Din pacate eu n-am vesti chiar bune pt tine
1-ar putea fi distribuitorul mizerabil.Eu am desfacut doua sa le curatz(am dus filtrele alea mici la ultrasunete)insa unul nu mai merge deloc iar altul merge prost.Membrana aia odata desprinsa ,am impresia ca nu mai lucreaza calumea...sau...?!...In fine.
2-cel mai probabil ai injectoarele "pishetoare",iar solutia cu ultrasunetele nu e aplicabila la cele mecanice,ce deschid pe la 4bar din cate stiam (verifica si pompa ta daca cumva nu trage bine nici in ture,ar trebui sa dea ~6-7bar). ele costa f mult noi(~100e/buc
),insa vezi ca vinde unu pe okazii 4 buc noi,ieftine de mercedes,merita sa verifici dupa cod
.Eu am rezolvat-o cumparand un set complet de pe o masina abia adusa din germania si bagata la dezm....merg si azi pe masina pe care sunt...au trecut 4ani si m-au costat 4mil toate 5
.
Mai intai verifica-le,scotzandu-le din chiluasa si punand contactul demai multe ori...binentzeles ca ar trebui sa faca o "floare"de benzina.
3-O solutie de moment ar fi sa dai jos electrovalva(kaki sau gri,are o mufa cu 2 fire) montata pe partea dinspre fata a capului distribuitor si sa-i mai dai benzina.Asta se face babeste: demontezi din cele 2 suruburi (atentie cand o desprinzi de corpul de aluminiu al capului
sa nu pierzi cele 2 o-ringuri !),nu inainte sa pui o carpa peste partea superioara(sa nu-ti sara benzina-n ochi) si vei gasi pe partea dinspre corpul de aluminiuun surub"liniar" sub care,dupa ce-l vei desface vei gasi un imbus de 3 pe care-l desurubezi(cateva ture...sper sa nu gresesc sensul,n-am mai facut de multicel asta
...oricum nu-i vreo catastrofa...daca nu-i asa ,e invers
)) pentru a-i mai da benzina.
4-VERIFICA(eu am plecat de la concluzia logica ca deja ai facut-o,in logica solutiilor recomandate) toate milioanele de vaacumuri pe care le are motorul ala...Mici-2 la climatizare,unul la capul distr,...etc,Mari-regulatorul de relanti care se afla imbratisat de galeria de admisie parca,si are doua furtune de aer ce il conecteaza la admisie si o mufa cu 2 sau 3 fire.Arata ca un motoras...poti pune coliere pe fiecare furtul,chiar daca ele sunt pe con.verifica sa nu fie nici sugrumat vreunul din ele...daca este asa,tai un inel de maxim 5(latime) dintr-o teava de cupru de la orice ferometal,sa aiba diametrul adecvat(sa intre fest in furtun).Bine chestia cu furtunul cred c-o stiai si tu,dar eu am zis ca nu strica s-o spun
5-daca bujiile sunt cumparate cumva din targ si nu esti sigur ca ai verificat bine pe ce ai dat banii,schimba-le si p-alea,cu toate ca-i mai putin probabil sa fie asa multe varza (motorul ala merge si-n 3cyl incat sa duci masina acasa
)
Succes
...si scuze daca oi fi omis/gresit ceva!