Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-05-06, 10:25   #1
around za world

Stage 4
 
around za world's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 244
Member of:
[Evolution Crew]
Post Garda la sol micsorata la opel astra h

Din pacate garda la sol a astrei h este foarte mare ... Ideea este ca as vrea sa o las mai jos dar nu stiu care ar fi cea mai buna varianta dintre springuire , schimbat arcurile cu un set de arcuri sport sau schimbat suspensia cu totu . Ca intotdeuna , din pacate bugetul este oarecum restrans . Alta chestie ar fi cu cat as pute lasa-o mai jos ....
Vreau sa multumesc celor care vor raspunde pentru timpul acordat .
__________________
Turn off the light and I'll glow
around za world is offline   Reply With Quote
Old 03-05-06, 13:56   #2
emmanuel

Stage 4
 
emmanuel's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 298
Default Re: Garda la sol micsorata la opel astra h

Springuirea este cea mai ieftina dar si cea mai proasta metoda pe care o poti alege !!
Arcurile sport fac bine la buget restrans iar un set de arcuri sport si amortizoare reglabile i-ar face cel mai bine si cred ca te-ar satisface complet !
emmanuel is offline   Reply With Quote
Old 03-05-06, 19:42   #3
around za world

Stage 4
 
around za world's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 244
Member of:
[Evolution Crew]
Default Re: Garda la sol micsorata la opel astra h

ok . Presupunand ca as merge pe versiunea medie adik arcurile inlocuite cu arcuri sport , fara amortizoare .... Care ar fi dezavantajele ?
around za world is offline   Reply With Quote
Old 14-08-06, 15:22   #4
CAT

Stage 2
 
CAT's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 43
Default Re: Garda la sol micsorata la opel astra h

suspensia sport de la dealer coboara masina cu 15 mm.
cu o suspensie sport aftermarket se poate obtine o coborare a masinii in medie cu 40 mm.

dezavantajul in varianta schimbarii arcurilor, fara amortizoare si bucse, e in primul rand uzura prematura a amortizoarelor stock ( care vor avea o cursa pt care nu au fost proiectate )
CAT is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -