Quote:
Originally Posted by Alex-Rahova
verifica garnitura de chiuloasa(sa nu fie rupta/fisurata), chiuloasa(sa nu fie crapata/fisurata), sau oricare alta componenta care ar putea duce la pierderi de 'gaze' in instalatia de racire...
|
Si asta cum o face?Demonteaza chiulasa sa se uite la garnitura?
Omul are doar o usoara crestere de temperatura,pina la desfacut motorul bucati e cale lunga.
In conditii de trafic,vara pe temperaturi de 35-40 grade e posibil sa urce acul mai sus decit este in mod normal,nimic ingrijorator insa.
In momentul in care urca acul peste limita care o stiai,urmareste cum se comporta cind pornesc ventilatoarele.
Cauzele sint multiple.
Cea mai simpla ar fi ca senzorul de temp. sa fie defect,sa dea indicatii eronate.O alta ar fi termostatul care incepe sa dea semne de oboseala,sa deschida mai tirziu sau partial.
Termocupla ar mai putea sa fie si ea defecta ,sa pornesca ventilatoarele la o temperatura mai mare decit normal.Verifica toate furtunele sa nu aiba scapari de presiune/antigel.
Ultima defectiune si cea mai grava ar fi ceea ce spune amicul nostru mai sus,garnitura de chiulasa cu inceput de arsura.Insa pina la ea ,mai sint o multime de defecte de probat.
Fa o chestie:monteaza termocupla de pe celalat radiator sau o alta cu temperatura mai joasa decit actuala si vezi cum se comporta acul.
De aerisirea circuitului de racire nu se pune problema deoarece la 1.8 se face singura fara alte interventii.
Presupun ca nivelul in vasul de expansiune e ok,deci nici nu mai iau in calcul asta.
Cind motorul este cald ,cit sint de tari furtunele radiatorului (cele groase)?
Daca sint f.tari asta e semn ca intra compresie in circuit ,fapt ce va face sa dea peste cap toti senzorii,iar asta deja e grav.