinta un bloc motor cu pistoane ptr Turbo.
Motorul Aspirat are compresia 10,5:1
Motorul Turbo Stock avea 9,0:1 si cu pistoanele respective are acum 8,7:1
Diferenta de compresie sta exact in acea scobitura existenta in capul pistonului ...