Nici nu ştiu ce vrea să fie R-Class ăsta. Un MPV? SUV? Break gigantic? Probabil nici nu mai conteaza deoarece se vinde. Īnsă acum, a apărut versiunea cu facelift.
Īn primul rānd, trebuie să vorbim despre posibilitatea achiziţionării unui R-Class cu tracţiune spate. Īnainte toate variantele erau 4x4... şi practic nu īnţeleg de ce ar refuza cineva tracţiunea integrală īn favoarea celei pe spate.
Īn materie de aspect, nu cred ca R-Class va cāştiga vreodată un concurs de frumuseţe. Īn afară de spoiler, lucrurile nu par schimbate.
Există acum şi un motor nou de entry level - 3.0 litri V6. Nimic spectaculos. 0-100 īn puţin sub 10 secunde. V8-ul de 5.5 litri rămāne cel mai performant propulsor de sub capota lui "R".
Chiar dacă nu este tocmai masina noastră preferată...maşină? SUV? MPV? ma rog - nu putem ignora faptul că R-Class rămāne totuşi un Mercedes-Benz, iar asta īnseamnă ca nu prea ai ce să-i reproşezi odată ce te urci la volan.