Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute. |
07-06-07, 16:19
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of: [PEUGEOT] [FORD]
|
Turbo
PE MOTOR DE 1.1 Se poate pune TURBO....sau mai precis care e cel mai slab motor pe care se poate pune turbo
|
|
|
07-06-07, 17:31
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of: [Nissan]
|
Re: Turbo
Este turbo si pe motor de 800 3 pistoane
Chiar si pe motor de 600 2 pistoane...moto
|
|
|
07-06-07, 18:00
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of: [2 Roti]
|
Re: Turbo
important e sa fie in 4 timpi nu cilindreea...nu are 800cc matizul?
|
|
|
07-06-07, 18:46
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of: [PEUGEOT] [FORD]
|
Re: Turbo
ba da
pai si cum pui turbo pe 800 cmc???
|
|
|
07-06-07, 18:49
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of: [2 Roti]
|
Re: Turbo
sunt topicuri dedicate mai e cineva care a pus turbo pe un smart...dar nu mai bine ii maresti compresia?cred ca tot acolo s-ar ajunge.
|
|
|
07-06-07, 19:21
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Turbo
Quote:
Originally Posted by SUPAPA_Jr
sunt topicuri dedicate mai e cineva care a pus turbo pe un smart...dar nu mai bine ii maresti compresia?cred ca tot acolo s-ar ajunge.
|
nu se ajunge tot acolo
oricum
il va costa destul de mult sa puna turbo pe matiz.. esti sigur ca merita???
gandeste-te bine inainte!
|
|
|
07-06-07, 19:38
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of: [PEUGEOT] [FORD]
|
Re: Turbo
AM INTREBAT DACA SE POATE si daca da un site cu intructiuni piese....
|
|
|
07-06-07, 19:43
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of: [2 Roti]
|
Re: Turbo
hehe....poate nu merita investitia...pentru altii...dar gandeste-te ce ravagii ar face un matiz proteinizat
|
|
|
07-06-07, 20:13
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of: [PEUGEOT] [FORD]
|
Re: Turbo
pai la ce ravagii a facut si va face cielo-u lu sei fost a lu sebastian .....gandeste-te la un matiz
|
|
|
07-06-07, 20:22
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Turbo
Quote:
Originally Posted by Sindrom
pai la ce ravagii a facut si va face cielo-u lu sei fost a lu sebastian .....gandeste-te la un matiz
|
pai da dar cielo-ul a primit un transplant de opel - motor c 20 LET ( scrie si in articolul despre masina) deci nu era un cielo turbo..stati voi linistiti..
site cu instructiuni? ..iti trebuie un mecanic pt treaba asta..
piese ? gasesti pe net o parte, iar galeria de evacuare..trebuie sa ti-o adaptezi tu/sa iti faci alta ca sa poti monta turbina..
|
|
|
07-06-07, 21:59
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of: [PEUGEOT] [FORD]
|
Re: Turbo
pai si asta vreau sa stiu si la instructiuni ma refer la piese sau macar pe ce motor pot sa pun....pentru ca stiu ca mai e un motor de matiz de 1.1
__________________
De ce sa-ti iei audi????? Cand exista ALFA ROMEO
si pentru ca n-am avut bani nici de audi nici de Alfa Romeo, mi-am luat Peugeot.
|
|
|
07-06-07, 22:07
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of: [Nissan]
|
Re: Turbo
Quote:
Originally Posted by SUPAPA_Jr
important e sa fie in 4 timpi nu cilindreea...nu are 800cc matizul?
|
De ce zici tu asta ? Explicate.
|
|
|
07-06-07, 22:20
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of: [2 Roti]
|
Re: Turbo
@tarnafes : despre turbina pe 2t nu se poate vorbi decat daca vrei sa bati vreun record si nu te astepti ca motorul sa mearga mai mult de 50 de km in total. asta implica ambielaje speciale, pistoane forjate si acoperite, cilindrii acoperiti, simeringuri rezistente la presiuni mari (cele normale nu rezista la presiunea aditionala din carter si scapa), compresie redusa, o toba foarte specializata care in acelasi timp poate baga o parte din gaze inapoi si totodata sa pastreze destula presiune ca sa invarta turbina... nu e asa de simplu.
@sindrom : crezi ca are rost sa schimbi motorul?ar insemna omologari peste omologari...mai repede faci modificari mai rapide...injectoare mai mari,megasquirt,filtru de aer sport,serpisori ganditi pt motorul tau,finala/e sport fara cat,eventual mai iei 1 mm 2 din chiulasa...nu vad rostul turbo-ului...in afara de sound...poti incerca sa ii mai pui oxid de azot...mai de show asa :P
__________________
|
|
|
08-06-07, 03:33
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,049
Member of: [Nissan]
|
Re: Turbo
Supapa mai informeazate,sunt motociclete cu turbine pe ele..motoare in 2 timpi.Este Smartul roadster care are un motor in 3 pistoane turbo.Succes.
|
|
|
08-06-07, 09:08
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of: [PEUGEOT] [FORD]
|
Re: Turbo
nu vreau show....vreau cuplu si viteza (cat de mult se poate sscoate....si nu ma gandesc la 200 cp...imi vine greu sa cred ca se pot scoate si 80 sau 90cp) este tot ce vreau de la masinutza....atat...bine hai poate cuplu mai mult decat viteza
|
|
|
|
|