Quote:
Originally Posted by razvanfronie
La Sierra 2.0i am si eu problema asta dar cred ca am descoperit de unde, intre cutie si jugul de sustinere este un tampon care pare a fi uzat, dupa 14 ani cred si eu, am resuscitat tamponul respectiv cu un cauciuc mai dur un pic si intra mai bine in viteza. Problema apare iar daca fac niste drifturi, dar reglez din nou la el. Apropo stie cineva cat costa un astfel de tampon CV nou?
|
Man uite de atunci m-am mai zbatut cu o gramada de chestii pe la masina printer care si aceasta.
problema pleaca si din ambreiaj in acelasi timp, La mine si ambreiajul are o problema chiar daca e nou si am doar 6000 de km si mers numai lejer fara liniutze fara drifturi si altele, problema lui e ca nu-i original ford sau macar motorcraft, si placa s-a decalit, iar dicul s-a ondulat ca naiba plus ca arcurile din el sunt pa si larevedere ca tremura ca o basculanta la plecarea de pe loc.Ca sa mearga masina super fest trebuie asa si credema pe cuvant ca dupa multe cautari, bani pe piese si mers pe la totzi mecanicii lu peste si cu nemiluita de au trecut de mult de pretzul integral al masinii...am inceput sa mi-o repar singur, treaba sta in felul acesta
1 flansa dinter cardan si cuplajul cutiei au am schimbat-o cu una noua total dezechilibrata si aiurea de mi-a facut praf tamburul acela hidraulic despre care vorbsti deci era de zeceori mai buna aia a ei originala ca nu are nici o treaba daca-i crapata.
2 foarte important mai ales daca o driftuiesti masina, trebuie sa ia grija la rulmentul cu ace de la vibroken s-ar putea daca nu l-ai schimbat pana acum sa ai surpriza sa gasesti doar carcasa lui e adevarat ca-i munca lu cristos sa-l scotzi, dar e foarte important potru ca protejezi ambreiajul, daca-i stricat sau lipseste iti va face discul muci la mers normal in mai putzin de 10k de km.
3.Ambreiajul si aici e o chestie pe care nu o stiu multi si trebuie verificata de la bun inceput nou fiind daca ,cu motorul pornit si pe liber cand debraiezi sau mai bine zis calci pedala sii dai drumul nu trebuie sa se auda nimic, sa nu harjaie de la rulment si nici sa faca clank la ridicare pt ca insemna ca placa nu decupleaza corect si e prea slaba ,rezultatul mersului cu el asa va fi sa apara un joc foarte enervant in grup in spate.
4 tamburul hidraulic care tre sa fie in super buna stare el, fara mansoane ajutatoare sau altele, mai laes daca o folosesti la forja masina, el nefiind suficient de tare ca sa amortizeze socul de franare sau accelerare pe verticala itzi fortzeza o data cu asta si tampoanele hidraulice de la motor (doerece cutia si motorul stau sprijinite pe astea trei, doua tampoane la motor si acesta de la cutie) uzandule si pe acestae mai ales ca in acelea apare o miscare de torsiune pe orizontala fortandule la interior (ar trebui sa le vezi cum arata pe interior inspre masina nu pe exterior spre radioator a acolo nu se va vedea nimic.Mai mult de atat itzi va aparea uzura la nuca schimabatorului cea de la cutie (nu de la maneta...ar fi bine daca ara aparea acolo ) si e jale ca pe aia nu o gasesti, plus la patina schimbatorului nu stiu de ce dar apare.
5 ar mai fi bine sa verifici daca potzi flansa de cauciuc dela crucea cardanica ce imbraca rulmentul intermediar daca nu face clonkz e ok daca da atunci singura solutzie alt ax cu rulment calumea.
Si acu dupa atata vorbarie ineceara pe "clubford".ro aici o sa gasesti o gramada de rezolvari la o gramada de intrebari,au si sectziune special pt Sierra, si tot aici au link si cei de la "forcar" in josul paginii principale ,si aduc la pretzuri super bune piese originale ford sau motorcrat si credema ca nu se merita sa iei pe aftremarket pt ca sunt patzit de enspe mii de ori cand m-am calicit la un milion sau mai mult si mi-a parut de doua ori mai rau pt ca atrebuit sa dau iarasi cutia jos si chin si alte alea.
Eu m-am interesat la ei si costa in jur de 200/300 ron e poate mai scump dar ai garantzie tot ce trebuie certificat de calitate. Sunt prin spate la BDT cel de la ciurel sau intra la ei pe site.
Bafta si sper sa o rezolvi. sper ca nu te-am plictisit cu foiletonul meu despre transmisie.