Quote:
Originally Posted by \"B 68 VLD\"
TNos,mersi pt explicatie, dar ai idee ce as putea sa fac sa nu mai fie limitarea la 6500 rpm?
|
daca vrei sa intelegi mai bine chestiile astea dute la
www.hondata.com (parca asta era adresa daca nu cauta pe google hondata)
asa si acolo gasesti soft pt chiptuning pentru honda, cauta pe acolo s ivezi ca poti sa downloadezi gratuit o versiune demo
http://www.hondata.com/downloads/romeditordemo.exe
daca stai sa-l studiezi o sa vezi cam tot ce se poaet face cu chipul unei masini, cam cum sunt organizate datele...
o sa observi ca exista pe acele harti de benzina un parametru si anume turatia motorului, in demo valorea maxima este destul de mare 8000rpm, la mine e la 6800rpm si la alte masini e si mai mica,
in momentul in care te apuci sa modifici motorul si sa tot il CHIPuiesti de obicei aceasta limitare pe turatie e benefica.
aceasta limitare se seteaza cu 500rpm maxim 1000rpm peste ultima valorea de pe harta de benzina, pentru ca in momentul in care acea turatie maxiam inscrisa pe harta etse depasiat masian nu mai functioneaza pe baza acelei harti si de aceea e bine cand forjezi masian sa o duci pana la acea turatie si in momentul in care a ajuns acolo sa schimbi viteza (daia se pune limitarea pe turatie un pic mai sus ca sa fie protejat si motorul si ca sa nu te trezesti cu taierea alimentarii cand duci masina la limita)
daca vrei sa treci de acea turatie, deja trebuie sa cumperi un alt calculator pt masina .....
(corectie adaugata: ma refer la faptul ca trebuie sa cumperi un alt calculator daca vrei sa treci de acea turatie si sa ai controlul la ce se intampla acolo, adica sa dictezi tu raportul aer/benzina)
concluzia e posibil ca limitarea aia la 6500rpm sa fie pusa cu cap, ar fi bine sa te interesezi care e turatia maxima inscrisa la tine pe chip inainte sa muti acea limitare mai sus