Quote:
Originally Posted by fiat_uno
....e posibil sa fie de la supape/valve ???
|
Verifica orificiul din galeria de admisie al furtunului cu duza(cu o sirma),daca duza nu este obturata sau furtunul crapat.
N-ai treaba cu supapele la variatie de relanti,dar poti verifica daca jocul culbutorilor e ok,0.15 admisie,0.20 evacuare.
Verifica daca furtunul de retur benzina nu este infundat,iar pompa de benzina are duza de retur curata.
Verifica nivelul la carburator.Cu capacul intors,avind plutitorul in sus,rebuie sa aiba 8 mm pina la planul garniturii.
Verifica daca cuiul pontou al carburatorului inchide;in aceeasi pozitie a capacului rasturnat cu plutitorul in sus,daca "sugi" din shtutzul de tur si pui limba;nu trebuie sa scape presiunea.Daca scapa,scoate stiftul plutitorului,scoate-l afara impreuna cu cuiul,introdu scrum de tigara in orificiul cuiului,apoi cuiul la loc si invirtel cu degetele in sens stinga dreapta,apoi speli tot remontezi si reverifici daca tine presiunea.
Pt. fise,bujii,uita-te sub capota cind e noapte bezna;in caz ca e ceva strapuns, se vor vedea o multime de scintei.
ps.daca ma luam dupa nick-ul tau imi spargeam capu',gindindu-ma ce draq are un fiat uno de nu sta la relati in ture.
Dati fratilor date ale masinii cind va expuneti problemele.@200SX,s-a obosit sa-ti dea un raspuns care se dovedeste a fi complet out. & time it's money.