Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 06-10-06, 00:43   #1
e200

Stage 4
 
e200's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 169
Default Zgomot puternic in partea dreapta

Salut, am si eu o problema la un Hyundai coupe: dupa ce merg pe afara cu viteza mai mare, constanta ( 160/180) dupa vreo 30 de min incepe sa se auda si sa se simta o puternica vibratie in partea stanga dreapta. Banuiala mea e ca ar fi discul ovalizat pt ca m-a dat jos sa l las dracu' sa se raceasca ce s-a incins la ea si asta ardea cel mai tare ( le-am pipait pe toate) si mirosea si puternic... astept si parerea voastra....
__________________
Hyundai Accent, 1,5 CRDI 110 Ponei Coreeni
e200 is offline   Reply With Quote
Old 06-10-06, 01:19   #2
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Zgomot puternic in partea dreapta

Parerea mea e ca banuiala ta e absolut neintemeiata.Din cauza discului ovalizat poate vibra insa in franare numai.daca tu spui ca franeaza inegal pe fata ,e posibil sa ai cevaprobleme la sistemul de franera,insa ma-ndoiesc c-ai putea sa-ti dai seama ...cu mana..)...sau apropiindu-te doar de roata,daca un disc este sensibil mai incins ca celalalt,in cazul in care nu-i cumva Rosu,diferentza la care masina in frana ti-ar fi "propus" o traiectorie mai putin normala in timpul opririi.
Eu cred ca ai o problema la bucsele de bascula inferioara(roata "plecata" spre spate accentuat in accelarari si venita mult in frana), SAU ,cel mai probabil, o banala roata dezechilibrata/indoita/galma in cauciuc.
Succes,
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 17-10-06, 23:18   #3
hit-man

Stage 5
 
hit-man's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 331
Default Re: Zgomot puternic in partea dreapta

vezi caseta de directie
hit-man is offline   Reply With Quote
Old 18-10-06, 16:15   #4
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Zgomot puternic in partea dreapta

Quote:
Originally Posted by hit-man View Post
vezi caseta de directie
Explica te rog cum ai ajuns la concluzia de mai sus.Si anume ca dupa 30minute de fiecare data,la viteza mare constanta, apar probleme la caseta de directie...
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 21-10-06, 21:04   #5
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Default Re: Zgomot puternic in partea dreapta

baraiala nu ai cum sa ai decat pe frana si daca e discul ovalizat il simtzi in pedala iti " bate " .. sa nu ai vre-o problema cu etrieru ..
Psycho is offline   Reply With Quote
Old 10-11-06, 00:19   #6
Snucky

Stock
 
Snucky's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2
Default Re: Zgomot puternic in partea dreapta

S-ar putea sa fie de vina rulmentul de pe roata respectiva. In cazul in care e dus rulmentul se aude un sunet ceva de genul "huruit" si mai ales cum e pe fata apare vibratia respectiva. In ceea ce priveste faptul ca se incalzeste...poate sa fie tot din cauza rulmentului, care daca este putin mai strans se incalzeste destul de bine, dupa cum ziceai, la ceva viteza mai mare. Sunt curios daca sunetul apare si atunci cand mergi cu viteza mai mica...sau numai de pe la 80-90km/h in sus. Daca ar fi discull de ovalizat cred ca o roata ar frana mai repede decat cealalta si ar trage si intr-o parte. In cazul in care e chestiea cu rulmentul, sa ai grija pt ca se poate si bloca la un moment datat...si daca se intampla tocmai la 180km/h...nu cred ca e tocmai placuta experienta care poate urma...
Snucky is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -