Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 31-10-11, 09:15   #1
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Problema Kit Short Ram intake motor 2ZZ-GE european

Pe scurt. Am instalat un kit de admisie tip (short ram intake). Am montat-o in regie proprie conform indicatiilor de pe forumul dedicat toyota (newcelica.org) .
Dupa instalare am resetat ecu , iar a 2a zi cand am plecat cu masina am constatat ca are mari ezitari in accelerare. Daca apas acceleratia constant si nu brusc se accelereaza normal insa daca o apas brusc parca da sa se inece motorul. Accelereaza foarte greu la inceput, iar apoi in ture isi revine.

Am citit ca este posibil sa fie o problema de amestec... Totodata , modelel SUA au o chestie numita OBD canister (evap) unde terbuie montat un furtun pe care-l am in kit-ul de admisia de la obd canister in tubulatura admisiei.
Eu am constatat ca nu am acel obd canister (e posibil ca doar modelele SUA sa aiba acest obd canister din cate am citit pe internet ) Poate fi asta problema?

Link-uri catre 2 poze cu instalatia.
1. http://i39.tinypic.com/350pjmd.jpg
2. http://i44.tinypic.com/acu1jd.jpg

Am rugamintea sa-mi spuneti daca si cine stie sigur sau s-a confruntat cu problema asta si are solutii.

Va multumesc pentru intelegere.
__________________
"Soichiro Honda was turned down by Toyota Motor Corporation for a engineering job. He was jobless for a while and started making his own scooters at home. Encouraged by his neighbours, he later setup his own company – Honda Motor Corporation. "
Santon is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -