Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 30-08-06, 22:06   #1
catalos

Stage 5
 
catalos's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 302
Member of:
[VW]
Default probleme cu racirea la un Golf II

Sunt posesorul unui Golf II, motor 1.8 injectie. Acum vreo trei luni am sesizat ca acul la temperatura urca mai sus decat ar fi normal (peste bec), dar am lasat sa mai treaca timpul. Acum deja ajunge undeva la jumatate intre bec (led) si maximul temperaturii de pe scala. Termostatul deschide normal, la 87 grade. Am inlocuit si radiatorul, am pus unul de diesel (mai mare). Termoculpla si ventilatorul de pe radiator au 2 viteze si merg amandoua. In genere temperatura creste in oras, la drum intins sta doar putin peste bec.
Ati mai intalnit acest fenomen? Sau mai bine zis ce e de facut, ca nu vreau sa incing motorul.

INTREBARE SUPLIMENTARA: Se poate monta pe Golf II un VR6 si in ce conditii.

Va multumesc pt raspunsuri.
catalos is offline   Reply With Quote
Old 30-08-06, 22:29   #2
engine-master

Stage 4
 
engine-master's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 213
Default Re: probleme cu racirea la un Golf II

Daca ai verificat termostatul vezi sa nu cumva sa ai probleme cu pompa de apa. Sau calcar mult depus in sistemul de racire...
engine-master is offline   Reply With Quote
Old 31-08-06, 10:20   #3
catalos

Stage 5
 
catalos's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 302
Member of:
[VW]
Default Re: probleme cu racirea la un Golf II

exista vreo solutie pt eliminarea calcarului din instalatia de racire?
catalos is offline   Reply With Quote
Old 01-09-06, 04:37   #4
Alex-Rahova

Stage 5
 
Alex-Rahova's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 874
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: probleme cu racirea la un Golf II

Quote:
Originally Posted by catalos View Post
Sunt posesorul unui Golf II, motor 1.8 injectie. Acum vreo trei luni am sesizat ca acul la temperatura urca mai sus decat ar fi normal (peste bec), dar am lasat sa mai treaca timpul. Acum deja ajunge undeva la jumatate intre bec (led) si maximul temperaturii de pe scala. Termostatul deschide normal, la 87 grade. Am inlocuit si radiatorul, am pus unul de diesel (mai mare). Termoculpla si ventilatorul de pe radiator au 2 viteze si merg amandoua. In genere temperatura creste in oras, la drum intins sta doar putin peste bec.
Ati mai intalnit acest fenomen? Sau mai bine zis ce e de facut, ca nu vreau sa incing motorul.

INTREBARE SUPLIMENTARA: Se poate monta pe Golf II un VR6 si in ce conditii.

Va multumesc pt raspunsuri.

verifica garnitura de chiuloasa(sa nu fie rupta/fisurata), chiuloasa(sa nu fie crapata/fisurata), sau oricare alta componenta care ar putea duce la pierderi de 'gaze' in instalatia de racire...
__________________
2011 Bayerische Motoren Werke AG E92
Alex-Rahova is offline   Reply With Quote
Old 01-09-06, 19:23   #5
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: probleme cu racirea la un Golf II

Quote:
Originally Posted by Alex-Rahova View Post
verifica garnitura de chiuloasa(sa nu fie rupta/fisurata), chiuloasa(sa nu fie crapata/fisurata), sau oricare alta componenta care ar putea duce la pierderi de 'gaze' in instalatia de racire...

Si asta cum o face?Demonteaza chiulasa sa se uite la garnitura?
Omul are doar o usoara crestere de temperatura,pina la desfacut motorul bucati e cale lunga.
In conditii de trafic,vara pe temperaturi de 35-40 grade e posibil sa urce acul mai sus decit este in mod normal,nimic ingrijorator insa.
In momentul in care urca acul peste limita care o stiai,urmareste cum se comporta cind pornesc ventilatoarele.
Cauzele sint multiple.
Cea mai simpla ar fi ca senzorul de temp. sa fie defect,sa dea indicatii eronate.O alta ar fi termostatul care incepe sa dea semne de oboseala,sa deschida mai tirziu sau partial.
Termocupla ar mai putea sa fie si ea defecta ,sa pornesca ventilatoarele la o temperatura mai mare decit normal.Verifica toate furtunele sa nu aiba scapari de presiune/antigel.
Ultima defectiune si cea mai grava ar fi ceea ce spune amicul nostru mai sus,garnitura de chiulasa cu inceput de arsura.Insa pina la ea ,mai sint o multime de defecte de probat.
Fa o chestie:monteaza termocupla de pe celalat radiator sau o alta cu temperatura mai joasa decit actuala si vezi cum se comporta acul.
De aerisirea circuitului de racire nu se pune problema deoarece la 1.8 se face singura fara alte interventii.
Presupun ca nivelul in vasul de expansiune e ok,deci nici nu mai iau in calcul asta.
Cind motorul este cald ,cit sint de tari furtunele radiatorului (cele groase)?
Daca sint f.tari asta e semn ca intra compresie in circuit ,fapt ce va face sa dea peste cap toti senzorii,iar asta deja e grav.
__________________

Last edited by turbojack; 01-09-06 at 19:25.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 01-09-06, 22:37   #6
Alex-Rahova

Stage 5
 
Alex-Rahova's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 874
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: probleme cu racirea la un Golf II

Quote:
Originally Posted by turbojack View Post
Si asta cum o face?Demonteaza chiulasa sa se uite la garnitura?
Omul are doar o usoara crestere de temperatura,pina la desfacut motorul bucati e cale lunga..
m-am exprimat gresit .. vroiam sa sugerez schimbarea garniturii..si sa-ti dau un raspuns : DA, demonteaza chiuloasa,daca alta cauza nu gaseste
Alex-Rahova is offline   Reply With Quote
Old 03-09-06, 11:34   #7
george_parpalici

Stock
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1
Default Re: probleme cu racirea la un Golf II

Cred ca e foarte posibil ca garnitura de chiulasa sa fie problema.Eu unul as proba asa...umple vasul de expansiune complet cu apa si lasa capacul desfacut...porneste motorul si vezi daca iti da bule de aer in vas...daca da e nasol...inseamna ca in instalatia de racire iti intra gaze din motor, deci ai garnitura fisurata...daca nu goleste vasul pana la limita normala si verifica din nou termocupla, termostat si electroventilator.Termostatul (ala de pe furtunul gros) poti sa il scoti si sa vezi daca se mai incalzeste. Sper sa-ti fie de ajutor.
george_parpalici is offline   Reply With Quote
Old 03-09-06, 13:13   #8
catalos

Stage 5
 
catalos's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 302
Member of:
[VW]
Default Re: probleme cu racirea la un Golf II

Chestia cu pornitul motorului si capacul de la vasul de expansiune am facut-o, nu sunt probleme si nu scoate bule. Deci chiulasa nu e fisurata si nici garnitura. Iar cand se incinge motorul nici furtunele nu sunt "beton" asa ca pica si varianta cu presiunea in sistem. Ramane acum sa ii inlocuiesc termocupla de pe radiator si urmatoarea faza, sonda de temperatura.

oricum multumesc de sfaturi.
catalos is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 21:02   #9
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: probleme cu racirea la un Golf II

Mda...iti recomand sa faci invers,schimba prima data senzorul de temperatura (care s-ar putea sa-ti dea date eronate pe bord) si apoi termocupla.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 19:35   #10
catalos

Stage 5
 
catalos's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 302
Member of:
[VW]
Default Re: probleme cu racirea la un Golf II

O termocupla am acum disponibila, senzor de temperatura inca nu. trebe sa caut. Oricum mersi pt sfat.

PS. A mai aparut o problema, la trepidatii (drum mai naspa sau gropi) incepe sa clipeasca ledul de la temperatura. Clipeste cateva secunde (3-4s) si apoi se stinge si tot asa (daca drumul e bun, nu am treaba, nu se aprinde). Am oprit si am dat cu pumnul in bord, aceeasi chestie, a inceput sa clipeasca becul si apoi s-a stins. Chestia e ca acul la temperatura nu creste. Sa fie ceva pe instalatia electrica , in bord?
A mai patit cineva asa ceva?
catalos is offline   Reply With Quote
Old 07-09-06, 19:18   #11
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: probleme cu racirea la un Golf II

Problema este sub capota nu la bord.Probabil papucul senzorului atinge la masa,sau firul este dezizolat pe undeva si ajunge la masa.De multe ori mai ajung fire pe galerie (care le topeste) sau pe la planetare.
Verifica "paianjenii" de sub capota.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 08-09-06, 15:58   #12
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default Re: probleme cu racirea la un Golf II

intrebare cum
poate la golf sa verifice la vasul de espaniune daca da bule cu motorul pornit
ca la mine la fiat nu pot ca e sub presiune apa si cand pornesc mototrul
o scote toata
merci
__________________
Fiat tempra 1.6 ien aprox 110 cai (gone)
Lancia Delta II 1.8 132 hp ..(gone)
Alfa 156 1.8 ts 150 hp (great feeling, gone)
Golf III Rabbit 1.4 mic si rau..(gone )
Honda del Sol 1,6 soch vtec turbo on !!
markizu is offline   Reply With Quote
Old 08-09-06, 18:33   #13
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: probleme cu racirea la un Golf II

Quote:
Originally Posted by markizu View Post
... e sub presiune apa si cand pornesc mototrul
o scote toata
merci

Cu motorul rece nu iti scoate nici o apa afara,decit daca iti intra compresie ca la balamuc pe instalatia de racire.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 08-09-06, 21:48   #14
catalos

Stage 5
 
catalos's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 302
Member of:
[VW]
Default Re: probleme cu racirea la un Golf II

poti chiar sa lasi motorul sa mearga pana se incalzeste un pic. cand observi ca incepe sa creasca apa in vas atunci pui busonul. cert este ca de 2 zile parca nu mai urca acul asa tare, in conditiile in care nu am reusit sa fac nimic la mine (de inlocuit termocupla sau sonda de temperatura).
O fi de la scaderea temperaturii de afara?
catalos is offline   Reply With Quote
Old 11-09-06, 15:00   #15
markizu

Stage 5
 
markizu's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 2,151
Member of:
[VW]
[Honda]
Default Re: probleme cu racirea la un Golf II

Quote:
Originally Posted by turbojack View Post
Cu motorul rece nu iti scoate nici o apa afara,decit daca iti intra compresie ca la balamuc pe instalatia de racire.

nu serios la mine nu tine chestia si e asa si dupa ce am facut motorul
schimbat toate garniturile etc
daca dau cheie in 1 min se ridica dar na alta treaba la fiat alta la golf
merci
markizu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -