Am un ford sierra din '85 cu motor de 1.8 benzina, carburatie pierburg 2E3.
Cand am luat masina circuitul de benzina era pus pe direct, adica pompa de benzina - filtru benzina - carburator, fiind ocolit regulatorul de presiune. In urma unei analize am constatat ca acesta nu mai functiona si de aceea a fost lasat in afara circuitului.
Am cumparat 2 regulatoare de presiune (de audi parca) de la un depozit de piese dezmembrate. Primul a functionat vreo 50km dupa care se pare ca s-a dus (sau poate era deja varza), iar al doilea a functionat ceva mai mult, insa dupa vreo 2 zile, cand urcam un deal a inceput sa-mi scada turatia si motorul sa se innece. Am tras pe dreapta, am oprit motorul, si am reusit sa il pornesc din nou. Am mai mers vreo 2 km...si am patit la fel (de data asta nu mai era deal). Iar am oprit masina si am repornit-o....si am mai mers vreo 5km...dupa care m-am enervat si am pus iar circuitul pe direct (pompa - carburator). Cand am decuplat regulatorul...am constatat ca era secat (nu avea benzina in el).
Acuma nu stiu ce sa fac si ce sa cred. De ce merge o bucata si apoi regulatorul de presiune nu mai da benzina? O fi de vina pompa? Dar cand e pusa pe direct merge f bine masina (consumul este mai mare).
Am nimerit eu ambele regulatoare de presiune defecte?
Un regulator nou de benzina identic cu cel original ajunge pe la 120E si nu imi sar banii din buzunar momentan. Si de asta am apelat la o solutie second-hand, gandindu-ma ca principiul de functionare e acelasi.
Va multumesc anticipat.