Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 18-12-05, 22:41   #1
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Apa din vasul de expansiune

Am si eu o mica problemutza... azi cand m-am intors din CT am constatat ca mi s-a cam dus apa din vasul de expansiune.

Acum.. masina pornteste ok, trage, nu da fum alb, temperatura la apa nu crescuse anormal, uleiul nu e apos, nu am pierdut-o de la furtune pt ca nu se vedea sa curga pe la niciunul. Apa era doar pe vas, sub gaura de aerisire sau cum se numeste...

Cineva cu vreo idee? Nu cred ca e chiulasa... ce poate fi?
__________________


VW Vento VR6 2800cc - First Love
BMW E46 - Almost ready
B|shOp-VR6 is offline  
Old 18-12-05, 23:18   #2
CZR

Stage 5
 
CZR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 915
Default

iti zic eu
este d vina faptul k eu am mers prea tare si am consumat multe lichide,tu mergand in urma mea,te-ai multumit cu praful d p toba
__________________
www.czr.ro
CZR is offline  
Old 18-12-05, 23:20   #3
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default

este posibil sa ai o pierdere mica pe care sa nu poti sa o observi cu masina pe loc . . .mai grav poate fii garnitura de chiulasa ciupita . . .desi nu prea cred.

Mai exista posibilitatea ca apa din vas sa fie aruncata pe la supapa la presiune mare ( vezi mersul cu viteza f. mare )
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline  
Old 18-12-05, 23:21   #4
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Quote:
Originally Posted by \"B 99 CZR\"
iti zic eu
este d vina faptul k eu am mers prea tare si am consumat multe lichide,tu mergand in urma mea,te-ai multumit cu praful d p toba
Nici daca eram lucid nu intelegeam fraza asta

@Ford
Am mers pe autostrada mai tare... top speed si in rest 160-180... m-am gandit sa fie si de la asta.. si inca sper :P
B|shOp-VR6 is offline  
Old 19-12-05, 02:09   #5
needBrain
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
needBrain's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

iti spun io,e din cauza lu speeder,ca a bagat marmota la tine sub capota
needBrain is offline  
Old 19-12-05, 08:18   #6
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

in cazul de fata cred ca este vorba de supapa vasului de expansiune, ea trebuie sa aiba o anumita presiune la care sa deschida, in functie de model(si bineinteles presiunea la care se poate ridica instalatia de racire)
__________________
samurai 4x4
yknot is offline  
Old 19-12-05, 10:57   #7
BMWPower

Stage 3
 
BMWPower's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 136
Member of:
[Midnight Racers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Poate sa nu fi fost aerisita bine dupa faza cu teava si acum i-au iesit toate besinile din intalatie, completeaza si tu nivelu si nu te mai stresa atit.
__________________
They wanna fingerprint me and give me some years, they'll only get one finger while i'm shifting gears.
Ex Sierra V12, BMW 850i
Actual Maserati Ghibli Primatist
BMWPower is offline  
Old 19-12-05, 11:05   #8
ariel

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 969
Default

vasul era bine etanshizat?
un amic a vrut sa se tina dupa mine cu LOGAN,si la tulcea nu mai avea nimic in vas.nu etansiza bine capacul.
ariel is offline  
Old 19-12-05, 12:45   #9
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Dap.. am completat si astept sa vad ce se mai intampla. Exista posibilitatea sa nu fi fost etanseizat capacul (am completat cu apa inainte de plecare din Bucuresti spre CT). Vb lui Edy.. sa nu mai fiu asa pesimist... :P

Multumesc pt sfaturi.

@needBrain: Si eu m-am gandit ca a baut-o speeder.. ca doar continea Antigel
B|shOp-VR6 is offline  
Old 12-02-06, 23:25   #10
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default

Daca e arsa garnitura de chiuloasa cand ai motorul pornit si capacul la vas desfacut ar trebui sa bulbuceasca.Verifica.Dar tre sa scoata si abur pe toba.Eu am patit cu un golf 2 si era de vina capacul de la vas la care nu deschidea supapa si se facea presiune prea mare pe instalatie si a facut o mica fisura intr-un furtun.Nu tre neaparat sa vezi u cand curge.Pe la fisura din furtun curge numai cand e presinea mare pe instalatie si daca mai e si intr-un loc mai \"ascuns\"nu vezi.Nu curge pompa?
__________________
1983 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1986 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 audi 90 b2,2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 suzuki samurai
1993 audi urs4 2.2l 20 v turbo quattro-dezmembez
1994 audi 100 c4 2.6 E 12 v FWD
2003 vw lt 35
1991 audi s2 3b
pasbogdan is offline  
Old 12-02-06, 23:41   #11
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default

Am rezolvat problema.. era garnitura de chiulasa arsa.
B|shOp-VR6 is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -