Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 11-07-06, 12:07   #1
Raekwon

Stage 2
 
Raekwon's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 71
Default Golf 2 gti 1.8, daca incerc sa-l turez fiind rece,"da in nas"

cum sa incep ? am un golf 2 gti 1.8 din 86 abia l-am luat de 2, 3 luni si acum am aflat ca propietaru a scos FILTRU DE AER din iarna si eu pana acum am mers fara el !!!!faza e ca masina face figuri de genu primele 10 sec dupa ce o pornesc zici ca e tractor asa tremura , dak apas pe acceleratie instantaneu se ineaca ......etc (((((((((( plsss help. Vreau sa aflu dak exista repercursiuni la faptul ca am mers fara filtru atata timp mai ales vara si intr-o zona cu mult mult praf .... si dak are vreo influenta asupra problemelor mai sus mentionate
Raekwon is offline   Reply With Quote
Old 11-07-06, 16:56   #2
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: woww

Nu prea are treaba...In timp raschetezi segmentii ,etc.
Problema ta vine de la:
1- Aproape sigur ai injectie mecanica,cu cap hidraulic(distribuitor). Ala daca mergi cu benzina imputita,il cam pui in cui...si va trebui daca esti un bun "ceasornicar" sa-l desfaci si sa-l duci la curatat cu ultrasunele,pe bucati (in special cuiul ,iar filtrele mici de pe fiecare iesire sa le desfiintezi sau...incerci sa le cureti..-sunt niste chestii negre cu corpul de plastic), Ori sa cumperi altul d la dezmembrari (50-100e)
2- Pompa de benzina (la inj mecanica trebuie sa aidupa filtru ,vreo 6bar) nu-ti mai baga cat trebuie (daca-i pierburg submersibila,ai cam pus-o de vreo 6mil,daca-i afara,am eu una)
3- bujiile sau restul reperelor din aprindere.
----Ordinea in care incepi este cam asa: A-Verifici cat da pompa de benzina; B-verifici bujii/fise/capac ; C- scoti fiecare injector si vezi cum ...pisha,asta pentru a-ti face o idee despre starea capului hidraulic.
Succes

PS: incearca sa citesti ce scrie in primul post...ceva de regula...aspect ce negresit te va ajuta in rezolvarea problemei ,indiferent care ar fi ea....in afara de faptul ca pagina n-ar mai arata ca o condica de spital: "....heeeelp !!!, help meeee !!!, problema -heeelp !!!!, ce sa fac? heelp !! ...." ...zici ca-i la Moara inecatilor aici......;Zii tu,sincer ,cum ti s-ar parea o pagina in care TOATE titlurile topicurilor sa arate ca cele date exemplu de mine mai sus ? Hai sa lasam MIRc-ul Manelele si alte dovezi de istetime,inteligentza si bun-gust pentru ariile destinate lor.Aici sa ramanem la sfaturi legate de mecanica,ok ?
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 12-07-06, 04:05   #3
Raekwon

Stage 2
 
Raekwon's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 71
Default Re: Golf 2 gti 1.8, daca incerc sa-l turez fiind rece,"da in nas"

sal !! da am citit regula cum am intrat prima oara pe forum dar din pacate am uitat de ea scuze de neatentie ! in primul rand iti multumesc pt ajutor !!
A) AM cautat la un moment dat ,pt ca auzisem ca pompa de benzina nu ar treb sa faca un zgomot electric , mai intai o pompa noua si da costa vreo 8 mil (este afara cred langa roata spate dreapta intr-o carcasa)si am mai cautat un service unde sa-mi masor presiunea din ea dar din pacate pe unde am intrebat nimeni nu a stiut un service care sa poata sa faca asta pt masina mea !! Poate stii tu unul in Bucuresti ????? ti-as ramane recunoscator !!
B) bujiile m-am lasat 'pacalit' si am cumparat BOSCH 350000 4 buc cu un singur electrod scrie pe ele made in germany.... o sa le schimb cu prima ocazie NGK ... la fise nu m-am uitat pt ca nu ma pricep deloc la mec si nici la capac
C) scot pur si simplu fiecare injector in parte sa vad cum arunca benzina ??
Raekwon is offline   Reply With Quote
Old 13-07-06, 16:23   #4
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Golf 2 gti 1.8, daca incerc sa-l turez fiind rece,"da in nas"

Cu placere,
A) pompa e normal sa faca zgomot audibil ,in special daca nu-i submersibila; E sensibil mai ieftina cea externa,chiar daca-i tot de 7bar(eu nu cred ca daca te duci la bennet auto,va fi mai mult de 5mil).Da,stiu....de fapt cam orice service de 2 bani,au un adaptor cu manometru pentru a masura asta.Numai cioroii fac motorul bucati si dup-aia se intreaba daca nu cumva o fi din alta parte problema. Depinde in ce zona esti...in centrul civic,de ex,venind dinspre casa poporului,ajungi in intersectia cu spitalul panduri(aia in care daca faci la stanga,ajungi la academia militara>palatul cotroceni),faci acolo dreapta si din nou a doua la dreapta(dupa ~150m),chiar inainte de benzinarie(prima intra in spatele blocului) si mai mergi ~100m,pe dreapta e o curte cu mai multe service-uri; in zona garii sunt vreo 3,toate pe strazile paralele ce merg dinspre primaria sectorului 1 spre Bd.1mai(o sa incerc sa-ti dau macar 2 nr de tel in pm.).
B) mai putin probabil ca daca bujiile sunt noi(indiferent ce) sa cauzeze astfel de probleme; La fise sau capac ...le poate verifica si o vaduva de 65ani)...Anume: tragi masina noaptea intr-un loc foarte intunecos si vei vedea cat si daca fura curent fisele. Capacul -eventual te apropii cu urechea de el si daca auzi pocnituri neregulate dinauntru ,inseamna ca-i bine sa-l schimbi(se aud ca si cum ai lovi cu varful cheii in carcasa lui de ebonita,sunt descarcari necontrolate). De fapt la felul cum se manifesta la tine,verifica ce ajunge la bujie(scoti bujia,bagi alta in locul ei-veche,cum o fi- si pe cea de pe masina,infigand-o in fisa ,pornesti motorul,tinand-o in asa fel incat sa faca contact electric carcasa metalica a bujiei cu chiulasa....masa masinii)
C),da si e posibil ca pentru asta sa fii nevoit a da galeria de admisie jos.Atentie cu o pui la loc,eventual da-i cu niste vopsea(cea mai iefina solutie) pe ambele parti ale garniturii inainte de a pune la loc galeria. Vei vedea tu la fata locului care-s pasii...in principiu ,ai un profil metalic ce tine injectoarele infipte.Il dai jos,dupa care ele se scot prin tragere(au niste O-ringuri,sa nu le pierzi !).Le lasi conectate la conductele ce vin de la distribuitor si pui contactul.Vezi cum pulverizeaza.Ar trebui ca fiecare sa formeze o "floare" din picaturi extrem de fine de benzina,uniform imprastiate,cu diametrul de ~400mm in zona de consistentza.
Succes
lascarica is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -