Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 10-11-11, 21:59   #1
crazy_of_love

Stage 1
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 13
Default Catalizator dus...sfaturi pareri

Salutare tuturor:*
Am si eu o mica mare probleama cu un Chevrolet Lacetti HB 1.8benizna 122cp din 2005
De curand sa dus si catalizatorul si sonda Lamda apoi normal s-a aprins ceck engie iar masina a inceput sa consume foarte mult( un plin adik 60l cam 400 si cv de km)
Am fost cu ea la mecanic si mi sa zis ca sonda si catalizatorul costa cam 1000e :O exagerat de mult nu? El mi-a zis sa o vand dar imi pare rau de ea pentru ca nu mi-a facut nici un fel de problema iar de curand am schimbat tot ce tine de suspensie (bielete; buchsi din brat placheti rulmenti absolut tot si multe alte consumabile)
Intrebarile ar fi urmatoarele?
Pot sa dau catalizatorul jos?
Daca schimb sonda lamda cu una noua aceasta se strica fara catalizator iar consumul sa revina la normal?
Si daca masian o sa scoata un zgomot mai sport( cea ce eu nu suport nu vr sa se auda nmk?

Astept sfaturi cum este cel mai bine sa fac astfel incat sa nu coste mult si nici masina sa nu mai consume mult.Precizez ca nu ma intereseaza nici un fel de tunning, marire putere, zgomot sport absolut nimic vreau doar ca masina sa mearga normal
crazy_of_love is offline   Reply With Quote
Old 11-11-11, 08:24   #2
BluBear

Stage 5
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,111
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Catalizator dus...sfaturi pareri

Cred ca mai ieftin iesi daca pui un catalizator sport si sonda lambda noua.
BluBear is offline   Reply With Quote
Old 11-11-11, 14:57   #3
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Catalizator dus...sfaturi pareri

1000 euro. In jurul sumei asteia se invart catalizatoarele OEM. Eu pt un focus 1.6i am dat 1100 euro pe sonda + catalizator OEM.

Si sfatul meu se rezuma la catalizator universal (atentie la diametrul de iesire/intrare). Sa fie acelasi cu teava ta de evacuare. + 1 sonda lambda universala (dar sa te interesezi daca are heater sau nu ca sunt in mai multe sau mai putine fire)

Si nu in ultimul rand dupa ce schimbi toate acestea bagi masina pe tester si stergi eroarea.

Cost total piese/operatii ~ 1000ron.

Numai bine.
__________________
"Soichiro Honda was turned down by Toyota Motor Corporation for a engineering job. He was jobless for a while and started making his own scooters at home. Encouraged by his neighbours, he later setup his own company – Honda Motor Corporation. "
Santon is offline   Reply With Quote
Old 12-11-11, 22:51   #4
crazy_of_love

Stage 1
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 13
Default Re: Catalizator dus...sfaturi pareri

Ms pt sfaturi. Din cate am inteles eu masina are o sonda inainte si una dupa catalizator deci nu se poate taia.
Deocamdata am sters eroarea ca sa nu mai vad acel bec aprins
Daca mai are altcineva ideei sunt bine venite
Multumesc pentru raspunsuri
crazy_of_love is offline   Reply With Quote
Old 13-11-11, 01:20   #5
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Catalizator dus...sfaturi pareri

Quote:
Originally Posted by crazy_of_love View Post
Ms pt sfaturi. Din cate am inteles eu masina are o sonda inainte si una dupa catalizator deci nu se poate taia.
Deocamdata am sters eroarea ca sa nu mai vad acel bec aprins
Daca mai are altcineva ideei sunt bine venite
Multumesc pentru raspunsuri
1. Ce nu se poate taia ?
2. Schimbi sonda lambda 2(cea de dupa catalizator) cu una universala dupa ce pui catalizatorul universal. Codul de eroare mai mult ca sigur era de la sonda 2.
Poti sa-mi spui exact ce cod de eroare ai avut?
Santon is offline   Reply With Quote
Old 13-11-11, 13:12   #6
crazy_of_love

Stage 1
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 13
Default Re: Catalizator dus...sfaturi pareri

