Quote:
Originally Posted by corvin_5000
inca nu l-am luat..dar il iau duminika
400e dar e fara cutie
din roma
acum sunt in roma
il trimit duminica acasa..te-am lamurit?
da mai...dar nu stiu cat tine motorul ala...macar de al meu de dacie stiu ca-i nou
de exemplu...vreau sa fac miscarea asta:sa las doar blocul de dacie..si restul de r5.ca sa am seria de la motorul meu.Stiti cumva daca la motorul ala standard de r5gt turbo se mai pot scoate niste cai..?adica sigur se poate..dar cum...la fel...decomprimare..etc..?
|
400 din Italia? F. scump.Eu cumpar motor complet ( alternator,pompa servo,clima) de ex. pt. Tigra platesc 150-200 ,pt golf III 200-300.
Ca sa imi ramina si cutia mai platesc un 50-100.
Dar in fine,daca este de km care ai spus atunci e ok.
Daca schimbi doar chiulasa,lasi deoparte ce este mai important ,adica motorul,cu vibrochen fabricat acum 20 de ani la marea arta de Renault,cu cilindri si pistoane din materiale garantat mai bune decit cele de dacie.
Parerea mea este sa lasi motorul intact.
Ca o paranteza :am avut acum 15 ani o Dacie '76 cu motor francez care avea peste 100k km,eu am tras de el ca la rallye de el (tinar si nelinistit)inca vreo 100k,dupa care a sucombat.Am bagat tot nou (set motor ,vibrochen,etc.)in el,cu marfa de Pitesti,si a tinut 60k cu vibrochen adus la uzura ce se putea rectifica doar la R3,folosind ulei Texaco!!!
Materialele difera enorm.
Pt. 400 sa-ti dea macaronarii si acte pe el,platesti vama pe el in RO si poti sa faci agreere RAR avind actul de provenienta.
Daca tot te-ai inhamat la o treaba macar fa-o pina la capat cum trebuie.
SAU.
daca ai acte pe masina,totul e ok ,cu avizele RAR ,schimbi motorul si gata.
Verificarea tehnica se poate face lejer "pe blat" nu se uita nimeni la ce ai sub capota.Si daca dai de vre-un policeman mai curios ce se uita sub capota,ai la tine actul de provenienta si spui ca tocmai esti in probe cu transplantul pt. a merge la RAR.