chiar nu stie nimeni... ...??
o alta intrebare ... inteleg ca sonda de temperatura vine montata in serie cu ceasul indicator...acum.. circuitul este alimentat in 12 sau in 5 v..??? undeva in bord mai exista o componenta care la unele modele mai vechi se prezinta sub forma unei capsule de metal .. cu 2 picioare plus " o masa" in care se afla un bimetal pe care este bobinat o rezistenta de nichelina.... la modele mai recente in locul bimetalului este montat un lm 7805 de aici trag concluzia ca intreg circuitul se alimenteaza in 5 v...lucru absolut necesar avand in vedere ca si ceasul de la nivelul benzinei este legat la traseul ce iese din acel limitator.. acum problema... am legat ceasul indicator in serie cu sonda si l-am alimentat la 5 v.. ( stabilizat tot cu un lm 7805) dupa care am introdus sonda in apa fiarta... nu am inregistrat nici un raspuns.. precizez faptul ca am incercat cu 2 sonde si ceasuri separate... unde am gresit???