Foarte important : Intre ce VALORI ale turatiei "..ba Creste Ba Scade..". Variaza intre 750 si 1000rpm sau intre 750 si 1800rpm ? ori poate intre 300 si 750rpm?
In prima varianta,eu cred ca-i posibil sa fie regulatorul de relanti( o piesa ca un "motoras" in care intra doua trasee de aer si un conector electric cu trei fire,aflandu-se pe unde pe langa galeria de admisie(are un obturator rotativ actionat de un foarte precis motor pas-cu-pas)- la E38 se afla intre bancurile de cilindri) sau un furtun iesit (crapat-ala care vine de la debitmetru-e greu de observat la o privire superficiala) din cauza caruia trage aer fals,in cazul asta regulatorul incercand a corecta debitul.
In al doilea caz...sonda lambda sau vezi pe la debitmetru...
In al treilea, pompa de benzina moarta(hmm...n-ar face presiune sa porneasca din prima cheie la rece) sau,mai sigur ,injectoarele imputzite(oricare ar fi problema ,RECOMAND sa incepi cu ele> du-le la curatzat cu ultrasunete...eu nu recomand sistemul comod si modern de a le curatza pe masina....)
Succes