Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 28-01-11, 16:54   #76
Larry89

Stage 1
 
Larry89's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 20
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

Salut ! AM si eu o pb ceva de genu ca si voi ceilalti... cand o calc brusc... imi da in nas.. motorul sa sa se opreasca... pana astazi dupa 2000 nu imi facea figuri astazi a umblat cineva la ea si imi face si in turatii mari ba mai rau numai vrea sa creasca ba se opreste la 1200 ba 1600 ba 2500 ba 3000 are toane . nu stiu ce sa ii mai fac am schimbat filtru benzina, bujii motoras pas cu pas (bosch) am luat alt calculator am pus alt injector am verificat cele 2 furtune de pe pompa de benzina care nu pareau crapate , pe tester imi tot da eroare la clapeta de reglaz si eroarea nu merge stearsa. faza este ca cu motorasul avut pana ieri imi facea acceasi pb azi am luat altul nou si lafel deci imposibil sa fie el vinovatul! acum na am citit toate posturile dar ma gandesc ca poate ati mai aflat ceva nou. am sa incerc cea cu masa de la motor la caroserie
Larry89 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-11, 23:38   #77
Mihai_MHI

Stage 4
 
Mihai_MHI's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 252
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

Quote:
Originally Posted by sandor406 View Post
dreaq, cred ca ar trebui sa-ti schimbi usernameul!) ca nu esti dreaq, esti meserias!) pe bune, ai avut dreptate: problema a fost de la masa motor caroserie!) surubul se la electromotor era de vina, nu facea contact bun! acu am rezolvat problema! dar totusi am intrebat cat ii un injector nou:aprox.300-350ron!mersi de sfat!
Prietene si eu am o dacie pe injectie din 2000 si pe benzina cand este rece si bag piciorul brusc in acceleratie mai mai sa se opreasca) poate sa fie din masa ca la tine?electromotorul i lm dat jos de mai multe ori,deci ar face masa,dar nu imi iese la noxe deloc,si consuma mult.Iam luat catalizator nou e un catalizator universal.sonda lambda noua cam cat ar costa ?
__________________
Mihai_MHI is offline   Reply With Quote
Old 13-02-11, 09:00   #78
sandor406
Dacia Driver

Stage 5
 
sandor406's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,493
Member of:
[DACIA]
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

Quote:
Originally Posted by Mihai_MHI View Post
Prietene si eu am o dacie pe injectie din 2000 si pe benzina cand este rece si bag piciorul brusc in acceleratie mai mai sa se opreasca) poate sa fie din masa ca la tine?electromotorul i lm dat jos de mai multe ori,deci ar face masa,dar nu imi iese la noxe deloc,si consuma mult.Iam luat catalizator nou e un catalizator universal.sonda lambda noua cam cat ar costa ?
salut! in primul rand, daca nai avea masa, ar face incontinuu fite, si face foarte urat masina, cand nare masa! de abia poti sa mergi cu ea, moare in mers, revine, se bruscheaza, etc etc! deci datul in nas asa pe rece nui din masa! catalizatorul trebuia sa iei unul original pt dacie nu universal, si o sonda lambda eu am gasit la 120lei! dar la tine nu ai sonda lambda pe catalizator???consumul poate sa fie din mai multe cauze: filtrul aer, filtrul benzina, benzina de care ii bagi, bujii, si sonda are rol mare aici, in rest evential injectorul si pompa ce mai ramane...!si la noxe no iesi nici cand era noua cred, stai linistit!) eu asa am auzit de la altii, ca de cand o iesit pe poarta fabricii o dacie 1310 pe injectie nu iesea la noxe!) dar asa e! bafta!
__________________
sandor406 is offline   Reply With Quote
Old 11-11-11, 16:12   #79
nyky85

Stock
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 3
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

Sal. Aceiasi problema am avut si eu dadea in nas cand o aceleram, problema sa rezolvat curatand rezervorul care avea o groaza de apa si mizerie in el si schimband senzorul de temperatura de pe chiuloasa care era defect dand informati aiurea la calculator si o ineca.



Dacia Li 2002
nyky85 is offline   Reply With Quote
Old 11-11-11, 18:49   #80
sandor406
Dacia Driver

Stage 5
 
sandor406's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,493
Member of:
[DACIA]
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

Quote:
Originally Posted by nyky85 View Post
Sal. Aceiasi problema am avut si eu dadea in nas cand o aceleram, problema sa rezolvat curatand rezervorul care avea o groaza de apa si mizerie in el si schimband senzorul de temperatura de pe chiuloasa care era defect dand informati aiurea la calculator si o ineca.



Dacia Li 2002
senzorul acesta cumva si cum de ai observat ca senzorul este defect? si eu m-am gandit la acel senzor, si lam dat jos pe ala de pe masina si lam incalzit cu chibritul, si lam pus pe aparat de masura si asa cred ca functiona ok, pt ca el cand se incalzeste trebuie sa scada treptat timpii pe aparat....acuma treaba este ca poate nu am masurat noi corect, sau poate nu functtioneaza intotdeauna....si cu mufa scoasa de pe acel senzor oare ce face masina??? eu nu am incercat inca, si asi lua si un senzor nou, este vreo 30lei....iar la mine rezervorul cred ca este curat, apa mai mult ca sigur are din benzina noastra romaneasca buna si curata....mersi oricum de informatii! multi siau rezolvat problemele si nu neau ajutat cu informatii....eu inca nam rezolvat nimic....sa vedem si sa speram!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SP_A0030.jpg
Views:	1478
Size:	76.5 KB
ID:	2220262   Click image for larger version

Name:	senzor temperatura.jpg
Views:	1193
Size:	616.3 KB
ID:	2220263  
sandor406 is offline   Reply With Quote
Old 10-06-12, 09:47   #81
perfinox

Stage 2
 
perfinox's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 68
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

unde ai gasit piese pt sistemul de injectie? niste link-uri ar fi de mare ajutor . multumesc anticipat.
perfinox is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 13:25   #82
sandor406
Dacia Driver

Stage 5
 
sandor406's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,493
Member of:
[DACIA]
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

Quote:
Originally Posted by perfinox View Post
unde ai gasit piese pt sistemul de injectie? niste link-uri ar fi de mare ajutor . multumesc anticipat.
salut, pai la piese auto am gasit la magazine! si pe net se gasesc dar nu am siteuri exacte!trebe cautat! ce anume te intereseaza?salut
sandor406 is offline   Reply With Quote
Old 20-12-12, 15:23   #83
nyky85

Stock
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 3
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

Revin cu noi informatii, masina a mers bine o perioada dupa ce am schimbat senzorul apoi a inceput iara sa faca probleme. Problema sa rezolvat dupa ce mi sa rupt o tija care tine capacul de la culbutori, am gasit distanta la culbutori undeva la 0.5 evacuare si 0.4 admisie, dupa ce am reglat culbutori la 0,25 evacuare cu 0.15 admisie nu am mai avut probleme.
Sper sa va fie de ajutor.
nyky85 is offline   Reply With Quote
Old 12-01-13, 10:48   #84
Ionut07

Stock
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 2
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

Salut !! am si eu o dacia 1310 li din 2003 , problema e urmatoarea cand pun contactu nu se aprinde martoru` de la injectie si nu baga benzina pompa, mentionez pompa e in stare de functionare , baga pe direct de la baterie ( cu un fir tras ) . Siguranta e buna de la pompa , dar nu da nici scanteie la bujie cand ii dau la automat , pina acum nici un mecanic nu a putut sa imi zica exact . toti numai pareri diferite . Parerea mea ,e de vina calculatorul masinii . dar imi e si frica sa cumpar unu ca nu e prea ieftin .
Ionut07 is offline   Reply With Quote
Old 12-01-13, 12:19   #85
sandor406
Dacia Driver

Stage 5
 
sandor406's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,493
Member of:
[DACIA]
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

Quote:
Originally Posted by Ionut07 View Post
Salut !! am si eu o dacia 1310 li din 2003 , problema e urmatoarea cand pun contactu nu se aprinde martoru` de la injectie si nu baga benzina pompa, mentionez pompa e in stare de functionare , baga pe direct de la baterie ( cu un fir tras ) . Siguranta e buna de la pompa , dar nu da nici scanteie la bujie cand ii dau la automat , pina acum nici un mecanic nu a putut sa imi zica exact . toti numai pareri diferite . Parerea mea ,e de vina calculatorul masinii . dar imi e si frica sa cumpar unu ca nu e prea ieftin .
deci: pompa zici ca este ok, releul ese ok!
vezi urmatoarele: sa te uiti la amandoua relelee deacolo de pe aripa stanga, sa fie amndoua functionale! vezi sa fie toate sigurantele bune, panou de sigurante sa fie ok, daca zici ca nu da scanteie vezi sa fie si bobina buna(ai bobina model nou nu? cu fise care nu le poti scoate din bobina nu?) acolo mai merge un fir la bobina, vezi sa nu fie intrerup, vezi senzorul ala de pe volanta, stii care nu? ala daca nui bun nu porneste masina! si daca nu astea, atunci vezi, ca se gasesc si calculatoare ieftine(ca nu prea le cumpara nimeni, sau vezi la dezmembrari, dai acolo 50lei nui sfarsitul lumii si vezi ceti face cu alt calculator)dar de cand iti face asa? ce ai facut de ai ajuns la treaba asta? ca pur si simplu nu cred ca ar face de pe o zi pe alta...?salut si bafta
sandor406 is offline   Reply With Quote
Old 12-01-13, 12:24   #86
sandor406
Dacia Driver

Stage 5
 
sandor406's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,493
Member of:
[DACIA]
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

Quote:
Originally Posted by sandor406 View Post
senzorul acesta cumva si cum de ai observat ca senzorul este defect? si eu m-am gandit la acel senzor, si lam dat jos pe ala de pe masina si lam incalzit cu chibritul, si lam pus pe aparat de masura si asa cred ca functiona ok, pt ca el cand se incalzeste trebuie sa scada treptat timpii pe aparat....acuma treaba este ca poate nu am masurat noi corect, sau poate nu functtioneaza intotdeauna....si cu mufa scoasa de pe acel senzor oare ce face masina??? eu nu am incercat inca, si asi lua si un senzor nou, este vreo 30lei....iar la mine rezervorul cred ca este curat, apa mai mult ca sigur are din benzina noastra romaneasca buna si curata....mersi oricum de informatii! multi siau rezolvat problemele si nu neau ajutat cu informatii....eu inca nam rezolvat nimic....sa vedem si sa speram!
eu am schimbat si acest senzor mai demult, senzor temperatura, am pus unul nou si original, si tot asa face cu datul in nas la bruscare!acuma m-am invatat, no bruschez, si schimb viteza la peste 2000ture, si bag benzina numai de 99, 95 nu mai bag!
sandor406 is offline   Reply With Quote
Old 12-01-13, 13:34   #87
perfinox

Stage 2
 
perfinox's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 68
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

bujiile pentru modelul injectie sunt BOSCH WR8BC sau Equyem RC42S, o chestie am patit si eu de cand am schimbat filtrul de benzina, aveam unul scria Fram pe el, asa am cumparat-o, si i-am facut schimb ulei si toate filtrele, am pus filtru de benzina BOSCH si de cand l-am pus da in nas mai rau decat inainte, am gasit un post al vechiului proprietar in care se plangea de problema cu datul in nas si specifica ca a schimbat filtrul de benzina si s-a rezolvat problema,(la urmatorul schimb de filtre il pun pe cel care a fost ca nu avea mai mult de 2000km de cand era pus) si intr-un fel se confirma, pana sa schimb filtrele mergea mai binisor, dar tot dadea in nas un pic. La problema asta am gasit mai multe explicatii pe forum Daciaclub 1. Este delay-ul de la injectia monopunct, cica la motoarele de capacitate cilindrica mai mare de 1.6 nu face asa. 2. Probleme pe traseul de alimentare , presiunea pompei de benzina este sub 1 bar, sau regulatorul de presiune care este situat in corp clapeta este defect si tine presiunea mai mica sau mai mare decat trebuie ( ori nu are suficienta benzina, ori prea multa) 3. cand senzorul temp apa este defect (depuneri) scade greu turatia de pornire si ramane pe la 900 - 1000, ea trebuind sa fie cu o linie sub 1000 adica la 800 +,- 50 rpm 4. cand turatia variaza , ba este 900 ba 1600 si in timpul mersului sare de la 2000 la 4000,5000 motorasul este de vina. 5. inca o problema ar fi sa nu traga aer fals pe la al treilea furtun de sub injector, eu i-am infiletat un surub ca sa fiu sigur pe acel furtun. 6. niciodata nu o tura in gol (dai peste cap motorasul pas cu pas) 7. nu umbla la instalatia electrica cu bornele puse la baterie 8. eu am avut o data probleme se aprindea martorul la injectie in bord in mers , problema era de la mufa care alimenteaza injectorul , chiar daca parea bine pusa, eu am scos-o si am bagat-o la loc, dupa ce am curatat-o cu spray contacte si nu mi-a mai facut de atunci probleme 9. nu scoate fisele de la bujie in timp ce merge motorul !!!! f important, afecteaza calculatorul si injectorul. Am scris aici si cateva cauze din ce am gasit pe forum, plus cateva sfaturi cu probleme intalnite de mine la Dacia mea pe injectie.

Last edited by perfinox; 12-01-13 at 13:40.
perfinox is offline   Reply With Quote
Old 12-01-13, 20:09   #88
sandor406
Dacia Driver

Stage 5
 
sandor406's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,493
Member of:
[DACIA]
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

Quote:
Originally Posted by perfinox View Post
bujiile pentru modelul injectie sunt BOSCH WR8BC sau Equyem RC42S, o chestie am patit si eu de cand am schimbat filtrul de benzina, aveam unul scria Fram pe el, asa am cumparat-o, si i-am facut schimb ulei si toate filtrele, am pus filtru de benzina BOSCH si de cand l-am pus da in nas mai rau decat inainte, am gasit un post al vechiului proprietar in care se plangea de problema cu datul in nas si specifica ca a schimbat filtrul de benzina si s-a rezolvat problema,(la urmatorul schimb de filtre il pun pe cel care a fost ca nu avea mai mult de 2000km de cand era pus) si intr-un fel se confirma, pana sa schimb filtrele mergea mai binisor, dar tot dadea in nas un pic. La problema asta am gasit mai multe explicatii pe forum Daciaclub 1. Este delay-ul de la injectia monopunct, cica la motoarele de capacitate cilindrica mai mare de 1.6 nu face asa. 2. Probleme pe traseul de alimentare , presiunea pompei de benzina este sub 1 bar, sau regulatorul de presiune care este situat in corp clapeta este defect si tine presiunea mai mica sau mai mare decat trebuie ( ori nu are suficienta benzina, ori prea multa) 3. cand senzorul temp apa este defect (depuneri) scade greu turatia de pornire si ramane pe la 900 - 1000, ea trebuind sa fie cu o linie sub 1000 adica la 800 +,- 50 rpm 4. cand turatia variaza , ba este 900 ba 1600 si in timpul mersului sare de la 2000 la 4000,5000 motorasul este de vina. 5. inca o problema ar fi sa nu traga aer fals pe la al treilea furtun de sub injector, eu i-am infiletat un surub ca sa fiu sigur pe acel furtun. 6. niciodata nu o tura in gol (dai peste cap motorasul pas cu pas) 7. nu umbla la instalatia electrica cu bornele puse la baterie 8. eu am avut o data probleme se aprindea martorul la injectie in bord in mers , problema era de la mufa care alimenteaza injectorul , chiar daca parea bine pusa, eu am scos-o si am bagat-o la loc, dupa ce am curatat-o cu spray contacte si nu mi-a mai facut de atunci probleme 9. nu scoate fisele de la bujie in timp ce merge motorul !!!! f important, afecteaza calculatorul si injectorul. Am scris aici si cateva cauze din ce am gasit pe forum, plus cateva sfaturi cu probleme intalnite de mine la Dacia mea pe injectie.
pe masina mea de cand am cumparat-o numai filtru benzina bosch avea si bujiile tot bosch wr8bc sau wr8bc+ parca!deci cauzele pica, deoarece eu nu am intalnit problema la astea, sau sa schimbe mersul motorului!alta treaba, ce am observat: daca curat bine firul de minus de la electromotor(firul de masa a masinii) il curat cu smirghel si spary de contacte, nu mai da in nas un timp, pana iar se depune praf si mizerie peacolo! deci nu pot sa imi explic asta! si v-am mai zis: eu ii bag numai benzina 99 de la petrom, sau altele tot de 99 sau 100 de la alte benzinarii! deci exclus benzina de 95 sau mai ales de la benzinarii fantoma, care peste noapte dispar!vine tirul si l-al luat!) ah, alta chestie, de ex eu am mai mers cu alte 2 dacii pe injectie, din 2000 si 2001 dar breakuri, si aveau bidonasul ala cu carbune activ, a mea nu are, si alea nu dadeau in nas!deci oare sa aiba cv legatura si aia? fata de ale noastre care nu au!....cam atat!bafta!
sandor406 is offline   Reply With Quote
Old 12-01-13, 20:11   #89
perfinox

Stage 2
 
perfinox's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 68
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

eu am cu filtru de carbon si tot da in nas, deci nu este asta motivul.
perfinox is offline   Reply With Quote
Old 12-01-13, 22:13   #90
Ionut07

Stock
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 2
Default Re: Problema mare la dacia 1310 li, (injectie)!!! multi se intreb care ar fi problema

din tot ce ai zis tu totul functioneaza ! si bobina si tot . singurul lucru . care nu e verificat . e calculatorul . ! am avut o armata de asa zisi mecanici si toti faceau aceelasi lucru pareri si pareri . nu am nici cum sa o duc la service , numai trasa . . O sa cumpar un calculator . sa vad . ce rezolv !
Ionut07 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -