Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute. |
19-07-09, 11:17
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 330
|
Schimbare distributie
Am un Rover 45 2.0 Td din 2002 si in august se fac 2 ani de la schimbarea distributiei .
Nu stiu ce sa fac , pe factura scrie ca am garantie 2 ani sau 60.000 de km.
2 ani se fac in august si momentan am 27.000 de km cu actuala distributie .
Voi ce ma sfatuiti sa fac , am intrebat la un service si mi-au zis ca nu ar fi problema .
Peste tot gasesc numai intervalele pentru prima schimbare a distributiei , insa a mea este deja la a treia ....
|
|
|
21-07-09, 10:38
|
#2
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 506
Member of: [Opel] [VW]
|
Re: Schimbare distributie
la majoritatea masinilor distributia se schimba la 60.000 km sau 2 - 3 ani (depinde de fiecare producator)
si la urmatoarele schimburi respecti acelasi interval cum a fost prima data
de exemplu la daewoo (cu asta ma ocup) se schimba la 60.000 sau 3 ani
__________________
Opel Vectra C Z18XER
Volkswagen Transporter T4 AAB .... 5 in linie...
|
|
|
21-07-09, 11:33
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 330
|
Re: Schimbare distributie
tocmai de aceea nu stiu ce sa cred , garantia data de serviceul ce a facut operatia este de 2 ani sau 60.000 de km , pe cand in manualul masinii este de 4-5 ani sau 90.000 de km , nu stiu daca in manualul masinii este doar pentru distributia ce se afla pe masina inca din fabrica sau pentru fiecare schimbare a distributiei .
|
|
|
21-07-09, 15:11
|
#4
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Schimbare distributie
hm, eu am 64k km si nu am schimbat distributia. pe autodata zicea ca la 90k km si asa stiam si eu. eu zic sa nu te agiti
|
|
|
23-07-09, 19:35
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 395
Member of: [VW]
|
Re: Schimbare distributie
salut , situatia este in felul urmator , motor zetec 1,6 16 v , masina escort .......am ajuns la tara la bunici si neavand ce face am vrut sa ma uit la cureaua de distributie , am desfacut capacul acela de plastic si am vrut sa trag de curea sa vad cat este de intinsa .....in momentul acela cureaua s-a rupt pur si simplu ........motorul nu l-am pornit deloc , deci NU A FUNCTIONAT CU CUREAUA RUPTA , asa ca ma gandesc ca nimic nu s-a intamplat la motor .....am cumparat alta curea si vreau sa te intreb :
...........CAND MONTEZ NOUA CUREA , MAI TREBUIE REGLAT CEVA DACA NICI O PIESA NU S-A DEPLASAT de cand s-a rupt cea veche? practic nu s-a miscat nimic in motor ...cureaua veche s-a rupt cu motorul oprit si oprit a ramas de atunci ........ideea este ca ma costa foarte mult o platforma sa o aduc de acolo , plus ca trebuie sa mai trec cu platforma si pe niste drumuri nasoale , iar sa aduc pe cineva la tara iarasi este destul de costisitor
__________________
ESCORT -1,6 , 16 V , 90 CP , DOHC-EFI:
|
|
|
24-07-09, 00:46
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of: [BMW]
|
Re: Schimbare distributie
sa dereglat, asa am zis si eu cand am dat cureaua jos, a trebuit sa umblu la axu cu came si am facut semn pe curea si pe fulia aia de la ax, am pus totul la loc fara sa misc arborele, semnele au venit la fix cum le`am facut...dar tot sa dereglat, acum nu mai porneste. poate site sa`mi zica si mie cineva despre semnele care ma ajuta sa o pun la punct, este vb de un e36 318i pe curea
|
|
|
25-07-09, 09:27
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 424
|
Re: Schimbare distributie
Quote:
Originally Posted by wolverine
sa dereglat, asa am zis si eu cand am dat cureaua jos, a trebuit sa umblu la axu cu came si am facut semn pe curea si pe fulia aia de la ax, am pus totul la loc fara sa misc arborele, semnele au venit la fix cum le`am facut...dar tot sa dereglat, acum nu mai porneste. poate site sa`mi zica si mie cineva despre semnele care ma ajuta sa o pun la punct, este vb de un e36 318i pe curea
|
Aici ai poze unde poti vedea semnul de sus si jos la motorul M40. Nu e nevoie sa stii germana fiindca se vede bine din poze.
http://images.google.de/imgres?imgur...%3Dde%26sa%3DG
@Edypro la Zetec DOHC ai toate sansele sa nu pui cureaua bine...chiar daca tu crezi ca nu s-a miscat nimic...s-a dereglat deja in momentul cand ai tras de curea si s-a rupt. Asta inseamna reglaj corect dupa semnele de la motor , schimbat cele 3 role sau cate sunt si pus curea noua
Last edited by mobiles_de; 25-07-09 at 09:35.
|
|
|
25-07-09, 11:04
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of: [BMW]
|
Re: Schimbare distributie
Mc mult de tot!
|
|
|
26-07-09, 08:36
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
|
Re: Schimbare distributie
Quote:
Originally Posted by edypro2
salut , situatia este in felul urmator , motor zetec 1,6 16 v , masina escort .......am ajuns la tara la bunici si neavand ce face am vrut sa ma uit la cureaua de distributie , am desfacut capacul acela de plastic si am vrut sa trag de curea sa vad cat este de intinsa .....in momentul acela cureaua s-a rupt pur si simplu ........motorul nu l-am pornit deloc , deci NU A FUNCTIONAT CU CUREAUA RUPTA , asa ca ma gandesc ca nimic nu s-a intamplat la motor .....am cumparat alta curea si vreau sa te intreb :
...........CAND MONTEZ NOUA CUREA , MAI TREBUIE REGLAT CEVA DACA NICI O PIESA NU S-A DEPLASAT de cand s-a rupt cea veche? practic nu s-a miscat nimic in motor ...cureaua veche s-a rupt cu motorul oprit si oprit a ramas de atunci ........ideea este ca ma costa foarte mult o platforma sa o aduc de acolo , plus ca trebuie sa mai trec cu platforma si pe niste drumuri nasoale , iar sa aduc pe cineva la tara iarasi este destul de costisitor
|
Daca nu ai pornit motorul e ok. Poti incepe sa dai aparatoarea de plastic de la roata, cureaua de alternator, fulia de la vibrochen. Vei vedea semnul de jos de la fulie. Problema e ca pe axele cu came eu nu am gasit semne de fabrica cand am facut o distributie la acest tip de motor. Iti trebuie neaparat o schema a acesteia. Daca nu, o iei babeste, dai capacul de la axele cu came jos, ei fiecare ax in parte si-l reglezi cu actionare pe supapa la pistonul 1 si 4 in cantar. Daca nu rupeai cureaua si vroiai sa schimbi distributia, era simplu, insa asa, fara semne e mai complicat.
|
|
|
|
|