Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 28-09-04, 15:41   #1
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Care ma ajutati sa fac motorul la masina ?

Eh... cum era de asteptat.. au inceput sa apara problemele majore. Se pare ca am probleme la segmenti, pistoane... etc...

Intr-un cuvant tre sa fac tot setul motor... sau cum mi-a zis mecanicul mai bine gasesc un motor cu acte sa-l pun pe a mea...

E cineva care poate sa ma ajute?
__________________


VW Vento VR6 2800cc - First Love
BMW E46 - Almost ready
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 28-09-04, 16:07   #2
CataNOS

Stage 5
 
CataNOS's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 1,376
Default

http://www.***********/html/8/137038.php
CataNOS is offline   Reply With Quote
Old 28-09-04, 17:52   #3
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

E varza (il stiam).. nu merita... plus ca-mi trebuie unul cu acte la ea.. mai ales la motor dak vreau sa-l schimb cu ala...

M-ar interesa mai mult piesele necesare reparatiilor... Cei de la Augs... au zis ca-mi trimit oferta prin fax si mi-au trimis o laie...

Imi tre cam asa ceva: pistoane, segmenti, supape, garniturile de chiuloasa, eventual cuzinetii...

Aici apelez si la cei care sunt peste hotare
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 28-09-04, 18:02   #4
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

pentru cerere de oferta de la augsburg intra aici
http://www.augsburg.ro/oferta_online.php

eu am completat aia noaptea, am dat ok si a-2a zi dimineatza am primit raspunsul pe mail... cu variante de pret piese de origine/alt producator..
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 02-10-04, 00:48   #5
X-Ray-Eyes
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
X-Ray-Eyes's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[BMW]
Default

Iti las eu un Nr de telefon .. ba chiar 2 in caz ca nu raspunde la unul dintre ele ...
Baietii sunt din Timisoara , aduc numai marfa buande afara ( Germania) si nu au preturile exagerate.
Ilie : 0722 354325
Matei : 0723 314280

Le spui ca suni din partea lui Andrei , cu SAD'u din Constanta ... si daca poate sa te ajute cu ...( ce ai spus tu mai devreme ) ...

Vezi ce spun si daca e eu mai am un drum prin tzara pe la ijlocul lui octombrie .. ptr niste scaune sport Sparco ... poate gasesc ceva ...
Keep In Touch !
__________________
2.0 @ Opel Astra F
3.0 @@ BMW E92 335i
https://www.youtube.com/user/Andrei77WRC
X-Ray-Eyes is offline   Reply With Quote
Old 02-10-04, 06:31   #6
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Multumesc mult SAD... Acuma strang si banii pt tot ce-mi trebuie.. cred ca ma va rupe nitel
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 02-10-04, 07:12   #7
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"B|shOp-VR6\"
Imi tre cam asa ceva: pistoane, segmenti, supape, garniturile de chiuloasa, eventual cuzinetii...
... semeringuri de supape, de vibrochen etc... Iar daca n-ai joc mare la pistoane si n-ai uzura mare la bloc poti sa schimbi decat segmentii, nu si pistoanele ... supapele nu trebuiesc neaparat schimbate ci rectificate (te costa vreo 2 mil cred la motorul ala). Apropo, cati Km are motorul asta?

De garnitura de chiulasa poate te rezolv eu, daca mai astepti cateva zile pana ma intorc prin Bucuresti ...

Daca e vorba de o investitie asa mare, eu as cere mai multe pareri. De ce a zis mecanicul ca trebuie sa faci motorul ? Da fum, mananca ulei, bate ? Pot fi si alte probleme, semeringuri de supape duse, supape neetanse, ulei nepotrivit motorului tau, etc etc.
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 02-10-04, 13:53   #8
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Deci... Masina mere ok, trage bine si nu are batai la motor. Singurele probleme ar fi: mananca ulei (acuma o fi normal dak tot timpul ii dau forja), cand scot joja sau capacul de la ulei, cu motorul la relanti, imi da fum pe ele, pe evacuare imi da cateodata fum (e spre alb fumul), si imi mai trece apa de 90 (asta si dupa ce am schimbat termostat, termocupla... inainte se ducea si ramanea acul la 100).

Surprinzator nu se consuma apa din vasul de expansiune (ca ma gandisem initial ca poate e ciupita garnitura de chiuloasa).

Cam astea ar fi simptomele.
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 02-10-04, 13:55   #9
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Uleiul e cel trecut in carte.. ARAL 10W/40 schimbat acum 3000km.

Aaa si ink o chestie.. cand scot joja dimineata park are niste brobonele de apa in ulei... dar dupa ce merg.. nu se mai vede nimik.. iar uleiul nu a devenit albicios.
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 02-10-04, 17:39   #10
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Se poate sa iti fi ciupit garnitura intre un cilindru si circuitul de ulei, caz in care brobonelele din ulei ar fi apa condensata din gazele de evacuare iar fumul sa fie uleiul ce patrunde in camera de ardere prin acelasi loc. Asa se explica si de ce barboteaza gaze in baia de ulei si iti ies pe joja. Da jos bujiile si vezi daca una sau doua sunt mai murdare decat restul, si fa si testul de compresie; in mod normal ar trebui sa ai valori apropiate intre cilindri chiar daca sunt prea mici. Daca pe unul sau doi cilindri ai compresie prea mica as zice ca e garnitura de chiulasa dusa.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 02-10-04, 18:57   #11
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Este posibil.. si dak e asta.. ar fi chiar SUPER (sa te bucuri ca ai o problema la masina e deja grav.. dar deca refacut setul motor... )


PS.. Sti ce inseamna la mine sa incerc sa dau jos bujiile...
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 22-10-04, 04:09   #12
BogdanSHA

Stage 5
 
BogdanSHA's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 573
Default

Cum e, ai rezolvat?
Din cate-am citit, 75% e garnitura ciupita&trebuie schimbata urgent pt k altfel se poate arde in forja, va intra apa in motor si-ti va indoi chiulasa...ceea ce este...(macar de-ar fi o durere-n spate dar e mai rau) foarte scump...Eu stiu .
__________________
...spuse el...si mai lua o gura de fan...
BogdanSHA is offline   Reply With Quote
Old 22-10-04, 12:50   #13
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Pai se pare ca acel fum de pe evacuare era din cauza condensului din toba medie si a apei din benzina .. nu am mai pus de la Petrom ci doar de la OMV si nu imi mai da .

Garnitura s-ar putea sa fie ciupita, nu am verificat-o ink. Ma duc miercurea asta in service sa-i schimb caloriferul (k de atunci tot fara am umblat ) si o sa-l rog sa se uite si pe la motor.

Iti zic miercuri verdictul dat de ei...
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 23-10-04, 00:08   #14
BogdanSHA

Stage 5
 
BogdanSHA's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 573
Default

Si inca ceva - schimba uleiul- e romanesc
Mie mi s-a recomandat cu caldura Castrol nu-stiu-cum Racing 1oW-6o -> ~1.8oo.ooo /4litri ...pentru ca merit =))

(pt cine nu stie -> cu cat primul numar e mai mic (fully sintetic) si cel de-al doilea mai mare, cu atat uleiul este mai bun)
BogdanSHA is offline   Reply With Quote
Old 26-10-04, 11:47   #15
DnI

Stage 5
 
DnI's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 1,622
Member of:
[Moderators]
Default

bishop... decat sa iei un motor adus din germania la mana a2a si dupa ce-i mai dai si tu putina forja sa se duca dracu mai bine fa-ti motorul asta si stii ca il ai nou facut, adica ceea ce fac eu.
si in schimb am iesit mai ieftin decat as cumpara unul sh.
ori`cum cand il desfaci o sa observi ca mai intervin si alte mici/mari probleme

cat despre uleiuri... off topic! dale dracu ca bagam Bunica e mai ieftin.
__________________
ex. Astra Bertone TURBO
ex. Reno 5 GT TURBO
ex. Opel Calibra 2.0 16v
DnI is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -