Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 07-08-06, 22:38   #16
fuzzy
Dacia Driver

Stage 5
 
fuzzy's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 786
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: logan (ii dau foc)

Quote:
Originally Posted by p3rv3r5ul
cea mai tare faza la service cand am cerut sa fie schimbata chestia aia unde se prinde centura a zis nenea ala ca nu e stricata si ca doar daca cedeaza o schimba pe garantie... deci, dupa un accident (doamne fereste) daca imi mierleste gagica sau oricine sta in dreapta poate imi schimba aia..
cei mai tari baietii de la dacia
trebuia sa te astepti la asta..... oricum daca nu sari si u cu ceva la mecanic nu iti face nik mai klumea....
fuzzy is offline  
Old 08-08-06, 19:14   #17
lagdryan v6

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 550
Default Re: logan (ii dau foc)

problema asta apare la toate tractiunile fata normale cu motorul transversal planetara scurta e pe stinga la accerati bruste greutatea masini se duce spre spate masina devine mai usoara diferentialu blocheaza prima data roata stinga este mai usora pe stinga motorul fiind pe dreapta amortizoarele fata defecte accentueaza fenomenul iar bataia din cutie este de la priza boala la o gramada de masini mai smechere ca loganul datorita rulmentului prizei(nu cel de presiune) si necentrari ei pe vibrochen unele motoare au o bucsa de centrare mica de cupru in capul vibrochenului dc nu o schimbi o sa faca asa mereu nu stiu dc la logan are bucsa asta ,valabil si pt rulment trebuie schimbat
lagdryan v6 is offline  
Old 08-08-06, 19:37   #18
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: logan (ii dau foc)

Nu este normal sa se auda zgomote in cutie,indiferent de aliniamentul axelor,etc.Cind un rulment face galagie,este distrus.Cind un angrenaj face galagie mai mare decit normal sint probleme de sincronizare intre pinioane,dinti rupti,etc.
La o masina relativ noua nu este permis sa bata priza directa in vibrochen deci asta putem sa o excludem,cu atit mai mult cu cit intr-un asemenea caz apar probleme serioase la debreiere.
@lagdryan v6,bucsa este din bronz antifrictiune si nu din cupru (in cazul in care nu este rulment); cupru se foloseste la cazanele de tzuica la tzara si nu la bucshi.
Cit despre tractiunile fata care trag intr-o parte am constat ca o importanta mai mare o are aderenta rotilor (de multe ori roata dreapta e pe macadam,sau nisip),sau virarea lor cit de minora.Am probat asta si cu masini care au motorul transversal pe stinga si cutia pe dreapta si cam tot aia e.
turbojack is offline  
Old 09-08-06, 01:51   #19
lagdryan v6

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 550
Default Re: logan (ii dau foc)

Quote:
Originally Posted by turbojack
Nu este normal sa se auda zgomote in cutie,indiferent de aliniamentul axelor,etc.Cind un rulment face galagie,este distrus.Cind un angrenaj face galagie mai mare decit normal sint probleme de sincronizare intre pinioane,dinti rupti,etc.
La o masina relativ noua nu este permis sa bata priza directa in vibrochen deci asta putem sa o excludem,cu atit mai mult cu cit intr-un asemenea caz apar probleme serioase la debreiere.
@lagdryan v6,bucsa este din bronz antifrictiune si nu din cupru (in cazul in care nu este rulment); cupru se foloseste la cazanele de tzuica la tzara si nu la bucshi.
Cit despre tractiunile fata care trag intr-o parte am constat ca o importanta mai mare o are aderenta rotilor (de multe ori roata dreapta e pe macadam,sau nisip),sau virarea lor cit de minora.Am probat asta si cu masini care au motorul transversal pe stinga si cutia pe dreapta si cam tot aia e.
da bucsa nu e din cupru( vad ca te pricepi la ce se foloseste cuprul asta eu stiam ca e bun in industria electrica de cazane nu stiam)si nici bronzantifrictiune e bronzgrafitat(vezi ca nu ti-ai amintit cum se cheama) si la om nu cred ca-i bate cutia ca la balamuc are un trancanit usor e specific gamei renault si nisan generatie noua si aia de la service o sa-i spuna aceas lucru
lagdryan v6 is offline  
Old 09-08-06, 08:29   #20
p3rv3r5ul

Stage 5
 
p3rv3r5ul's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,194
Default Re: logan (ii dau foc)

da` schema aia ca imi trage volanu` din mana la o groapa mica sau denivelare? a mers ieri si saraca maicamea cu masina si a scapat volanu` din mana nestiind ce se intampla la gropi
p3rv3r5ul is offline  
Old 09-08-06, 13:22   #21
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: logan (ii dau foc)

Quote:
Originally Posted by lagdryan v6
... e specific gamei renault si nisan generatie noua si aia de la service o sa-i spuna aceas lucru


Mda...asa face toate dom'le.....
turbojack is offline  
Old 09-08-06, 14:27   #22
vdub

Stage 5
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,749
Default Re: logan (ii dau foc)

parerea mea - verifica directia,franele fata,suspensia fata.
daca nu-s astea, atunci sigur ai pana!!!
vdub is offline  
Old 10-08-06, 16:51   #23
p3rv3r5ul

Stage 5
 
p3rv3r5ul's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,194
Default Re: logan (ii dau foc)

Quote:
Originally Posted by rac3mast3r
parerea mea - verifica directia,franele fata,suspensia fata.
daca nu-s astea, atunci sigur ai pana!!!
) ) uite ca de pana nu am stat sa ma uit... ce caterinca esti. nu mai trage saraca masina..nu mai are ambreiaj acum...
p3rv3r5ul is offline  
Old 16-08-06, 20:36   #24
cipri4n

Stage 4
 
cipri4n's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 171
Default Re: logan (ii dau foc)

faza asta cu volanu` o patesc si eu(tot la logan)...si masina e relativ noua...are doar 12000 km....probabil e normal......k la masinile fara servo..
cipri4n is offline  
Old 21-08-06, 23:54   #25
vlcsa

Stock
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3
Default Re: logan (ii dau foc)

chestia ca trage la dreapta sau la stanga in accelerare brusca stand pe loc se numeste ~torque steering~ se traduce ceva in gen: virare de la cuplu.
Idea de baza este ca puterea nu este distribuita egal la roti.
Nu este o defectiune, este o imperfectie de proiectare.
Cine are bertone turbo stie despre ce vorbesc daca lasa volanul inainte ca turboul sa intre in funtiune.
Nu numai la Logan exista, numai ca putini observa, sau cred ca este ceva anormal.

Ps: ai grija la accelerari peste 4700 rpm pt ca motorul este micut si fragil, si nici pe departe nu a fost conceput sa ii dai forje....
te vei trezi cu un consum de ulei destul de ridicat...
vlcsa is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -