Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 21-08-06, 15:43   #1
ARMANDO

Stock
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 3
Default O Problema Cu Cutia De Viteze Help

Am Un Seat Leon 1,6 Nou Si Am O Problema Cu El. Imi Intra Greu In Viteza Intai Si A Treia. Stie Cineva De Ce Sau Mai Are Cineva O Astfel De Problema
ARMANDO is offline   Reply With Quote
Old 21-08-06, 18:26   #2
needBrain
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
needBrain's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: O Problema Cu Cutia De Viteze Help

din cate stiu eu,mai toate masinile de la vw grup au uneori mici probleme la treapta 1
cunosc care face figuri si pe a3a,la un golf 5
eu cel puitn la ibiza am probleme la marsalier si la treapta 1 dar astea-s din cauza mea ca am facut experimente pe masina
__________________
Make a wish
needBrain is offline   Reply With Quote
Old 21-08-06, 20:59   #3
Seat_TDI

Stage 5
 
Seat_TDI's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 368
Member of:
[Midnight Racers]
Default Re: O Problema Cu Cutia De Viteze Help

si eu uneori am probleme cu vit 1 ,dak e intra 2-ua si tin ambreaju calcat si vreau sa schimb 1 -ia nu intra tre sa iau piciorul de pe ambreaj si sa apas iar ca sa intre.se pare ca multa lume o pateste.am sa trec pe la astea de la SEAT
Seat_TDI is offline   Reply With Quote
Old 22-08-06, 07:34   #4
ARMANDO

Stock
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 3
Default

M-au Propus Sa Imi Schimbe Timoneria Are Vreun Rost

La Cat De Meseriasi Sunt Imi Este Teama Sa Nu Imi Faca Alte Necazuri

Last edited by lascarica; 12-02-07 at 23:42. Reason: consecutive la un minut distantza...:(
ARMANDO is offline   Reply With Quote
Old 22-08-06, 15:42   #5
needBrain
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
needBrain's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: O Problema Cu Cutia De Viteze Help

lol,ce am vazut io la service am zis ca nu mai vad in viata vietilor mele
i-au scos lu unu cutia de viteze si desteptu ala dadea cu ciocanu in ea....apoi era s-o scape...))) asa ca las-o asa
needBrain is offline   Reply With Quote
Old 12-02-07, 19:17   #6
F Sierra 2.0i Man

Stage 3
 
F Sierra 2.0i Man's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 88
Default Re: O Problema Cu Cutia De Viteze Help

uneori am si eu problema asta La un ford sierra cand ajung acasa de cele mai multe ori am surpriza ca nu o mai pot parca ba nu mai intra intr-antaia sau marsarier decat dupa mai multe rugaminti fierbinti mi a zis smecheria un mecanic sa nu ma mi chinui cu tot felul de combinatii adica sa nu mai incerc sa o baGg in alte trepte ci sa mai apas o data mabreiajul si intradevar intra direct numai ca mai si caraie un pic dar macar intra si nu tre sa stau cu ea 5 min in mij drumului pana o parchez dar din ce mi a zis problema pleaca cica de pe la niste sincroane si durerea e ca din ce am inteles eu nu prea se baga nimeni sa faca treaba asta/acceasi problema o am si la un Passat din 96 si cu asta am fost la tampitii de la Cardinal motors si in loc sa incerece sa repare problema incercau sa ma imbarlige sa cumpar o alta cutie si vroia unu sa imi vanda cutia cu 800 eu dar asta e merge si asa din cate am inteles de la alt mecanic iar problema asta avanseaza destul de greu ca gravitate so no problem I Hope!!!
__________________
Fericirea este scumpa si daca masina reprezinta asta e cu atat mai greu!
F Sierra 2.0i Man is offline   Reply With Quote
Old 18-09-07, 12:32   #7
razvanfronie

Stock
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 6
Default Re: O Problema Cu Cutia De Viteze Help

La Sierra 2.0i am si eu problema asta dar cred ca am descoperit de unde, intre cutie si jugul de sustinere este un tampon care pare a fi uzat, dupa 14 ani cred si eu, am resuscitat tamponul respectiv cu un cauciuc mai dur un pic si intra mai bine in viteza. Problema apare iar daca fac niste drifturi, dar reglez din nou la el. Apropo stie cineva cat costa un astfel de tampon CV nou?
razvanfronie is offline   Reply With Quote
Old 18-09-07, 16:11   #8
F Sierra 2.0i Man

Stage 3
 
F Sierra 2.0i Man's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 88
Default Re: O Problema Cu Cutia De Viteze Help

Quote:
Originally Posted by razvanfronie View Post
La Sierra 2.0i am si eu problema asta dar cred ca am descoperit de unde, intre cutie si jugul de sustinere este un tampon care pare a fi uzat, dupa 14 ani cred si eu, am resuscitat tamponul respectiv cu un cauciuc mai dur un pic si intra mai bine in viteza. Problema apare iar daca fac niste drifturi, dar reglez din nou la el. Apropo stie cineva cat costa un astfel de tampon CV nou?
Man uite de atunci m-am mai zbatut cu o gramada de chestii pe la masina printer care si aceasta.
problema pleaca si din ambreiaj in acelasi timp, La mine si ambreiajul are o problema chiar daca e nou si am doar 6000 de km si mers numai lejer fara liniutze fara drifturi si altele, problema lui e ca nu-i original ford sau macar motorcraft, si placa s-a decalit, iar dicul s-a ondulat ca naiba plus ca arcurile din el sunt pa si larevedere ca tremura ca o basculanta la plecarea de pe loc.Ca sa mearga masina super fest trebuie asa si credema pe cuvant ca dupa multe cautari, bani pe piese si mers pe la totzi mecanicii lu peste si cu nemiluita de au trecut de mult de pretzul integral al masinii...am inceput sa mi-o repar singur, treaba sta in felul acesta
1 flansa dinter cardan si cuplajul cutiei au am schimbat-o cu una noua total dezechilibrata si aiurea de mi-a facut praf tamburul acela hidraulic despre care vorbsti deci era de zeceori mai buna aia a ei originala ca nu are nici o treaba daca-i crapata.
2 foarte important mai ales daca o driftuiesti masina, trebuie sa ia grija la rulmentul cu ace de la vibroken s-ar putea daca nu l-ai schimbat pana acum sa ai surpriza sa gasesti doar carcasa lui e adevarat ca-i munca lu cristos sa-l scotzi, dar e foarte important potru ca protejezi ambreiajul, daca-i stricat sau lipseste iti va face discul muci la mers normal in mai putzin de 10k de km.
3.Ambreiajul si aici e o chestie pe care nu o stiu multi si trebuie verificata de la bun inceput nou fiind daca ,cu motorul pornit si pe liber cand debraiezi sau mai bine zis calci pedala sii dai drumul nu trebuie sa se auda nimic, sa nu harjaie de la rulment si nici sa faca clank la ridicare pt ca insemna ca placa nu decupleaza corect si e prea slaba ,rezultatul mersului cu el asa va fi sa apara un joc foarte enervant in grup in spate.
4 tamburul hidraulic care tre sa fie in super buna stare el, fara mansoane ajutatoare sau altele, mai laes daca o folosesti la forja masina, el nefiind suficient de tare ca sa amortizeze socul de franare sau accelerare pe verticala itzi fortzeza o data cu asta si tampoanele hidraulice de la motor (doerece cutia si motorul stau sprijinite pe astea trei, doua tampoane la motor si acesta de la cutie) uzandule si pe acestae mai ales ca in acelea apare o miscare de torsiune pe orizontala fortandule la interior (ar trebui sa le vezi cum arata pe interior inspre masina nu pe exterior spre radioator a acolo nu se va vedea nimic.Mai mult de atat itzi va aparea uzura la nuca schimabatorului cea de la cutie (nu de la maneta...ar fi bine daca ara aparea acolo ) si e jale ca pe aia nu o gasesti, plus la patina schimbatorului nu stiu de ce dar apare.
5 ar mai fi bine sa verifici daca potzi flansa de cauciuc dela crucea cardanica ce imbraca rulmentul intermediar daca nu face clonkz e ok daca da atunci singura solutzie alt ax cu rulment calumea.
Si acu dupa atata vorbarie ineceara pe "clubford".ro aici o sa gasesti o gramada de rezolvari la o gramada de intrebari,au si sectziune special pt Sierra, si tot aici au link si cei de la "forcar" in josul paginii principale ,si aduc la pretzuri super bune piese originale ford sau motorcrat si credema ca nu se merita sa iei pe aftremarket pt ca sunt patzit de enspe mii de ori cand m-am calicit la un milion sau mai mult si mi-a parut de doua ori mai rau pt ca atrebuit sa dau iarasi cutia jos si chin si alte alea.
Eu m-am interesat la ei si costa in jur de 200/300 ron e poate mai scump dar ai garantzie tot ce trebuie certificat de calitate. Sunt prin spate la BDT cel de la ciurel sau intra la ei pe site.
Bafta si sper sa o rezolvi. sper ca nu te-am plictisit cu foiletonul meu despre transmisie.
F Sierra 2.0i Man is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -