Re: Am si eu nevoie de putin ajutor.Se ofera cineva?
[QUOTE=Maniak2005]Am o lada 1200s care cand merge in 2 cand in 3 cand normal si acum vad ca numai merge deloc.As vrea sa dau chiulasa jos sa vad cam in ce stare este.Cam de ce ar trebui sa tin cont in momentul cand o sa o scot,am inteles ceva de genul ca tre sa cada la punc cand o pui la loc.Astept si eu sugestii[/QUOTE La remontare trebuie sa pui la punct distributia ,are niste semne pe pinioanele de la lant si pe volanta(carcasa cutiei viteze are o fereatra).Inainte de demontare,pt ca nu sti unde sant, dupa ce dai capacul de lant jos le cauti si vezi cum cad si tot asa le pui,mai simplu ar fi dc ridici pistonul1 si 4 sus atunci vor cadea exact pe puncte,atentie si cum pui delcou la fel si el ii dai capacul jos si ti cont cum sta luleaua are sa stea la pistonul1 sau 4 tot acolo il pui la remontare trebuie reglat si avansul ca nu o sa porneasca,dupa ce pui la punct pinioanele si delcoul,pui contactul scoti fisa de la bobina,nu de la delcou,o ti aproape de masa si invirti usor invers cum se invirte delcoul(luleaua) pina da scanteie acolo il lasi (vezi cum te curentezi te vindeca de reumatism) sa schimbi si platina. Starea motorului,dc motorul scote fum albastru, nu stiu ce ai sa vezi probabil trebuie schimbat setul cu segmentarea e loterie si nu se face doar schimbind segmenti datorita ovalizari camasilor,ca sa aiba sorti de izbinda segmentarea ti ar trebui o sclula de honuire care se monteaza la bormasina care se gaseste la draper (1mil600), dar mai bine schimbi setul dc ai bani,te duci la moldoveni din obor gsesti piese mai ieftine la ei,dc nu ai bani poti sa ti faci segmenti este un service mic in floreasca in drepta podului cum teai duce spre metrou aurel vlaicu cum vi din piata dorobanti e un mosulet acolo te duci si vb cu el direct ti face si pe loc dc insisti doar sa ai pistoanele la tine te costa mai ieftin si sint destul de buni chiar mai buni dc aia rusesti pt ca ti va face dupa pistoane care sint uzate si seg originali vor avea joc . bafta
|