Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 21-07-06, 20:12   #1
JUPAN_EMY

Stage 5
 
JUPAN_EMY's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,253
Default HELP ! evacuare borla ...

Salut . Am cumparat o toba finala sport Borla si am montat-o pe un AUDI A4 1.8 T de 150 cp din 1996. Am scos si catalizatorul. Totul executat perfect pana aici. Dar surpriza : TOBA NU FACE NICI UN ZGOMOT... de abia in sarcina se simte un pic dar foarte incet.DE CE ? ce trebuie sa fac ? HELP ! astept pareri dar mai mult indicatii.
P.S. - Am mai pus o finala Borla pe o Toyota de 2000 cmc si 128 de cai din 2000 , toba finn achizitionata din alta parte si se auzea de o lua dracii.
__________________

Cand ai una ,n-ai nici una ... cand ai multe-ai de-abia una ! asta-i aplicata in toate !

Se poate oare " OMEGA TURBO" ?
JUPAN_EMY is offline  
Old 22-07-06, 01:13   #2
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: HELP ! evacuare borla ...

Quote:
Originally Posted by JUPAN_EMY
...toba finn achizitionata din alta parte si se auzea de o lua dracii.

Diesel nu e tot una cu benzina,finalele sint diferite .O finala pe un diesel are de obicei efecte minime la zgomot.
turbojack is offline  
Old 22-07-06, 08:37   #3
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: HELP ! evacuare borla ...

Quote:
Originally Posted by turbojack
Diesel nu e tot una cu benzina,finalele sint diferite .O finala pe un diesel are de obicei efecte minime la zgomot.



AUDI A4 1.8 T de 150 cp din 1996.

e benzinar toata ziua,

in ala ordine de idei, habar nu am ce sa spundeat ca lamasinile turbo se mai "calmeaza" sunetul in palele de al turbina dar nici chiar asa sa nu se auda nimika
200SX is offline  
Old 22-07-06, 11:06   #4
Psycho
2 Roti

Stage 5
 
Psycho's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of:
[Super Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Echipa de sprijin]
[2 Roti]
Default Re: HELP ! evacuare borla ...

pune-i si un filtru sport si sa vezi atunci sunete .. in general dieselurile nu prea se aud .. pentru k nu ai detonatzii k la benzina ...
Psycho is offline  
Old 23-07-06, 00:44   #5
JUPAN_EMY

Stage 5
 
JUPAN_EMY's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,253
Default Re: HELP ! evacuare borla ...

Quote:
Originally Posted by turbojack
Diesel nu e tot una cu benzina,finalele sint diferite .O finala pe un diesel are de obicei efecte minime la zgomot.
fraticule nu mai banghesti bine ? 1.8 T e benzina toata ziua ... astept SOLUTII IN CONTINUARE : nu bagari in seama degeaba si date si pe neatentie pe deasupra...
BIS si pt PSYCHO cu ultimul post...
JUPAN_EMY is offline  
Old 23-07-06, 00:57   #6
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: HELP ! evacuare borla ...

[QUOTE=JUPAN_EMY]fraticule nu mai banghesti bine ? 1.8 T e benzina toata ziua ... astept SOLUTII IN CONTINUARE ...QUOTE]



Mda....lipsea un D dupa T.Daca am gresit nu inseamna ca trebuie sa fim si frati Tot nu inteleg de ce nu se aude nimic.Deoarece este suficient sa scoti catalizatorul si deja se schimba sunetul esapamentului,iar tu ai scos catalizator,pui finala cica sport ,cica Borla (pe ce parte a Prutului a fost fabricata ?) si spui ca nimic.
Ceva adevar spunea si @200SX,cu sunetul la motoarele turbo,insa de la asta, pina a nu se intimpla nimic la sunet ,e cale lunga.
@Psycho iti spunea de un filtru sport.Si ala contribuie la sunet mai ales daca adaugi pe acolo pe sub capota si o supapa "pop-off",daca tot ai turbo.
Fa o chestie: scoate finala si vezi cum suna.Daca nici asa nu-ti place ,atunci scoate motorul ala de masina de cusut de 1.8 si baga un V8 de 3.6 sau 4.2 ,ca sa ai un sunet adevarat .
Daca vrei sa sune ca un "american muscle" ,trebuie sa si ai mushki de aia sub capota.
turbojack is offline  
Old 23-07-06, 01:08   #7
JUPAN_EMY

Stage 5
 
JUPAN_EMY's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,253
Default Re: HELP ! evacuare borla ...

nush ce sa fac... merci pt sfaturi turbojack deocamdata , dar ma voi limita la acest motor de 150 cp. am sa ii pun un filtru sport pt respiratie mai buna si pt sound si probabil am sa ii pun si un chip sa il duc in 180 cp ( fiind din '96 e singura solutie ) . S-ar putea sa ii fac si evacuarea cu teava de inox cap-coada ... catalizatorul fiind deja eliminat cum am mai scris. DAR SE AUDE F. SUBTIRE cu o finala sport si parca ma descurajeaza... ca vreau si sound. Mai astept posturi cu explicatii de la toti care stiu cat de cat .

P.S. : Turbojack zici ca 1.8 T de 150 hp e motor de masina de cusut = adik mic = adik de asta nu se aude finala ??? pai daca auzeai o finala BORLA pusa pe o toyota avensis din '99 cu motor de 2000 cmc si 128 hp ( fara sa fie pe masina si filtru de aer sport ) iti spun eu ca ai fi scos toyota din parcare impinsa sa nu te bata vecinii.

Last edited by JUPAN_EMY; 23-07-06 at 01:11.
JUPAN_EMY is offline  
Old 23-07-06, 01:30   #8
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: HELP ! evacuare borla ...

Quote:
Originally Posted by JUPAN_EMY
... ai fi scos toyota din parcare impinsa sa nu te bata vecinii.


Sint de acord.Am montat doar finale Remus pe Punto GTI si Fiat Coupe si deja s-a schimbat sunetul.
Cum spuneam problema poate veni si de la toba Borla.Scoate-o si vezi cum suna avind doar toba intermediara.daca tot nu suna bine scoate si intermediara si lasa doar finala.
turbojack is offline  
Old 24-07-06, 01:33   #9
JUPAN_EMY

Stage 5
 
JUPAN_EMY's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,253
Default Re: HELP ! evacuare borla ...

ASTEPT MESTERII sa isi dea cu parerea !!!
JUPAN_EMY is offline  
Old 24-07-06, 10:33   #10
7sapte

Stage 3
 
7sapte's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 85
Default Re: HELP ! evacuare borla ...

eu iti recomand sa scoti pe langa catalizator si detenta si atunci sa vezi decibeli!!!!
Dc nu si nu, mai verifica odata toba finala ca desi spui ca e de la borla s-ar putea sa nu fie chiar asea sport cum o crezi tu.
Oricum scoate detenta si mai vb te asigur ca o sa ai ceva motive sa te feresti de politie!!!! (cine stie.....stie) !!!
7sapte is offline  
Old 24-07-06, 18:08   #11
JUPAN_EMY

Stage 5
 
JUPAN_EMY's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,253
Default Re: HELP ! evacuare borla ...

danke 4 advice ...dar cum "nu stie ciobenul ce e porsche cayenul ..." intreb si eu ce e aia detenta ?
JUPAN_EMY is offline  
Old 24-07-06, 18:59   #12
7sapte

Stage 3
 
7sapte's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 85
Default Re: HELP ! evacuare borla ...

Quote:
Originally Posted by JUPAN_EMY
danke 4 advice ...dar cum "nu stie ciobenul ce e porsche cayenul ..." intreb si eu ce e aia detenta ?
detenta este asea zisa toba de mijloc
7sapte is offline  
Old 24-07-06, 23:24   #13
andy_krt

Stage 2
 
andy_krt's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 27
Default Re: HELP ! evacuare borla ...

O sa ma bag si eu in seama un pic....deoarece am avut o problema similara...

Eu in momentul de fata am evacuarea completa inox (am pus diametru un pic mai mare,60 in loc de 55),scos catalizator,intermediara,am pus filtru sport,tot tacamul,iar ca finala am ales Sebring XT-1.

Problema a fost cam aceeasi ca si la tine,numai ca la mine se auzea cat de cat,dar tot subtirel... (am un motor de 1.6 benzinar,aspirat)...Problema la mine a fost de fapt un grup de probleme : prima a fost ca in momentul cand am schimbat tzevaraia,am schimbat doar de la curba catalizatorului inspre finala,si de aceea nu mai calca bine garnitura la imbinarea de la cat. (care era prinsa cu ceva suruburi cu arc) si rasufla...pierdea putina compresie dar si zgomotul era diminuat cu gramada...A doua prb erau sudurile,pentru ca a trebui sa curbez la un moment dat tzeava,si a iesit un...au cedat sudurile (ca deh',mesterii mei l-au facut cu electric simplu,trebuia cu CO2 sau cu argon din cate stiu..) si la fel respira.

Am refacut toata treaba,de la cap la coada,si iesit un sunet bestial si o putere mai mare la turatii joase.Dar cea mai de show treaba a fost ca dupa refacerea treseului,am numai detonari in toba...in frana de motor pusca,cand schimb treptele la turatie mare pusca,cand schimba treptele normal pusca si uite asa....se uita lumea la mine ca la bombardiere

Acuma la turbo...nu stiu exact...oricum parerea mea e ca ar trebui sa verifici traseul din nou,sa scoti si intermediara,sa NU pui finala si sa-i dai o cheie...Daca asa iti place cum suna,pune finala sus,si mai da-i o cheie...posibil sa fie si finala cu prb.

Multa bafta!
andy_krt is offline  
Old 25-07-06, 00:17   #14
BASU

Stage 5
 
BASU's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: HELP ! evacuare borla ...

JUPAN_EMY scoate toba si convinge-te singur
eu la o dacie batrana, am scos toba si nu am mai pus nimic... si dadeam alarmele la toate masinile de pe bulevard
daca iti scoti toba aia "borla" si nu o sa aiacelasi efect, inseamna ca ai o problma pe "traseu"

ps: motorul ala trage?
__________________
'06 Skoda Octavia 2 vRS 2.0TFSI 250CP++ >ex '04 Renault Megane Sedan 1.9DCI Privilege >ex '04 Smart Fortwo 0.7 Turbo
'02 Renault Laguna 2 GrandTour 1.9dCi >ex '79 Dacia 1300 Old School
'99 Daewoo Nubira 1 1.6 16v Automata + GPL >ex '12 First Bike Curier >ex '10 Moto Bike 48cc
BASU is offline  
Old 27-07-06, 01:46   #15
JUPAN_EMY

Stage 5
 
JUPAN_EMY's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,253
Default Re: HELP ! evacuare borla ...

trage de rupe normele ... dar seaude ca la matiz.. ( - am cam suta in 8 cu 160 cai
JUPAN_EMY is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -