nu stiu ce motor ai e turbo sau nu,totusi dc nar fi pusa pompa bine ar bate motoru dc ar fi avansu prea mare,dc ar fi prea mic ar porni foarte greu si nu ar bate,totusi nu miai spus cum ai ars garnitura,ai mers fara apa, ai fierto pana a gasito draci,pt ca fumul alb este atunci cind ai rupt vreun segment sau mai multi sau mai degraba sau cocsati.fumul negru provine de la sistemu de injectie.pompa de injectie se pune destul de usor la pct dc ai mai umblat prin motoare.se pune motorul la pct jos la pinionul de la vibrochen are un semn pe pinion si unu pe bloc sint 2 lini (trebuie sa dai jos mai intai fulia ca sa poti vedea pinionul) astea 2 trebuie sa cada la fix una pe alta,sus la pinionul axei cu came are o linie pe pinion si un triunghi gaurit pe aparatoarea pinionului la fel si astea trebuie sa cada la fix,pompa de injectie la fel are semn si ea asta se pune de obicei (dupa ce ai pus la pct motor)cu un dinte inainte de semn pt ca motorul nu e nou si ajuta la pornire ,si avansu se regleaza la fel ca la un delcou atentie mare cum intinzi cureaua pt ca si aici e o smecherie , cureua trebuie bine intinsa pe partea unde nu e intinzatorul fara sa ramana slaba deloc si fara sa o misti o intinzi . Eventual invirti motorul si dc vezi ca sa slabit repeti miscarea pt c dc ramane slaba risti sa se rupa sau se modifica avansul supapelor si de aici numai probleme.Diuze de injectoare se gasesc de la 500mi la800 bucata astea le pui la cine are vreun stand pt ele