Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 07-03-05, 15:32   #1
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default cutie + diferential Diesel pe motor benzinar>>viteza?!

am inteles de la un mecanic ca dk la un motor benzinar(de exemplu pe un model care are si motorizari diesel si benzinare din fabricatie, sa fie mai usor: Sierra, Cobra, Granada) i se ataseaza cutie si/sau diferential de diesel ar 'fugi' mai tare?! e posibil?
teoretic da, cv de diesel e facuta sa fuga mai tare din cuplul motorului nu din turatia acestuia si banuiesc ca si diferentialul ajuta in acelasi fel, dar practic o cv/diferential de diesel rezista la turatiile benzinarului de peste 5000(sa zicem,+/-) sau se distrug pinioanele?? acestea fiind concepute pt turatii mici caracteristice motoarelor diesel...
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 07-03-05, 19:21   #2
guest

Stage 4
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 292
Default Re: cutie + diferential Diesel pe motor benzinar>>vite

pinioanele nu se distrug, dar rezultatul o sa fie ca n-o sa mai \"fugi\" deloc. pentru ca n-ai destula putere sa misti raportul de demultiplicare rezultat la roti, masina abia o sa se tiriie. in schimb o sa atingi viteza maxima in treapta a 3a, de 4 si 5 poti sa uiti complet iar cu I o sa mergi de la 0 la 100km/h. in mult timp
guest is offline   Reply With Quote
Old 09-03-05, 19:04   #3
ct77pia

Stage 5
 
ct77pia's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

nu faci nimic daca nu e ptr benzina nu merge diselllllllllllllllll
ct77pia is offline   Reply With Quote
Old 10-03-05, 19:16   #4
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

totusi nu a incercat nimeni asa ceva ?
ca pana akuma sunt cam dezamagit de raspunsuri dar poate aveti dreptate.

macar nu ma chinui degeaba :P
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 16-03-05, 15:39   #5
RaveBoy

Stage 5
 
RaveBoy's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 302
Member of:
[AfterDark Racing]
Default

Am un prieten care pe un Cobra cu motor de 2.8 (nu e ala de mercedes) are cutie de diesel si rupe tot la acceleratie ... da nu are vit max .... adika nu iti inchipui ca nu ii da ... ii da cam 220 - 230 asa scrie pe bord viteza reala e mai mica .... cert e ca castigi mult pe 400 m
RaveBoy is offline   Reply With Quote
Old 16-03-05, 19:17   #6
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

ce motor este? din gama Ford Granada/Capri/Scorpio/Sierra cumva?
si de ce i-a pus cutie diesel, cum i-a venit ideea?

a avut si cutie de benzinar inainte, dk da cum observa diferentza de consum?
florin_cars is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -