Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute. |
25-11-04, 18:42
|
#1
|
Stock
Join Date: Nov 2004
Posts: 5
|
am o intrebare pt RENAULT 5 GTT
am un renault 5 gtt si mi-am ars garnitura de chiuloasa(am dat turbina la max : ) dar nu a tinut, in fine am dat chiuloasa jos am schimbat garnitura am planat chiuloasa dar tot imi baga apa in ulei,scoate fum alb,si merge in 3 ce sa mai fac (EVENTUAL CUMPAR CHIULOASA)
|
|
|
25-11-04, 21:03
|
#2
|
Stage 3
Join Date: Sep 2003
Posts: 164
|
Esti sigur ca nu ai topit vre-un piston ?...
Zic si eu ... ca de obicei asta se-ntimpla cind dai presiune prea mare ...
|
|
|
26-11-04, 12:10
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
cum adika ai dat la max turbina... ce inseamna max la tine?.... 1,2 bari, si daca da, cum ai reglat presiunea, si daca ai schimbat jiglerere pt o noua presiune....
in alta ordine de idei, e posibil sa fi miscat camasile atunci cand ai schimbat garnitura si nu se mai aseaza pe inelele de guma de jos, asa ca trebuie sa dai si camasile jos.... baia....pistoanele+biela.... si foarte important: pune-i garnitura originala, nu de dacie!!! originala e mai rigida si mai groasa!!!
__________________
samurai 4x4
|
|
|
26-11-04, 12:16
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
si altceva.... cand reglezi culbutorii, jocul trebuie sa fie 0.2 admisie si 0.25 evacuare
daca mai ai intrebari, nu ezita sa apelezi 0722675271
|
|
|
26-11-04, 12:40
|
#5
|
Stock
Join Date: Nov 2004
Posts: 5
|
Re:
dupa cum am spus nu ma pricep e 1 masina turbo o sa te sun sambata poate poti sa ma ajuti 10x
|
|
|
26-11-04, 12:50
|
#6
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Daca ai planat chiuloasa cu freza, e clar de ce ti-a suflato turbina.Freaza are o precizie foarte mica, si raman pori.Daca vrei sa planezi chiuloasa, planeazo pe aparatul acela cu piatra de polizor, este cel mai precis.
Daca iti da fum alb e clar ca iti intra apa in cilindrii, acel fum este de fapt abur (vapori de apa).
Daca uleiul are culoare cafenie, in genul ciocolatei cu lapte, ti-a intrat apa si in ulei, si trebuie neaparat schimbat.
Vezi ca chiulasa se strange intr-un anumit fel (ma refer la oridinea de strangere a prezoanelor), si la un anumit cuplu.
Bafta la reparatii.
Daca nu gasesti o garnitura originala, iti recomand una de dacie, dar sa fie group renault, se gasesc destul de rar. Ai putea incerca una de ramnicu sarat, cea siliconata, intr-un ultim caz.
|
|
|
26-11-04, 12:56
|
#7
|
Stage 3
Join Date: Sep 2003
Posts: 164
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
Daca ai planat chiuloasa cu freza, e clar de ce ti-a suflato turbina.Freaza are o precizie foarte mica, si raman pori.Daca vrei sa planezi chiuloasa, planeazo pe aparatul acela cu piatra de polizor, este cel mai precis.
Daca iti da fum alb e clar ca iti intra apa in cilindrii, acel fum este de fapt abur (vapori de apa).
Daca uleiul are culoare cafenie, in genul ciocolatei cu lapte, ti-a intrat apa si in ulei, si trebuie neaparat schimbat.
Vezi ca chiulasa se strange intr-un anumit fel (ma refer la oridinea de strangere a prezoanelor), si la un anumit cuplu.
Bafta la reparatii.
Daca nu gasesti o garnitura originala, iti recomand una de dacie, dar sa fie group renault, se gasesc destul de rar. Ai putea incerca una de ramnicu sarat, cea siliconata, intr-un ultim caz.
|
Dupa cum a mai zis si yknot, nu merge garnitura de dacie. Trebuie una speciala de turbo. E mai groasa.
|
|
|
29-11-04, 07:43
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
garnitura originala se gaseste, eu am luat cu 550.000, si are 1,8 mm grosime fata de 1 mm cea de dacie, iar inelele sunt unite intre cilindri, nu te gandi sa pui de dacie ca mai mult strici.... o sa-ti faca detonatie....etc
|
|
|
29-11-04, 18:24
|
#9
|
Stock
Join Date: Nov 2004
Posts: 5
|
Re:
maine imi vine alta chiuloasa din franta sper ca o sa reusesc asa.daca nu .... ...
|
|
|
30-11-04, 06:29
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Dec 2003
Posts: 185
|
Re:
OFFTOPIC: Stiti vreo firma/persoana care aduce la comanda piese de Renault la preturi normale? Am un 5 Alpine si am nevoie de jante si alte piese. Multumesc
|
|
|
30-11-04, 07:06
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
am eu 2 jenti de aluminiu originale de r 5 alpine in 3 prezoane de vanzare, sunt in combinatie cu rosu, pret 2 mil lei
|
|
|
30-11-04, 07:12
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
au fost o gramada de cumparatori carora le-a picat entuziastmul cand au vazut ca nu merg la nimik altceva decat Renault 5 modelul pana in 1984 (nu dacia, nu oltcit...)
|
|
|
08-12-04, 12:25
|
#13
|
Stage 3
Join Date: Feb 2004
Posts: 89
|
Cu ce presiune ai mers?
Daca tot ai chiulasa data jos uita-te si la cilindrii sa nu aibe fisuri.
Aveai apa in ulei?
Garnitura cum arata? Ai gasit ceva in neregula cu ea?
Se poate la fel de bine sa fi bulit chiulasa.
F important: pune garnitura noua, originala de GTT de fiecare data cand dai jos chiulasa !!!
Toti care au GTT pot sa iti confirme lucrul asta.
|
|
|
16-12-04, 07:47
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
te rog anunta-ma si pe mine cand rezolvi problema
|
|
|
|
|