A doua generatie de Scion tC a fost punctuala. Evident, si-ar fi dorit sa puna toate cele patru roti pe asfalt si sa goneasca pe sosele intinse si insorite in loc sa spuna 'prezent!' la vreun salon auto. Dar a facut-o, la New York chiar, deci a castigat setea de laude, autografe si blitzuri!
Urmarind "formula" primei generatii tC lansata in 2004, noul model proaspat lansat dispune de un design exterior nou care se face remarcat prin cabina in forma de casca - se zvoneste ca ar fi preluata din designul Scion FUSE prezentat in 2006 tot in cadrul Salonului Auto de la New York.
De asemenea, noul model dispune si de aripi evazate care - deloc surprinzator!, gazduiesc jante de 18'' si anvelope mai late.
La interior, cabina a fost proiectata de la zero si acum se bucura de un bord relativ Old-School - consola centrala si toate comenzile sunt orientata catre sofert, in forma literei 'V'.
Potrivit reprezentatilor Toyota, cabina a fost lungita, in acelasi timp imbunatatind radical spatiul destinat pasagerilor. Utilitatea a fost sporita prin montarea unor scaune rabatabile 60/40. Trapa ramane, insa, cea standard.
Noul Scion tC a mai fost dotat cu suspensie MacPherson pe fata si double-wishbones pe spate, directie asistata electric revizuita si discuri de frana pe 16 inci.
Motorul este un 2.5l in 4 cilindri, dual VVT-i, care genereaza, in total, 180 CP si 173 Nm, adica o crestere de 19 CP si 11 Nm fata de modelul anterior.
Intreaga putere este transmisa rotilor din fata prin cutia de viteze manuala in 6 trepte sau o noua transmisie automata in sase trepte, cu mod secvential.
In curand vor fi facute publice si informatiile legate de performante.