Quote:
Originally Posted by \"luca\"
Uita-te si tu la poza, ti se pare ca seama cu un schimbator normal?
|
cred ca vb cu mine.
eu ma refeream la modele de schimbator care se infig direct in cutie,
cum sa-ti explic la mine de exemplu e un bat care se infige direct in cutie si tot ce-l tine acolo e o clema,
uite arata ca in poza de mai jos, eu mi-am scos de nu stiu cate ori din cutie (se scoate foarte usor - l-am scos intentionat nu te gandii ca am ramas cu el in mana) si l-am studiat si de unde e nuca aia pe le si pana la varful ala care actioneaza sitemele prin cutie nu prea ai ce sa modifici la el, pentru ca prinderea vine pe cutia de viteze si nu ai cum sa modifici grosimi distantze ca nu mai intra sau nu mai schimbi vitezele
singura varianta vazuta de mine era scurtarea lui
pe mine ma intereseaza daca poate sa-mi zica cineva care faza cu short/quik-shifterul la schimbatoarele astea care se infig direct in cutie (dacia are cu totul alt sistem bazat pe niste parghii....)
Tot gasesc pe net schimbatoare dastea la preturi si de 2505 care \"promit\" ca scurteaza cursa cu 40% bla bla bla, si vreau sa stiu si e udaca e sa cumpar asa ceva vreodata pe ce dau banii.
PS: cum ar fi sa dau 250 de coco pe asa ceva si sa observ ca singura diferentza intre ele e ca e cu 3-4 cm mai scurt, pai nu-ti dai cu tesla'n *oaie
concluzia:
la modelul de schimbatoare la care fac referintza mai sus stie cineva care sunt diferentele intre stock si shortshifter ?
PS: in prima poza este pusa si o \"bucata\" din cutie de la cilindrul acela in jos incepe cutia si partea de schimbator care se afla in cutie