Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 03-09-08, 00:50   #16
plsx

Stage 5
 
plsx's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 426
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

vreau sa imi pun si eu pe batrana mea dacie;
la o asemenea masina(carburatie)trebuie reglat numai aerul nu?

Last edited by plsx; 03-09-08 at 01:00.
plsx is offline   Reply With Quote
Old 03-09-08, 01:03   #17
number1

Stage 3
 
number1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 76
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

deci..ca sa inteleg si eu..unde pui apa?..si benzina/motorina?
number1 is offline   Reply With Quote
Old 03-09-08, 01:05   #18
plsx

Stage 5
 
plsx's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 426
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

vezi ca ai pe prima pagina niste link-uri unde poti vedea exact cum functioneaza..
plsx is offline   Reply With Quote
Old 03-09-08, 01:08   #19
kenterprise

Stage 1
 
kenterprise's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 12
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

Quote:
Originally Posted by plsx View Post
vreau sa imi pun si eu pe batrana mea dacie;
la o asemenea masina(carburatie)trebuie reglat numai aerul nu?
In principiu da.Dar cum ai regimuri diferite nu vei avea un optim in economie.
Exista o configuratie care permite aspiratia de gas si aer in regim de turatie si presupune o supapa gen Ecotek ( cauta Ecotek PLC sau in site-ul www.metabond.ro) care se autoajusteaza la diferitele turatii si permite montarea pe furtunul de vacuum de la servo-frana.
In felul asta nu aspiri apa din generator dar folosesti optim gazul.
In relanti ai posibilitatea sa reglezi amestecul sa fie sarac si apoi se corecteaza de la sine!
Unii recomanda doar inteparea furtunului de gaz dupa filtru dar metoda nu da maxim de rezultate!
kenterprise is offline   Reply With Quote
Old 03-09-08, 01:13   #20
kenterprise

Stage 1
 
kenterprise's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 12
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

Quote:
Originally Posted by number1 View Post
deci..ca sa inteleg si eu..unde pui apa?..si benzina/motorina?
Benzina sta bine merci in rezervor si apa ( electrolit mai precis) in rezervorul sau care este in sine generatorul sau poate fi separat.
Nu le amesteci.Faci gaz din apa si-l duci in aspiratie...Va ajuta motorul sa arda mai bine benzina si atunci obtii o economie si redurci noxele...
ai anterior ceva link-uri si tot you tube-ul la indemana cauta HHO!
kenterprise is offline   Reply With Quote
Old 03-09-08, 02:46   #21
plsx

Stage 5
 
plsx's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 426
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

Quote:
Originally Posted by kenterprise View Post
In principiu da.Dar cum ai regimuri diferite nu vei avea un optim in economie.
Exista o configuratie care permite aspiratia de gas si aer in regim de turatie si presupune o supapa gen Ecotek ( cauta Ecotek PLC sau in site-ul www.metabond.ro) care se autoajusteaza la diferitele turatii si permite montarea pe furtunul de vacuum de la servo-frana.
In felul asta nu aspiri apa din generator dar folosesti optim gazul.
In relanti ai posibilitatea sa reglezi amestecul sa fie sarac si apoi se corecteaza de la sine!
Unii recomanda doar inteparea furtunului de gaz dupa filtru dar metoda nu da maxim de rezultate!

in schimb de acea supapa de care vorbesti,care presupun ca e suficient de scumpa,nu merge pus un potentiometru care sa fie legat de pedala de acceleratie si sa controleaza cat curent primeste generatorul in functie de cat de apasata e pedala?
__________________

Last edited by plsx; 03-09-08 at 03:09.
plsx is offline   Reply With Quote
Old 03-09-08, 09:24   #22
kenterprise

Stage 1
 
kenterprise's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 12
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

Quote:
Originally Posted by plsx View Post
in schimb de acea supapa de care vorbesti,care presupun ca e suficient de scumpa,nu merge pus un potentiometru care sa fie legat de pedala de acceleratie si sa controleaza cat curent primeste generatorul in functie de cat de apasata e pedala?
Supapa aia e o supapa de sens si poti sa-ti faci una la fel daca nu vrei sa cumperi nimic si ai posiblitati de constructie.
Iar daca am spus ca se ajusteaza la diferitele regimuri inseamna ca este o rezolvare mecanica ( cu randament mai bun) a versiunii cu pedala legata electric de un generator care si asa produce putin si nu poti decat sa-l limitezi, nu poti da "boost" de la pedala....atata face cat face in relanti.

In ture mari creste oricum tensiunea de alimentare si mai ai un pic de curent care mareste productia de gaz, deci nu trebuie sa faci nimic complicat la instalatie.Dar variatia productiei e data de rezistenta electrolitului care scade cu temperatura asa ca la un anume moment vei avea o productie de gas quasistabila indiferent de turele motorului.
Si atunci cantitatea de gaz pe care o lasi sa intre in galerie trebuie controlata iar propunerea mea este cea mai simpla pe care o cunosc.

Iar despre costuri din nou o spun toate pot fi facute de pe genunchi, sunt chestii simple si generatorul si montajul dar cu grija si din materiale specifice si de calitate.Altfel poti pierde timpul si ban ii sau poti avea si alte neplaceri.
Acesr gaz ARDE , bine de tot!
kenterprise is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 22:54   #23
turculetz

Stage 2
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 62
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

Quote:
Originally Posted by kenterprise View Post
De pe Zero Fossil Fuel :
"Here's the simple math I use to stuff it in the face of "the experts" when they say we're attempting to violate the "Laws" of conservation of energy. Please feel free to use it to stuff it to them too.

1) The best I.C.E. is 18% efficient, 20% on a good day.
2) The process of brute force electrolysys today has been pushed to about 85% Faraday.

Note: Based on the caloric energy available from burning Hydrogen, by using Faraday's "Law" to translate from electrical energy it is estimated that 100% efficient hydrogen electrolysis is achieved by creating somewhere between 5.5-7.5 milliliters of gas per minute per watt of energy consumed. Members of our research group have run the numbers several ways which all seem to point to around 7.0 m/m/w or mmw for short. Many of our cells have operated as high as 6mmw or roughly 85% efficient

3) The product of electrolysis is HHO which has it's own energy value, up to 85% of what we put in.

If all we considered was the return of energy value when we inject the HHO as a suppliment to gasoline, then yes; Conservation of energy applies.

HOWEVER!

HHO as an additive does more than return 80% of the energy we put in to create it. It's properties enhance the slow burning gasoline, speeding up the rate of combustion, causing much more of the total combustion process to be translated into mechanical energy rather than being lost as waste heat out the tail pipe, raising the efficiency of the total system. Returning to the simple math...

4) Let's say we're able to translate just 10% more of the total system energy to mechanical energy. We have still not violated conservation of energy, only raised the total system efficiency to 28%. But that's an increase of 55%!!! Now deduct the energy loss of 15% to create the HHO that made this possible and you still end up with a total net gain of 40%!

This is not rocket science. It's simple math. And it works. The reality is some are getting even more, up to 35% mechanical efficiency, 94% gain, -15% to create the HHO, 79% total net gain. That's 54 MPG on a car that started out at 30. People are doing this. It is working. The move is on and there is no stopping it."
Pentru cei care nu inteleg de ce functioneaza....
Nenea, rusinica, nu mai minti poporu cu televizoru, face asta niste calcule exponentiale mai ceva decat baietii de la fostul caritas, englezii ii spun scam in termeni populari inseamna escrocherie:

sa presupunem ca ajungi la acel randament de 85% cu 6mililitri pe minut la 1 W, pentru 6L vei consuma 6000W adica 60kW undeva la 81 cai putere, in fine, din astia 81 cai recuperezi 85% conform spuselor pentru ca la randul lui acel gaz arde, deci consumi decat 12 cai putere
insa daca faci socoteala pentru 6000W la 12V vei avea nevoie de 500A si saracul alternator cred ca are 60 cu totii la variantele mai comune.
Apoi nenea zice ca e mai putin importanta energia recuperata ci conteaza faptul ca mareste randamentul sistemului prin arderea combustibilului mai completa si aici apar salturi de la 28% care de fapt sunt 55% ) apoi ajunge undeva la 94%, ce sa mai, nenea asta cu 6 litri de gaz care se consuma din 3 rotatii la un motor de 2000 centimetri cubi, adica o chestie la relantiu care trece in mai putin de 0.25secunde, ajunge sa mareasca castigul total cu 79% =))

Jijiiiiiiiiiiiiii, lasa-neeeeeeeeeeeeeeeeee
turculetz is offline   Reply With Quote
Old 05-09-08, 00:09   #24
kenterprise

Stage 1
 
kenterprise's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 12
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

Quote:
Originally Posted by turculetz View Post
Nenea, rusinica, nu mai minti poporu cu televizoru, face asta niste calcule exponentiale mai ceva decat baietii de la fostul caritas, englezii ii spun scam in termeni populari inseamna escrocherie:

sa presupunem ca ajungi la acel randament de 85% cu 6mililitri pe minut la 1 W, pentru 6L vei consuma 6000W adica 60kW undeva la 81 cai putere, in fine, din astia 81 cai recuperezi 85% conform spuselor pentru ca la randul lui acel gaz arde, deci consumi decat 12 cai putere
insa daca faci socoteala pentru 6000W la 12V vei avea nevoie de 500A si saracul alternator cred ca are 60 cu totii la variantele mai comune.
Apoi nenea zice ca e mai putin importanta energia recuperata ci conteaza faptul ca mareste randamentul sistemului prin arderea combustibilului mai completa si aici apar salturi de la 28% care de fapt sunt 55% ) apoi ajunge undeva la 94%, ce sa mai, nenea asta cu 6 litri de gaz care se consuma din 3 rotatii la un motor de 2000 centimetri cubi, adica o chestie la relantiu care trece in mai putin de 0.25secunde, ajunge sa mareasca castigul total cu 79% =))

Jijiiiiiiiiiiiiii, lasa-neeeeeeeeeeeeeeeeee
Tu asta ai inteles?Am sa incerc sa traduc in romana acel pasaj, sigur ca sunt si altii care vor face acelasi lucru si e vina mea ca nu am prezentat corect problema...
Oricum ai vrea TU acest gaz conduce la o reducere a consumului.
Problemele sunt de volum si randament al instalatiei, de montaj, de siguranta de lejeritate in exploatare...de fiabilitate.
Din fericire parerea TA nu conteaza in ecuatia asta.
Peste mine si peste TINE sunt unii care dezvolta sisteme din ce in ce mai performante mai sigure si mai fiabile pe care le vei folosi si TU candva...
kenterprise is offline   Reply With Quote
Old 05-09-08, 14:51   #25
Neon Biker

Stage 2
 
Neon Biker's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 73
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

Bun, eu am o singura nelamurire. Daca instalatia asta e asa grozava, de ce nu o folosesc in serie producatorii de masini? Chiar nimeni nu vrea sa se poata lauda cu consumuri mult mai mici decat concurenta?
Neon Biker is offline   Reply With Quote
Old 05-09-08, 15:27   #26
kenterprise

Stage 1
 
kenterprise's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 12
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

Quote:
Originally Posted by Neon Biker View Post
Bun, eu am o singura nelamurire. Daca instalatia asta e asa grozava, de ce nu o folosesc in serie producatorii de masini? Chiar nimeni nu vrea sa se poata lauda cu consumuri mult mai mici decat concurenta?
Neon, nu stiu de ce nu o foloseste un anume producator sau altul...Ei pot da acest raspuns dar ca utilizator pot sa-ti spun ca nu vad un asa generator in dotare din fabrica.
Tehnologia este la inceput iar eventualele "bug-uri" pot ruina orice producator in conditiile legale in care se trateaza garantiile azi.
Plus ca in exploatare sunt inca destul de ne-practice si nu vad cum ar impaca marketingul idea de siguranta si confort cu verificarea nivelului de apa sub capota.
AlvinMerit ( sper sa nu gresesc denumirea ) are deja in teste un generator de hidrogen On-Board dar il extrage din benzina printr-un procedeu asemanator cu GEET - mult mai complex si cu mai multe intrebari privind violabilitatea principiilor termodinamicii.
Din ce am inteles eu adaugarea de Hidrogen in combustie este dovedit benefica dar dupa parerea mea nu au aparut pe piata pentru ca nu s-a gasit inca raspunsul la doua intrebari:
1. De unde sa obtin hidrogenul si sa am si controlul asupra materiei prime.
2. Cum sa ac un generator fiabil dar nu indestructibil.

HHO este o solutie care daca va fi pusa la punct va evita cele doua intrebari in mare parte!
Iar asta probabil ca nu convine!
kenterprise is offline   Reply With Quote
Old 10-09-08, 05:34   #27
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

apa oricum costa si apa normala, apa distilata costa si ea, nu cred ca mai e cineva care sa zica ca apa e gratis (sa faci o fantana si sa o intretii costa si aia)

daca soltia ats achiar functiona era deja pe piata, nive lde apa ect ect ,,, basme orice producator de masini are in spate o armata d eoameni care isi stor mintea deci daca ar da un astfel de proiect spre dezvolatre si implemntare ar rezolva multe din problemele pe acre el are cineva care fabrica pe genunchi.

oricum interesant numarul de scamatorie. (cel putin asta e parerea mea)

eu va pot vinde planurile solutieie de consum scazut care nu necesita nici un dispozitiv, solutia e testata si merge, si nu e efect placebo, masuram cu ce aparat vreti voi si repetam experiemntul la orice ora, la mine a scazut de la 12% undeva la putin sub 10%, dar rezultatele pot varia de la caz la caz,

Last edited by 200SX; 10-09-08 at 05:36.
200SX is offline   Reply With Quote
Old 10-09-08, 23:30   #28
kenterprise

Stage 1
 
kenterprise's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 12
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

Quote:
Originally Posted by 200SX View Post
apa oricum costa si apa normala, apa distilata costa si ea, nu cred ca mai e cineva care sa zica ca apa e gratis (sa faci o fantana si sa o intretii costa si aia)

daca soltia ats achiar functiona era deja pe piata, nive lde apa ect ect ,,, basme orice producator de masini are in spate o armata d eoameni care isi stor mintea deci daca ar da un astfel de proiect spre dezvolatre si implemntare ar rezolva multe din problemele pe acre el are cineva care fabrica pe genunchi.

oricum interesant numarul de scamatorie. (cel putin asta e parerea mea)

eu va pot vinde planurile solutieie de consum scazut care nu necesita nici un dispozitiv, solutia e testata si merge, si nu e efect placebo, masuram cu ce aparat vreti voi si repetam experiemntul la orice ora, la mine a scazut de la 12% undeva la putin sub 10%, dar rezultatele pot varia de la caz la caz,
Nu inteleg de unde reiese in prezentarea mea ca apa e gratis.
Totul are un cost si aerul pe care il respiram ne costa in bani - desi o societate ideal nu ar trebui sa arate asa....dar asta e filozofie...
Eu vorbeam de Control asupra sursei de energie, nu de pretul ei!
Scamatoria - daca vrei sa-i spui asa- este simpla si cu rezultate clare!
Nu este tot ce doresc cei mai multi dintre noi dar este o solutie.
Mai sunt si altele, motoarele termice sun perfectibile, combustibilii destinati acestor motoare - si marefer la cele in exploatare - se pot obtine si din alte surse dacat petrolul extras din zacamant dar la indemana oricui sunt daor cateva solutii.
Una este asta!
Sau mai simplu este sa-ti educi abilitatea de a conduce economic!
Se pot obtine reduceri de 10-15% numai din asta!
Si nu costa prea mult, poti citi despre asta pe net - nu e gratis nici informatia in acest fel obtinuta dar e ieftina!
Cumulat cu solutia utilizarii de HHO - cu un generator de 1-2 LPM - ajungi la peste 30 % reducere a consumului fata de situatia anterioara.
Eu merg cu HHO pe un diesel de mai mult de doua luni circa 70-80 km pe zi si pot spune ca o instalatie de 1-1.2 LPM nu reduce mai mult de 15-17% ca medie....
Peste 2 LPM ma stept la mai mult.
In orice caz pentru mine e incurajator iar daca ma refer la faptul ca nu am la esapament nici macar mirosul acela iute de catalizator asta o consider un plus!
Ultima verificare: am plecat de la Buzau la Ianca doua Dacii Logan 1.5 Dci 70 CP cu reset de CB.
Fiecare aveam trei persoane la bord si un bagaj aproximativ egal.
Ambele masini au mers cu AC-ul pornit.
La Ianca eu aveam pe bord 4.0 celalalt 5.3 L/100 Km.
Sa spunem ca masina lui nu are tratament la motor si cutie ca a mea.
Inseamna ca cele dou tehnologii functioneaza.
Si la ambele am reactii de genul celor de aici...
Credeti ca mai conteaza, pentru mine sau pentru oricine care le testeaza?
Dimpotriva!
kenterprise is offline   Reply With Quote
Old 18-09-08, 10:50   #29
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Motor normal cu combustibil din apa

totul e un mare bullshit ! catziva tipi care vor sa se imbogatzeasca pe necunoshtintza omului de rand...sau prostia unora cu scoala.

1. energia electrica necesara pt a separa apa in doua gaze este mult mai mare decat cea obtzinuta prin arderea gazelor.
2. gazele acelea ard la presiune atmosferica insa nu se stie cum se comporta la compresie.
3. temperaturile de ardere ale acestor gaze sunt foarte mari...vezi aparatele de taiat/sudat sau aparatele de "polishat" sticla...care functzioneaza pe concepte asemanatoare shi pe aceleash gaze.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 05-09-09, 19:06   #30
DARK-RIDER-82

Stage 1
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 13
Cool Re: Motor normal cu combustibil din apa

kenterprise , o sa te sun cand sunt prin Buzau! VREAU SA VAD INSTALATIA! doar atat!
eu zic ca SE POATE! numai daca iei oxigenul si il aprinzi la presiunea atmosferica normala si face BUM... da' sub compresia unui motor...
DARK-RIDER-82 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -