Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply

Thread Tools
Old 30-11-05, 17:19   #1
StreetRacerGS

Stage 1

StreetRacerGS's Avatar

Default Informatii sunt incepator :))

imi place mult tuning-ul am 15 ani si astept sa iau carnetul la 18 sa-mi dea tata masina )
E cam devreme sa ma gandesc la astea dar as vrea sa stiu, in limita legala si nu prea scump dar sa si arate bine, ce as putea sa fac la un Daewoo Cielo ?

Daca ati inteles ceva din ce am zis pls raspundeti-mi, inca nu e important pt. mine dar sunt f. curios va multumesc si scuze daca nu am postat unde trebuie
StreetRacerGS is offline   Reply With Quote
Old 30-11-05, 21:21   #2
Evil Yuri

Stage 5

Din cate vad eu, tu vrei tuning exterior...nu?
In primul rand vreau sa-ti spun ca aproape nimic nu poti face pe gratis, decat daca nu vrei \"Vitan Style\", cu 1000 de stickere si oua kinder pe antena, deci un kitch.

Acum. Masinii poti sa ii iei un kit exterior, format din bara fata+spate, praguri si eventual un eleron mic pe portbagaj. Sau sa iei doar prelungirile de bari, ce sunt putin mai ieftine. Aici, pretul unui kit ajunge pana la 3-400Euro.
Geamuri fumurii, dar foarte putin, de abia sa sa observe, dau foarte bine pe cielo. Cele foarte negre aduc a kitch.
Poti schimba toba finala, sau de ce nu, toata evacuarea. Ii da un sunet ceva mai sportiv masinii, si capul final (tips-ul topbei cu alte cuvinte) arata bine.
Sa nu uitam de jenti. Dar si aici te costa pana la 400 de euro unele din cele mai ieftine modele, fara cauciucuri. Nu iti recomand sa iei mai mari de 16\", hai 17 maxim, deoarece la gropile din tara, si mai ales din bucuresti (daca esti de aici), le indoi repede.