Nu mai stiu codu de eroare.Saptamana asta cred ca o sa fac o vizita din nou la mecanic sa vad cum o rezolv si revin cu detalii
Si in legatura cu sonda lamda universala nu ar merge un catalizator universal si o sonda originala pt lacetti ?
crazy_of_love is offline   Reply With Quote
Old 13-11-11, 13:37   #7
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Catalizator dus...sfaturi pareri

Quote:
Originally Posted by crazy_of_love View Post
Nu mai stiu codu de eroare.Saptamana asta cred ca o sa fac o vizita din nou la mecanic sa vad cum o rezolv si revin cu detalii
Si in legatura cu sonda lamda universala nu ar merge un catalizator universal si o sonda originala pt lacetti ?
Orice combinatie e buna atata timp cat ai piesele bune. Daca iei sonda lambda originala... e si mai bine (dar o sa fie cam dubla la pret).
Santon is offline   Reply With Quote
Old 13-11-11, 19:18   #8
crazy_of_love

Stage 1
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 13
Default Re: Catalizator dus...sfaturi pareri

Pai sonda lamda originala de la bosch de lacetti este 4jumate 5 plus un catalizator universal inca 5mil plus manopera vreo 12 mil eu zic k se merita mai bine decat sa dau 2-3mil pe o sonda universala
Eu m-am gandit ca o sonda originala si catalizator unviersal ar fi cel mai bine, dar imi este frica sa nu cumva sa am probleme cu catalizatoru universal gen masina sa nu mai traga bine sa ai fluctuati de relantiu sa se opreasca ( nu am pricep asa bine dar din ce am citit)

Last edited by crazy_of_love; 13-11-11 at 19:27.
crazy_of_love is offline   Reply With Quote
Old 14-11-11, 07:04   #9
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Catalizator dus...sfaturi pareri

Quote:
Originally Posted by crazy_of_love View Post
Pai sonda lamda originala de la bosch de lacetti este 4jumate 5 plus un catalizator universal inca 5mil plus manopera vreo 12 mil eu zic k se merita mai bine decat sa dau 2-3mil pe o sonda universala
Eu m-am gandit ca o sonda originala si catalizator unviersal ar fi cel mai bine, dar imi este frica sa nu cumva sa am probleme cu catalizatoru universal gen masina sa nu mai traga bine sa ai fluctuati de relantiu sa se opreasca ( nu am pricep asa bine dar din ce am citit)
E perfect si asa.
Cu acel catalizator universal nu ai absolut nicio problema daca respecti diametru de intrare/iesire al tevii de evacuare(la modul... sa nu iei un catalizator pt diametru mai mic al tevii ca o sa gatui evacuarea). Recomand Magnaflow ca si catalizator (baga un google sau www.srz.ro)
Santon is offline   Reply With Quote
Old 14-11-11, 17:21   #10
crazy_of_love

Stage 1
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 13
Default Re: Catalizator dus...sfaturi pareri

Multumesc pt sfat chiar vruiam sa cer un sfat pt un catalizator universal.
crazy_of_love is offline   Reply With Quote
Old 15-11-11, 06:55   #11
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Catalizator dus...sfaturi pareri

Quote:
Originally Posted by crazy_of_love View Post
Multumesc pt sfat chiar vruiam sa cer un sfat pt un catalizator universal.
Cu placere si sa ne auzim cu bine
Santon is offline   Reply With Quote
Old 29-04-12, 16:06   #12
crazy_of_love

Stage 1
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 13
Default Re: Catalizator dus...sfaturi pareri

Am trecut-o pe GPL o instalatie secventiala tomasetto stag 200 merge la fel ca pe benzina nici o diferenta consum 10-10.5% foarte multumit la un mod de condus mai agresiv schimbat de multe ori peste 5mii si in general la 3mi ture. Am sters eroarea si nu s-a mai aprins am facut si omologarea si a trecut perfect si la gaze deci cred ca am facut o alegere buna

O zi buna

Last edited by crazy_of_love; 29-04-12 at 16:10.
crazy_of_love is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -