Ti-am raspuns mai sus,e "ceva"
de capul lui, parerea mea este ca NU are rost sa-l schimbi sub nici o forma ! De pe majoritatea siturilor serioase poti downloada oferta de preturi in PDF. Nu mai te uita la boschetari care fac import si din turcia ,numa' sa le iasa 100-300% profit. Daca nu gasesti ,iti dau eu maine oferte de la doua firme de tuning. Dar sa nu te astepti sa gasesti luminite ,neoane si alte cacaturi de styling...hotaraste-te ce vrei mai intai...daca ai zis performantza,performantza iti ofertez
. Respectivii nu sunt din Ro.,la noi nu cunosc decat firme de styling care mai importa si cate un reper de tuning numai la comanda.
De bani trebuie sa dispui daca vrei sa apara un zambet pana la urechi pe fata ta in momentul in care vei face primii 100m cu masina ta dupa operatiile de tuning
.
Daca nu,te vei limita la o evacuare,un soft mai agresiv ,o admisie directa si poate o injectie multipunct (galerie+injectoare+ecu+debitmetru+valva din capu' rampei,+++multe sarme de tras si conectat). Insa nu te astepta la acelasi consum mic...arderile mai puternice nu se fac numai cu aer si un soft mai sportiv,ci si cu ...combustibil
ORICUM...pana la schimbarea sistemului de alimentare,performantza e mai mult factor psihologic ....stii ca ar trebui sa fie mai bine si parca o si simti ...stii ca aia teoretic "da" Xcai,ailata Y cai.....si uite asa creezi inconstient o imagine a cresterilor pe care creierul o aseaza peste realitate
- de aici de multe ori apar exagerari care scot la iveala zambete ironice...
-Ranjetul ala Larg pe fata il vei dobandi numai daca optezi pentru montarea de turbo sau macar compresor mecanic
Succes,