Quote:
Originally Posted by engine-master
De multe ori se strica acel cuplaj de la fulia compresorului. cauta un meserias serios sau cel mai bine la reprezentanta BMW
|
TU ai fost vreodata cu ceva la Automobile Bavaria? Daca nu,de ce-l trimiti pe omul asta?!...macar ti-a zis tie cineva ca VREODATA s-au apucat ei sa remedieze un defect ce tinea de o parte a vreunui reper,asa cum ar fi electromagnetul ce cupleaza fulia?!.....
STAI linistit Loop cu reprezentantza...te vor programa peste 4zile dupa care vei astepta 2h sa-ti spuna ca-i defect COMPRESORUL nu cine stie ce parte a lui,SI ca te costa ~38milioane FARA TVA,....Verifica-ma te rog !....posibil sa fie putin mai mult...iar pentru manopera vor cere 2-3h MINIM,nu mai tin minte exact cat e ora la ei,dar ieftin nu este nicicum...parca 30e...nu mai stiu.
Mai bine daca n-ai mecanic te trimit eu la unul,insa sunt MULTI buni in BMW aici pe forum,numai ca trebuie sa-i cauti tu.Poti incerca si pe calea grivitei,scrie mare "reparatii radiatoare...etc" imediat dupa cimitir. Sau...mai exista si bmwclub.
In alta ordine de idei,du-te acum la masina, ridica capota,roaga-ti nevasta/prietena sa stea in masina si cand faci tu semn sa porneasca A/C (nu numai climatizarea,daca ai clima-are butonul ala separat cu stelutza

- si nu aer simplu; Daca zici ca ai freon in ea,ar trebui sa-ti cupleze,iar tu stand cu capota ridicata(din pacate fiind diesel va trebui sa fii foarte atent sau sa asculti stand jos,cumva la nivelul barii) ar trebui sa auzi un "clanc".Daca nu-l auzi,ori n-ai freon,ori e presostatul defect,ori e mecanismul de cuplare defect,ori ai releul sau sigurantza arsa.Daca-l auzi si se incinge cureaua,ai compresorul blocat si trebuie schimbat.
Succes,