Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute. |
29-08-04, 15:10
|
#1
|
Stock
Join Date: Feb 2004
Posts: 2
|
filtre de aer conice pareri pro si contra
am si eu o intrebare ca am vazut acele filtre de aer conice din targ yed e ceva de capul lor sau nu? din cate am mai vazut eu stiu ca aceste filtre ar trebui sa fie date cu o solutie uleioasa nu stiu exact de care dar cand am intrebat in targ ei au zis ca asa sunt astea pe care ei le vand
cele originale stiu sigur ca sunt date cu o astfel de solutie
voi ce stiti????
|
|
|
29-08-04, 19:25
|
#2
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 573
|
K sunt turcisme
|
|
|
29-08-04, 19:32
|
#3
|
4 Speed Squad Member
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
la banii aia (400k) ce vrei....... da pe dacie se aude dragutz si scapi si de ditamai fierotenia aia care se cheama cutie de filtru de la dacie
si in targ raspunsul vanzoturui nu prea trebuie luat de bun
|
|
|
29-08-04, 21:07
|
#4
|
4 Speed Squad Member
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
ce am citit eu pe internet despre filtrele conice (la masina mea nissan 200sx) este ca in in cazul in care se monteaza unul pe masina standard are loc o scadere de performantza (explicatii mult mai multe de dat dar in continuare un rezumat), deoarece aerul in mod normal vine printr-o priza de aer direct de afara (deci e rece) iar daca se monteaza unul conic fara alte modoficari aerul tras v-a fi cald deci nu e bine.
concluzia este filtru conic e bun daca reusesti sa ii aduci aer rece, daca iti pui un filtru conic dar sta practic lipit de motor mai rau strici.
chestia cu vitan se exclude \"tuning by vitan\" nu e o solutie
daca vrei sa vezi ce filtru conic e mai bun vezi ca gasesti pe net o gramaad de teste comparative, cat de bine filtreaza, care este debitul de aer lasat sa treaca, pretul, la cati km trebuie schimbat....
|
|
|
30-08-04, 16:19
|
#5
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
va garantez ca daca va pun in fata un K&N si unu din vitan nici nu va dati seama de diferenta.
si aveti voi impresia ca K&N le fabrica in alta parte?
parerea mea e ca raport calitate/pret e mai bun in vitan.
nu sunt fan vitan dar nici sa bag banii in buzunarele unora care au lipit niste stickere cu K&N.
|
|
|
30-08-04, 21:10
|
#6
|
4 Speed Squad Member
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
C00bra nu ai dreptate nu dau nume de firme dar cum ziceam mai sus daca tii la viata motorului tau o sa cauti si tu pe net niste teste de filtre de aer si o sa vezi ca filtre diferite, fabricate chair de acelasi producator au\" putere de filtrare\" diferita,
e ca si cum te-ai sterge la nas cu o batista de matase sau cu o coala de hartie A4, operatiunea e aceiasi, de departe amandoua sunt albe si curate, dar nasul ce zice?
exista filtre umede filtre uscate, sunt o gramada de factori de care depinde alegerea unui filtru BUN
normal ca poate nu-ti dai seama de diferentza pt ca un filtru de aer iti da 0CP in plus daca pastrezi debitul de aer si temperatura lui, dar problema cea mare este, cat praf foarte fin iti intra in motor?
|
|
|
30-08-04, 22:16
|
#7
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
cam intr-o saptamana jumate doua imi montez filtru conic.
o sa-ti zic atunci daca in afara de sunet mai da ceva la machineta mea.
filtru e de la un golf G60
motoru la golf e in portbagaj
|
|
|
30-08-04, 22:17
|
#8
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
am uitat
bineinteles ca filtrul va fii inchis si va trage aer rece de sub bara
|
|
|
31-08-04, 03:06
|
#9
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
Alea din Vitan fac mai mult rau ... iar un filtru adevarat (K&N, CDA, BMC, Amsoil, HKS etc) trebuie sa fie cat mai degajat si sa aiba la dispozitie mult aer rece ca sa isi puna in evidenta posibilitatea de a trage un debit mai mare.
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'
I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
|
|
|
13-02-06, 04:30
|
#10
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
|
filtru
filtru conic....hmmmm.Adica inginerii de la neamtia:P calculeaza tat felu,si galeria de admisie ce forma are,si cutia filtrului la fel,si ce volum are galeria de admisie ca sa faca aerul traseul mai repede pana in motor,si noi venim si ne cacam in toate calculele lor si scoatem toata admisia si ii adaptam un filtru conic...hmmm....oare ei nu puteau pune direct de la mama ei de masina?sau cumva cu instalatia ei de admisie masina mere cel mai bine???
__________________
1983 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1986 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 audi 90 b2,2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 suzuki samurai
1993 audi urs4 2.2l 20 v turbo quattro-dezmembez
1994 audi 100 c4 2.6 E 12 v FWD
2003 vw lt 35
1991 audi s2 3b
|
|
|
|
|